Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş sis farı uzun yolda kötü oluyo. bende takılı ama sisleri açınca korna sesi bile zayıflıyo ki aküyü 9 amperlik aldım yeni. röle denen bişey var sisler ile akü arasına takılabiliyomuş. o zaman sorun olmuyomuş. ama görüntü olarak güzel duruyor fakat kullanışlı değil. sisi açınca far ışığı zayıflıyo
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
hava +yağ sağutmalı değilmiydi?? zaten 1 saatten fazla mola vermeden gidebilceğini de sanmıyorum:) kanımca dediğin gibi şişme yapan bi motor değil gibi. aksi halde zorladıkça dahada rahatlıyo makine.

Yok arkadasim, yalnizca hava sogutmali. Sisme olayina gelince, ben bir kere artci ile Kirklareli'ne gitmistik. Yaklasik 3-4 yerde durduk ancak artik varmaya yakin motor 70 i duz yolda zor goruyordu. Sonucta normal her hava sogutmali motorda, uzun kullanimlardan sonra performans duser. Ancak 1-2 saatlik bir kullanimda, birsey hissedilmeyebilinir.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
2
selamlar herkese

Herkese selam

2006 yılı nisanından beri sl 150 kullanıyorum Allah'a şükür birkere bile yolda bırakmadı beni. Piyasadaki en yakışıklı imitasyonlardan birini kullanıyoruz. e tabii makine 3 yılı devirince biraz yenilik istiyor. sl ime yeni bir sisy bar ve çantalarda da yenileme düşünüyorum. Sizden ricam şöyle güzel bir sisy bar nerelerde bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim. Bir de uzun yola çıkacak arkadaşlar rahatlıkla ve güvenerek çıkabilirsiniz. Ben muntazaman Düzce ye gidip geliyorum benim sl le . hiç problem yaşamadım bu güne kadar. Herkese hayırlı yolculuklar ve hayırlı günler.

Lütfen motorunuzu dikkatli kullanın ve şu sözü ilke edinin
DONSUZ BİNERİM KASKSIZ BİNMEM bilmem bişeyler anlatabiliyor mu bu söz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------

kardeş sis farı uzun yolda kötü oluyo. bende takılı ama sisleri açınca korna sesi bile zayıflıyo ki aküyü 9 amperlik aldım yeni. röle denen bişey var sisler ile akü arasına takılabiliyomuş. o zaman sorun olmuyomuş. ama görüntü olarak güzel duruyor fakat kullanışlı değil. sisi açınca far ışığı zayıflıyo

benim sis farları alman roleli süper oluyor sis takacaksanız rolesiz takmayın randıman tam. Bilginize...:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Herkese selam

2006 yılı nisanından beri sl 150 kullanıyorum Allah'a şükür birkere bile yolda bırakmadı beni. Piyasadaki en yakışıklı imitasyonlardan birini kullanıyoruz. e tabii makine 3 yılı devirince biraz yenilik istiyor. sl ime yeni bir sisy bar ve çantalarda da yenileme düşünüyorum. Sizden ricam şöyle güzel bir sisy bar nerelerde bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim. Bir de uzun yola çıkacak arkadaşlar rahatlıkla ve güvenerek çıkabilirsiniz. Ben muntazaman Düzce ye gidip geliyorum benim sl le . hiç problem yaşamadım bu güne kadar. Herkese hayırlı yolculuklar ve hayırlı günler.

Lütfen motorunuzu dikkatli kullanın ve şu sözü ilke edinin
DONSUZ BİNERİM KASKSIZ BİNMEM bilmem bişeyler anlatabiliyor mu bu söz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------



benim sis farları alman roleli süper oluyor sis takacaksanız rolesiz takmayın randıman tam. Bilginize...:cherry:


Peki nerde taktırdın ve kaça mal oluyo bilgilendirirsen sevinirim
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
arkadaşlar dikkatli olalım bu memlekette hala hazrda motora saygı gösterilmiyor hazin bi kaza sonucu benim makina kötürüm kaldı çöp kamyonunun hatası yüzünden ön maşam acayip bi şekle büründü
dikkali sürelim arkadaşar saygılar...
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
arkadaşlar dikkatli olalım bu memlekette hala hazrda motora saygı gösterilmiyor hazin bi kaza sonucu benim makina kötürüm kaldı çöp kamyonunun hatası yüzünden ön maşam acayip bi şekle büründü
dikkali sürelim arkadaşar saygılar...

