Herkese Selamlar,
Aranıza yeni katıldım. 2 aylık bir SL sahibiyim. Gaziantep teyim. 31 yaşında, evl ve iki çocuk sahibiyim. Deli çağımızı geçtik, her gencin içindeki motor aşkına yeni kavuştuk. Nediyelm kısmet...
Benim motorda da çekş düşüklüğü var. Birde sinyaller çalışmıyor. Sinyal otomotiği denilen bir parça var ama şu anda ne efsane de nede motomax ta yok. Var olduğunu bildiğiniz bir yer varsa yönlendrebiliseniz çok sevinirim. İyi bir usta buldum yarın onla beraber bakacağız motora... Faydalı olan birşeyler olursa paylaşırım.
Hafta sonu motorla Mersin e gideceğim(350km) bakalım test edeceğiiz...
Sissy bar ile ilgili de birkaç çalışmam var. Burada uygun fiyata yaptırıyorum. Sonlandırınca onlarında fotolarını ve fiyatlarını yazarım. Bu arada hoşunuza giden sissybar fotoları varsa atarsanız onlarıda fiyatlandıralım.
Neyse şimdilik bukadar. Herkese tekrar selamlar,saygılar,
Rüzgarınız bol olsun...