can;
Kardeşim,sende olmadıgına sevindim.Umarım olmaz da bundan sonra..Bende aldığım günden beri var bu ses eksik olmasın

Sanıyorum bu ses,yeni çıkan bir partide var,yani ütetim hatası ya da daha ucuz malzeme.
zeda;
Dostum,olabilir ama sanmıyorum ki zincir koruma çerçevesinden olsun.Çünkü soğukken ilk birkaç km'de yapmıyor kesinlikle..
aidikurt;
Arkadaşım,daha önce de konuşmuştuk bu konuyu,sende de var biliyorum bu sorun,ama hiç sözunü etmiyorsun bakıyorum

tıkırtı sesi ve titremeyle kalkışlarla mutlusun sanırım

aitho isimli bir arkadaş da takmıştı benim gibi bu soruna ve cözmek üzereyim 5-10 güne kadar,haber vericem demişti ..Vee kayboldu...:mrgreen: Umarım çözeyim derken sıyırmamıştır arkadaşımız:salut:
neredesin aithoo yetiiiş :mrgreen: