Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım hepinize kazasız belasız sürüşler :)
Ben p.tesi sp 150 alıcam allah nasip ederse ben bakırköyde oturuyorum bana en yakın servis nerde var acaba bilen varmı ? Bide motorun yedek parçası çok zor bulunuyor dediler doğrumu ?
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
23
Tacettin abiiiii

Herkese Selamlar,
Aranıza yeni katıldım. 2 aylık bir SL sahibiyim. Gaziantep teyim. 31 yaşında, evl ve iki çocuk sahibiyim. Deli çağımızı geçtik, her gencin içindeki motor aşkına yeni kavuştuk. Nediyelm kısmet...
Benim motorda da çekş düşüklüğü var. Birde sinyaller çalışmıyor. Sinyal otomotiği denilen bir parça var ama şu anda ne efsane de nede motomax ta yok. Var olduğunu bildiğiniz bir yer varsa yönlendrebiliseniz çok sevinirim. İyi bir usta buldum yarın onla beraber bakacağız motora... Faydalı olan birşeyler olursa paylaşırım.
Hafta sonu motorla Mersin e gideceğim(350km) bakalım test edeceğiiz...
Sissy bar ile ilgili de birkaç çalışmam var. Burada uygun fiyata yaptırıyorum. Sonlandırınca onlarında fotolarını ve fiyatlarını yazarım. Bu arada hoşunuza giden sissybar fotoları varsa atarsanız onlarıda fiyatlandıralım.
Neyse şimdilik bukadar. Herkese tekrar selamlar,saygılar,
Rüzgarınız bol olsun...


abi slmlar .
ben 8 aydır alamadım şu SL 150 yi sen maşallah bir anda alıvermişin . Özelden yazarsan abi sevinirim antepte benim bildiğim 3 tane SL var ve ben bunlardan 2 sinin sahibini tanıyorum . biri krem diğeri siyah sen hankisini aldın veya dışardanmı getirttin .
bende aldığımda turlarız antebi beraber .
Saygılar
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Facia42 arka çamurluğun kırıkmı acaba?

yok kırık değil hafifce çatlaklar vardı da büyümesin diye alttlarını kestirmiştim

Arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım hepinize kazasız belasız sürüşler :)
Ben p.tesi sp 150 alıcam allah nasip ederse ben bakırköyde oturuyorum bana en yakın servis nerde var acaba bilen varmı ? Bide motorun yedek parçası çok zor bulunuyor dediler doğrumu ?

aradınmı her parça kolay bulunur. hele istanbulda ohoooo
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
80
Herkese Selamlar,
Aranıza yeni katıldım. 2 aylık bir SL sahibiyim. Gaziantep teyim. 31 yaşında, evl ve iki çocuk sahibiyim. Deli çağımızı geçtik, her gencin içindeki motor aşkına yeni kavuştuk. Nediyelm kısmet...
Benim motorda da çekş düşüklüğü var. Birde sinyaller çalışmıyor. Sinyal otomotiği denilen bir parça var ama şu anda ne efsane de nede motomax ta yok.]

yandık desene bende geçen hafta aldım aynen sinyaller aldığımdan beri çalışmıyor efsanede fln yoksa yandık desene :pr:
facia motorun güzelmiş bu arada :cat:
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
26
Arkadaslar benım makınede on frenı sıkarken sankı bır yerde takılıyor gıbı çok zorlanıyor aranızda buna benzer bırşey yaşayan varmı bılgı verırsenız sevınırım.:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Arkadaslar benım makınede on frenı sıkarken sankı bır yerde takılıyor gıbı çok zorlanıyor aranızda buna benzer bırşey yaşayan varmı bılgı verırsenız sevınırım.:cat:

hava yapmış olabilr geçer zamanla



bu arada imirde bulunan arkadaşlar artık sıkıldım size seslenmekten kabak tadı verdiniz:queen::queen::queen: şaka bi yana haziranda şenlikte var gümüldürde oraya gidelm bari ben adam topluyorum izmirde nerde sl görsem hemen bağlıyorum gruba sizde biras hareket gösterin....:farao:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Araştır siteden satanlar oluyor belki indirimli verirler sana benim bildiğim 1800civarı temizler oluyor yani piyasası o civarda.
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
166
Araştırıyorum, araştırıyorumda, bu aleti kullananlar aşağı yukarı fiyatların ne kadar olduğunu bilir, gereksiz yere fazla para vermek istemem, eğer bu fiyata da düzgün bişey bulamazsam, sl den vazgeçmek durumunda olabilirm...
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese Selamlar,
Aranıza yeni katıldım. 2 aylık bir SL sahibiyim. Gaziantep teyim. 31 yaşında, evl ve iki çocuk sahibiyim. Deli çağımızı geçtik, her gencin içindeki motor aşkına yeni kavuştuk. Nediyelm kısmet...
Benim motorda da çekş düşüklüğü var. Birde sinyaller çalışmıyor. Sinyal otomotiği denilen bir parça var ama şu anda ne efsane de nede motomax ta yok.]

yandık desene bende geçen hafta aldım aynen sinyaller aldığımdan beri çalışmıyor efsanede fln yoksa yandık desene :pr:
facia motorun güzelmiş bu arada :cat:
eywallah:)

Araştırıyorum, araştırıyorumda, bu aleti kullananlar aşağı yukarı fiyatların ne kadar olduğunu bilir, gereksiz yere fazla para vermek istemem, eğer bu fiyata da düzgün bişey bulamazsam, sl den vazgeçmek durumunda olabilirm...

1600e denk getirmen çok zor. bul 200 daha temiz bişey alırsın
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Araştırıyorum, araştırıyorumda, bu aleti kullananlar aşağı yukarı fiyatların ne kadar olduğunu bilir, gereksiz yere fazla para vermek istemem, eğer bu fiyata da düzgün bişey bulamazsam, sl den vazgeçmek durumunda olabilirm...

Sahibinden com'dan bak oturduğun yerdeki ilanlara ve oturduğun yere yakın ilanlara.
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
166
Bakıyorum hocam merak etme, de bazı modeller için çok uçuk fiyatlar var, mt de piyasasını bilenler için sordum burda, sağol yardım için, bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim saygılar...
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Arkadaşlar şöle bi göz attığım topiğe ilk sayfalarda herkez çok mutlu ama zaman geçdikce sanki insanlar sıkılmış gibi çokmu sıkıntılı bi motor birtek benm canımı sıkan nokta vibrasyon çok denilmesi gerçekten üstünde çok rahatsız ediyormu çünki ben arklarımla birlikde seyahat amaçlı alıcam gidebileceğim en uzak yerlere zevk için gitmek istiyorum beni bi aydınlatırsanz çok sevinirim
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
hava yapmış olabilr geçer zamanla



bu arada imirde bulunan arkadaşlar artık sıkıldım size seslenmekten kabak tadı verdiniz:queen::queen::queen: şaka bi yana haziranda şenlikte var gümüldürde oraya gidelm bari ben adam topluyorum izmirde nerde sl görsem hemen bağlıyorum gruba sizde biras hareket gösterin....:farao:

Kardeş beni biliyosun ben her zaman her yere varım. Ama şu sıralar motorla başım dertte. Rulmandan ses geliyor. Krank mili ile piston değişecek motor şu an sökük durumda. Yani yaram ağır :( Ama dediğim gibi yine de sen ne zaman dersen katılırım gruba. Ben de yolda giderken bakınıyorum keewayci görürüm belki diye ama bana pek denk gelmiyo işten eve evden işe dışında pek binemediğim içindir o da.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Arkadaşlar şöle bi göz attığım topiğe ilk sayfalarda herkez çok mutlu ama zaman geçdikce sanki insanlar sıkılmış gibi çokmu sıkıntılı bi motor birtek benm canımı sıkan nokta vibrasyon çok denilmesi gerçekten üstünde çok rahatsız ediyormu çünki ben arklarımla birlikde seyahat amaçlı alıcam gidebileceğim en uzak yerlere zevk için gitmek istiyorum beni bi aydınlatırsanz çok sevinirim

Bu motorlarda tek bir standard yok vibrasyon hakkında.... Kiminde az kiminde fazla, tıpkı motor performansları gibi. Bu anlamda alacağın motoru deneyerek alırsan en doğrusunu yapmış olursun. Yoksa başka türlü işin içinden çıkamazsın.
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorlarda tek bir standard yok vibrasyon hakkında.... Kiminde az kiminde fazla, tıpkı motor performansları gibi. Bu anlamda alacağın motoru deneyerek alırsan en doğrusunu yapmış olursun. Yoksa başka türlü işin içinden çıkamazsın.

hay ağzına sağlık ya. bakın alacağınız motor temiz ise size sorun yaratmaaaaaaaz. ama sorunlusunu alırsanız bıkarsınız.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Kardeş beni biliyosun ben her zaman her yere varım. Ama şu sıralar motorla başım dertte. Rulmandan ses geliyor. Krank mili ile piston değişecek motor şu an sökük durumda. Yani yaram ağır :( Ama dediğim gibi yine de sen ne zaman dersen katılırım gruba. Ben de yolda giderken bakınıyorum keewayci görürüm belki diye ama bana pek denk gelmiyo işten eve evden işe dışında pek binemediğim içindir o da.

nedd bu işin peşini bırakmayalım sakın hee :queen:
yazda geldi kopalım sahillere:bounce:
BU arada motora bi ayar çektirmişim ben bile tanıyamadım motoru aslında döndü walla:queen::queen::cat:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım fakat nasıl anlicam çok titreyip titremediğini :)
standardı bilmiyorum :)

sen motora bin. 5. vites ile 70-80 arası git. devir ortalama 6-6.5binde falan olcaktır. titremesi seni çok rahatsız ettiyse yada sevmeydisen alma. benimki o arada kayıyo gibi gidiyo walla hiç belli etmiyo. ha bide dururken gaza basarak deneme titremesini. o zaman çoktitrer zaten. yük motora binince titremesi azalır:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst