- Katılım
- 22 Eyl 2008
- Mesajlar
- 400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş sis farı uzun yolda kötü oluyo. bende takılı ama sisleri açınca korna sesi bile zayıflıyo ki aküyü 9 amperlik aldım yeni. röle denen bişey var sisler ile akü arasına takılabiliyomuş. o zaman sorun olmuyomuş. ama görüntü olarak güzel duruyor fakat kullanışlı değil. sisi açınca far ışığı zayıflıyo