Selam arkadaşlar, güzel bi konu olmuş okumakla bitmiyor :cherry:
Bu konuda açtığım gibi; http://www.motosiklet.net/forum/tek...de-keeway-superlight-150-aldim-sorunlari.html 3.binde superlight 150 aldım..
Akü sorunu vardı doldurup hallettim ama sol sinyali çalıştırınca sürekli yanıyor basıyorum sönmüyor, sağ sinyali yaktığımda aynı şekilde sağ da kalıyor ne kadar bassam fayda etmiyor sinyal durmuyor..
Kontağı kapatıp açınca sinyal iptal oluyor ama tekrar sinyal düğmelerine bastığımda sinyali kapatamıyorum. Sorun flöşörde olabilir mi yoksa başka ne olabilir ?? (Sorun Flaşörde ise 2 yere sordum 25TL istiyorlar,Bostancı ve çevresinde nerede daha ucuza yaptırabilirim?)
.
Selam arkadaşlar, güzel bi konu olmuş okumakla bitmiyor :cherry:
Bu konuda açtığım gibi; http://www.motosiklet.net/forum/tek...de-keeway-superlight-150-aldim-sorunlari.html 3.binde superlight 150 aldım..
Akü sorunu vardı doldurup hallettim ama sol sinyali çalıştırınca sürekli yanıyor basıyorum sönmüyor, sağ sinyali yaktığımda aynı şekilde sağ da kalıyor ne kadar bassam fayda etmiyor sinyal durmuyor..
Kontağı kapatıp açınca sinyal iptal oluyor ama tekrar sinyal düğmelerine bastığımda sinyali kapatamıyorum. Sorun flöşörde olabilir mi yoksa başka ne olabilir ?? (Sorun Flaşörde ise 2 yere sordum 25TL istiyorlar,Bostancı ve çevresinde nerede daha ucuza yaptırabilirim?)
.
sinyalin kendiliğinden sönme süresi 22 sn. 22 snden sonra da sönmüyorsa büyük ihtimalle flaşördedir. sanırım bu sinyal sorunu bizim motorların kronik sorunlarından birisi, benim de sol sinyalim hiç yanmıyor. iki kere flaşör değiştirdim, sol sinyal yanmaya başlıyor bi kaç kullanımdan sonra yine gidiyoryakın zamanda servise gitçem ben de...
54'ÜNCÜ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI EDİRNE cıktı
bugun motoru abime teslim ettim.. ayrılamadım yanından.. yarım saat kaldım heralde basinda.. en ince detayina kadar anlattim abime.. ki kendiside motorcudur.. bmw650gs.. anladi ama halimden saolsun.. haftada bir yürütücek motoru.. eve geldigimde o kadar eksik hissettimki kendimi anlatamam..
zebby ben ist. dudullu muayene istasyonuna daha yeni götürdüm.egzosa bakmadılar sadece uzun kısa far,sinyal,stop,fren bunlara baktılar.adamların yanında gaza fazla basmazsan problem çıkmaz heralde ama senin gideceğin istasyonda egzosa bakarlar mı bilemem.kolay gelsin.
sağol bilgi için, bursada ne dicekler bakalım, benim sol sinyalim de yanmıyor flaşör arızalı, servisin elinde yokmuşbursada nerdeyse bütün motorcuları dolaştım, adamlar sırf kıllık yapmak için 6 girişli flaşör yapmışlar
sırf yedek parçayı tek elde tutmak için...
sağol bilgi için, bursada ne dicekler bakalım, benim sol sinyalim de yanmıyor flaşör arızalı, servisin elinde yokmuşbursada nerdeyse bütün motorcuları dolaştım, adamlar sırf kıllık yapmak için 6 girişli flaşör yapmışlar
sırf yedek parçayı tek elde tutmak için...
fuarda keeway standında adamların kartını almıştım elimizde bütün parçalar var demişti usta.kartı akşam bulup telefonunu iletirim kargoyla gönderirler belki.
yanlış değilse telefonu buydu 0 212 431 01 31 istanbul motor serçe usta sosrarsın parça var mı diye.
superlightımı sattım. o artık hayatına Aksaray'da devam edecek.