Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
Aynen benimde 1 ay oldu bende memnunum ufak sorunlar çıkarsada =) Ben şu castrol yağı 3,4 benzinlik gezdim ama bulamadım.. Shel marka alsam olur mu 10/40 sentetik??


.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
videoyu salla ya
bende de aynı rengi var yanlız 2005 modeli motor gayet sorunsuz ve ii durumda..
yanlız bu video da kı arkardas ya acemi yada onun motorunda bi sorun olsa gerek :) görünüşe göre 90ı zor gecıodur :D
ben kendi msuperlight ımda debriyaj balatalarını Yamaha YBR balatası ile deiştirdim ve zincir ön dişlisini 1 diş eksilttim yani 17 diş diil 16lı dişli taktırdım.. su an motor acaip suratli yaklasık 130 u görüo hiç zorlanmadan ayrıca acaip şekilde de seri hale geldi..
yorum da bu
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
İzmirde bulunana arkadaşlarım eğer sizde istersensiz şehir dışı veya şehir dışı geziler düzenleyebilriz ilgilenen arkadaşlarım yazarlarsa sevinirim.

saygılarımla...

Ben varım. Yeri ve zamanı söyle yeter :)
Hem senin yeni makinayı da görmüş oluruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
ben kendi msuperlight ımda debriyaj balatalarını Yamaha YBR balatası ile deiştirdim ve zincir ön dişlisini 1 diş eksilttim yani 17 diş diil 16lı dişli taktırdım.. su an motor acaip suratli yaklasık 130 u görüo hiç zorlanmadan ayrıca acaip şekilde de seri hale geldi..
yorum da bu
Bu ne kadara maal oldu acaba?? :)



.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
60
arkadaşlar keeway Super Light 150 da yedek parça konusunda sıkıntı yaşıyorum temin edebilecegim adres verebilirmisiniz
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
videoyu salla ya
bende de aynı rengi var yanlız 2005 modeli motor gayet sorunsuz ve ii durumda..
yanlız bu video da kı arkardas ya acemi yada onun motorunda bi sorun olsa gerek :) görünüşe göre 90ı zor gecıodur :D
ben kendi msuperlight ımda debriyaj balatalarını Yamaha YBR balatası ile deiştirdim ve zincir ön dişlisini 1 diş eksilttim yani 17 diş diil 16lı dişli taktırdım.. su an motor acaip suratli yaklasık 130 u görüo hiç zorlanmadan ayrıca acaip şekilde de seri hale geldi..
yorum da bu

abicim bu yazdığın videodaki yorum mu? yoksa senin kendi motoruna yaptırdıkların mı?? benimkinde bi sorun var anlayamadım 120yi görüyodum artık 100 yapıyo en fazla,karbüratör falan ne bulursam temizletcem artık yapcak bişey kalmadı hava filtresini falan deiştirdim bi etki etmedi. şu balata işi nasıl oldu?? ön dişliyi eksiltmen işe yaradımı gerçektende??
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
yok kanka bu youtube daki yorum motorcuya sordum aslı yok dedi ama bi sor sen genede istersen olabilir yani bence mantıklı dişli eksiltmek
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hmmm anladım yok orjinal dursn benimki:)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse eksiltmemiş arkadaşım bi videoda yapıylan yorumlarda yazıyomuş dişli eksiltip 130 yaptığı
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
26
Selam arkadaşlar benım makınede flasör sorunu var galıba sınyaller arasıra yanmıyor, ıstanbulda avrupa yakasında nerden temın edebılırım. Bırde sl cı arkadaşların toplandığı bır yer var mı ıstanbul ıcınde bılgısı olanlardan yardım ıstıyorumm..:cat:

Arkadaşlar bır öncekı yazıda sl cı arkadaşların derken motorcu arkadaşların toplandığı takıldığı bır mekan sormak ıstemıştım sl cı dıyerek ayrım olmuş gıbı hıssettığım ıcın duzeltıyım dedım..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıkk bilgim yok...
 
Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
arkadaslar 150 cc hakkinda bana bilgi verebilirmisiniz.
yorumlara gore biraz titresim ve max hizi dusukmus.

kullanan arkadaslar bilgi verebilirmi.
 
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
arkadaslar 150 cc hakkinda bana bilgi verebilirmisiniz.
yorumlara gore biraz titresim ve max hizi dusukmus.

kullanan arkadaslar bilgi verebilirmi.
Fiyat olarak bundan iyisini alamayız heralde diye düşünerek her 5 kullanımdan sonra yıldız tornavida ve ingiliz anahtarını elime alıp 15 dakka heryerini sıkıyorum. Onun dışında güzel sorun yok :cat:


.
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok haftada 1 yap yeterli. dediği gibi parasına göreçok iyi bi motor. benimki 90dan sonra belli ediyo titreşimi herkesinki farklıymş
 
Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
yani titresim yuzunden mi vidalar gevsiyor?

o kadar varmi titresim
ya ben bu kadar oldugunu tahmin etmiyordum.

ornegin 100 km hizda surucuyu yormadan ve fazla titremeden yol aliyorsa bence iyidir.
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
26
100 km de tıtresım oluyor yanı ıster ıstemez azcık yorar ınsanı ama herşeye rağmen ben motorumu sevıyorum çok keyıflıı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst