- Katılım
- 22 Eyl 2008
- Mesajlar
- 400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki nerde taktırdın ve kaça mal oluyo bilgilendirirsen sevinirim
harbiden role ne kadar kardeş yaw benim sislerde iş görmüyo çok sönük kalıyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 PM ----------
arkadaşlar oncelikle değerli bilgilerinizden dolayı hepinize teşekkurler!2 hafta once bende bir sl aldım fakat 2 tekerleğin dilinden anlamadığım için oncelikle motordan emin olup yola çıkabilmem için ne yapmalıyım ?yağı ve debriyaj balatası yeni.giderken bir sorun gözükmüyor ama bi tamirciye götürüp baştan aşşağı baktırmalımıyım?birde eksozlar açık ve aşırı ses yapıyor özellikle uzun zaman sonra başım ağrıyor normaş eksoz fiyatı nedir?teşekkürler
normal egsoz fiyatı 150 lira civarı.içi full açıksa ucunu kapattır benim full açıktı kapattırdım güzelleşti.