Geçmiş olsun kardeşim, sana bişey olmasın. Motor düzelir elbet en kısa zamanda tekrar seni motorun üstünde görürüz umarım.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Çok teşekkür ederm kardeşlerim çok saolun walla derdimden anlayan sizde olmasanız:)üzüldüğüm konu motora custom direksiyon takmıştım daha 1 gün olmadan kaza yaptım hevesi alamadım yani yarın çıkıo benm evlatlık bekliorum elim ayağım gitti sanki:pr:

nedd kardeşim varmı sende ii haberler varmı gelen başka feste?
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Gözüm yollarda :) Benim de aküyle başım dertte yeni değiştirdim aküyü ama yine marş basmıyo son 15 gündür motorcuyla akraba oldum artık. Bornovadan bi arkadaş daha vardı burda, ona da söyleyelim 5 kişi falan oluruz en az heralde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 PM ----------

Lostrider10 kardeşim sen de katıl bize haziranda.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
78
Arkadaşlar öncelikle merhaba keeway bu modeli çok hoşuma gitti.Size bir kaç sorularım olacak:
1.Ben şu an Kütahyadayım yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım?
2.Motosikleti 2.el almayı düşünüyorum ve temiz bir motor aldıktan sonra çok hasar çıkarır mı problem yaşarmıyım?
3.Bu motor v motormu?
4.Keeway Superlight 150 modeli ile Supershadow 250 modeli arasında gidip geliyorum sizce bu modellerden hangisi alınmalıdır hangisi daha az hasar çıkarır?
Arkadaşlar bu soruları cevaplarsanız çok sevinicem.Tüm motorcu arkadaşlarıma selamlar:rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Arkadaşlar öncelikle merhaba keeway bu modeli çok hoşuma gitti.Size bir kaç sorularım olacak:
1.Ben şu an Kütahyadayım yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım?
2.Motosikleti 2.el almayı düşünüyorum ve temiz bir motor aldıktan sonra çok hasar çıkarır mı problem yaşarmıyım?
3.Bu motor v motormu?
4.Keeway Superlight 150 modeli ile Supershadow 250 modeli arasında gidip geliyorum sizce bu modellerden hangisi alınmalıdır hangisi daha az hasar çıkarır?
Arkadaşlar bu soruları cevaplarsanız çok sevinicem.Tüm motorcu arkadaşlarıma selamlar:rendeer:

sevgili furkan kardeşim aramıza hoş geldin öncelikle bakımları eğer tamsa hiç bi sorun çıkarmaz eğer keeway alcaksan hiç düşünme ss al eğerki sl alırsan ilerde cc büyütmek isticeksin 150cc de bi yere kadr sen direk 250cc al ilerdede sorun olmasın senn açından sl v diil çünki tek silindir ss ise dediğin gibi v slindir yapısına sahip
saygılar...
 
Katılım
18 Ocak 2009
Mesajlar
58
Gözüm yollarda :) Benim de aküyle başım dertte yeni değiştirdim aküyü ama yine marş basmıyo son 15 gündür motorcuyla akraba oldum artık. Bornovadan bi arkadaş daha vardı burda, ona da söyleyelim 5 kişi falan oluruz en az heralde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 PM ----------

Lostrider10 kardeşim sen de katıl bize haziranda.

bendede aynısı olmustu sorun aküde degil konjektördedir. bu arada ekstra sis farı yada elektirikli bir aksesuar aldıysan keewayin aküsüde elektirik tesisatıda buna dayanmıyor...
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
19
Arkadaşlar Bolu'da olup sl 150 si olan var mı? mümkünse bilgi ve yakından incelemek için..
 
Katılım
20 May 2009
Mesajlar
3
arkadaşlar oncelikle değerli bilgilerinizden dolayı hepinize teşekkurler!2 hafta once bende bir sl aldım fakat 2 tekerleğin dilinden anlamadığım için oncelikle motordan emin olup yola çıkabilmem için ne yapmalıyım ?yağı ve debriyaj balatası yeni.giderken bir sorun gözükmüyor ama bi tamirciye götürüp baştan aşşağı baktırmalımıyım?birde eksozlar açık ve aşırı ses yapıyor özellikle uzun zaman sonra başım ağrıyor normaş eksoz fiyatı nedir?teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst