Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Bana kalsa cam da 50 tl etmez ama servis bu naapcağı belli olmaz :) Ama dediğin gibi 20 istemezler bence o parçalara.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
8
Kanuni Caracal mı Keeway SL 150 mi ?

:pale:Merhaba.bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.>Bir motor almak düşüncesindeydim.Niyetim Keeway SL 150ydi fakat ona yakın bir fiyata bir Kanuni CARACAL denkgeldi.İkiside çok hoş ama bana sanki hem motor olarak hem yedek parça ve servis olarak Kanuni daha iyi ve avantajlıymış gibi geliy or.sizce hangisini niçin tercih etmeliyim?Bu motorları kullanan arkadaşlar bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.:pale:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbi ya anca 30 liralık bi cam.. motoruna iyi bakarsan iki motor da iyi. bence keeway al. kanuni caracal'ın topiğine sorarsan da kanuni al derler..:)
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
facia.. jameka abiden ben almistim 5 ayakli debriyaj balatasini.. bi sorunum yok debriyajla ilgili.. ne ogrenmek istiyosan sorabilirsin..

fobus ben sl'i alalı 11 ay oldu.. 11bin kmde su an.. bakimlarini kontrollerini yaparsan bi sorun cikartmaz.. en azindan bana hic bir sorun cikartmadi.. ama tabiki cok ust duzey bi motor demek yalan olur.. ne kadar ekmek o kadar kofte..

ve arkadaslar.. pazar gunu askere gidiyorum.. hepinize kazasiz belasiz surusler diliyorum..
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
arkadaşlar çok değşik bi projem var umarım sonu hyrlı olur sky go 250 ccnin motorunu keewaya adapte etmeye çalışıorum bakalım ne olucak:bounce:
 
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
Sinyal durmuyor =)

Selam arkadaşlar, güzel bi konu olmuş okumakla bitmiyor :cherry:
Bu konuda açtığım gibi; http://www.motosiklet.net/forum/tek...de-keeway-superlight-150-aldim-sorunlari.html 3.binde superlight 150 aldım..

Akü sorunu vardı doldurup hallettim ama sol sinyali çalıştırınca sürekli yanıyor basıyorum sönmüyor, sağ sinyali yaktığımda aynı şekilde sağ da kalıyor ne kadar bassam fayda etmiyor sinyal durmuyor..


Kontağı kapatıp açınca sinyal iptal oluyor ama tekrar sinyal düğmelerine bastığımda sinyali kapatamıyorum. Sorun flöşörde olabilir mi yoksa başka ne olabilir ?? (Sorun Flaşörde ise 2 yere sordum 25TL istiyorlar,Bostancı ve çevresinde nerede daha ucuza yaptırabilirim?)


.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
40
Selam arkadaşlar, güzel bi konu olmuş okumakla bitmiyor :cherry:
Bu konuda açtığım gibi; http://www.motosiklet.net/forum/tek...de-keeway-superlight-150-aldim-sorunlari.html 3.binde superlight 150 aldım..

Akü sorunu vardı doldurup hallettim ama sol sinyali çalıştırınca sürekli yanıyor basıyorum sönmüyor, sağ sinyali yaktığımda aynı şekilde sağ da kalıyor ne kadar bassam fayda etmiyor sinyal durmuyor..


Kontağı kapatıp açınca sinyal iptal oluyor ama tekrar sinyal düğmelerine bastığımda sinyali kapatamıyorum. Sorun flöşörde olabilir mi yoksa başka ne olabilir ?? (Sorun Flaşörde ise 2 yere sordum 25TL istiyorlar,Bostancı ve çevresinde nerede daha ucuza yaptırabilirim?)


.

sinyalin kendiliğinden sönme süresi 22 sn. 22 snden sonra da sönmüyorsa büyük ihtimalle flaşördedir. sanırım bu sinyal sorunu bizim motorların kronik sorunlarından birisi, benim de sol sinyalim hiç yanmıyor. iki kere flaşör değiştirdim, sol sinyal yanmaya başlıyor bi kaç kullanımdan sonra yine gidiyor :) yakın zamanda servise gitçem ben de...
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Selam arkadaşlar, güzel bi konu olmuş okumakla bitmiyor :cherry:
Bu konuda açtığım gibi; http://www.motosiklet.net/forum/tek...de-keeway-superlight-150-aldim-sorunlari.html 3.binde superlight 150 aldım..

Akü sorunu vardı doldurup hallettim ama sol sinyali çalıştırınca sürekli yanıyor basıyorum sönmüyor, sağ sinyali yaktığımda aynı şekilde sağ da kalıyor ne kadar bassam fayda etmiyor sinyal durmuyor..


Kontağı kapatıp açınca sinyal iptal oluyor ama tekrar sinyal düğmelerine bastığımda sinyali kapatamıyorum. Sorun flöşörde olabilir mi yoksa başka ne olabilir ?? (Sorun Flaşörde ise 2 yere sordum 25TL istiyorlar,Bostancı ve çevresinde nerede daha ucuza yaptırabilirim?)

.

eski modellerde sinyal ac kapali diil.. bastiktan sonra kendi sonuyo.. 22-25 sn civari bi surede.. ama 2007 sonrasinda degistirdiler bu sistemi..
 
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
sinyalin kendiliğinden sönme süresi 22 sn. 22 snden sonra da sönmüyorsa büyük ihtimalle flaşördedir. sanırım bu sinyal sorunu bizim motorların kronik sorunlarından birisi, benim de sol sinyalim hiç yanmıyor. iki kere flaşör değiştirdim, sol sinyal yanmaya başlıyor bi kaç kullanımdan sonra yine gidiyor :) yakın zamanda servise gitçem ben de...

22 Saniye beklemedim, bekliyim bi sonuçları yazarım :cherry:

Evet, 22sn sonra sönüyormuş. Saolun arkadaşlar, motorumda bütün sorunları kendim giderdim Maşallah,umarım sorun çıkarmaz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
54'ÜNCÜ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI EDİRNE cıktı

bugun motoru abime teslim ettim.. ayrılamadım yanından.. yarım saat kaldım heralde basinda.. en ince detayina kadar anlattim abime.. ki kendiside motorcudur.. bmw650gs.. anladi ama halimden saolsun.. haftada bir yürütücek motoru.. eve geldigimde o kadar eksik hissettimki kendimi anlatamam..
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
54'ÜNCÜ MKNZ. P. TUG. K.LIĞI EDİRNE cıktı

bugun motoru abime teslim ettim.. ayrılamadım yanından.. yarım saat kaldım heralde basinda.. en ince detayina kadar anlattim abime.. ki kendiside motorcudur.. bmw650gs.. anladi ama halimden saolsun.. haftada bir yürütücek motoru.. eve geldigimde o kadar eksik hissettimki kendimi anlatamam..

Güle güle git güle güle gel kardeş. Hayırlı teskereler sana. Motoruna gözümüz gibi bakarız :)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bi yardımcı olursanız sevirim,şu debriyaj balatasını deiştircem ben, hangi markanınkini taktırcam fiyatı nedir??? bi bilgilendirirseniz??

yaw arkadaşlar biriniz bi yardımcı olun jameika34 hakan abiyede msj atılmıyo çaresiz kaldım
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
zebby ben ist. dudullu muayene istasyonuna daha yeni götürdüm.egzosa bakmadılar sadece uzun kısa far,sinyal,stop,fren bunlara baktılar.adamların yanında gaza fazla basmazsan problem çıkmaz heralde ama senin gideceğin istasyonda egzosa bakarlar mı bilemem.kolay gelsin.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
40
zebby ben ist. dudullu muayene istasyonuna daha yeni götürdüm.egzosa bakmadılar sadece uzun kısa far,sinyal,stop,fren bunlara baktılar.adamların yanında gaza fazla basmazsan problem çıkmaz heralde ama senin gideceğin istasyonda egzosa bakarlar mı bilemem.kolay gelsin.

sağol bilgi için, bursada ne dicekler bakalım, benim sol sinyalim de yanmıyor flaşör arızalı, servisin elinde yokmuş :( bursada nerdeyse bütün motorcuları dolaştım, adamlar sırf kıllık yapmak için 6 girişli flaşör yapmışlar :) sırf yedek parçayı tek elde tutmak için...
 
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
sağol bilgi için, bursada ne dicekler bakalım, benim sol sinyalim de yanmıyor flaşör arızalı, servisin elinde yokmuş :( bursada nerdeyse bütün motorcuları dolaştım, adamlar sırf kıllık yapmak için 6 girişli flaşör yapmışlar :) sırf yedek parçayı tek elde tutmak için...

fuarda keeway standında adamların kartını almıştım elimizde bütün parçalar var demişti usta.kartı akşam bulup telefonunu iletirim kargoyla gönderirler belki.

sağol bilgi için, bursada ne dicekler bakalım, benim sol sinyalim de yanmıyor flaşör arızalı, servisin elinde yokmuş :( bursada nerdeyse bütün motorcuları dolaştım, adamlar sırf kıllık yapmak için 6 girişli flaşör yapmışlar :) sırf yedek parçayı tek elde tutmak için...

yanlış değilse telefonu buydu 0 212 431 01 31 istanbul motor serçe usta sosrarsın parça var mı diye.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
40
fuarda keeway standında adamların kartını almıştım elimizde bütün parçalar var demişti usta.kartı akşam bulup telefonunu iletirim kargoyla gönderirler belki.



yanlış değilse telefonu buydu 0 212 431 01 31 istanbul motor serçe usta sosrarsın parça var mı diye.

ok sağol... bursa getirmezse bir hafta içinde ararım... bi de ben bi kere daha değiştirmiştim, parça bir hafta dayanmadı yine arıza verdi :) bu sorunu yaşayan tek insan benmiyim acaba :D
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tarf ediyim arkadaşım. imageshack diye bi site var oraya gir. orda görürsün,gözata tılarsın resmini pc'nden bulup seçersin. sonra açılan sitede,aşağı tarafta link for forums diye bi kutucuk olcak en üsttekini kopyala,burda yazı yazdığın kutuya yapıştıtr tamamdır...

ben böyle tarif ediyorum herkese yardımcı olmaya çalışıyorum ama 1 haftadır bi yardım istedim ki bu da çoğunun bildiği bir şey,çıt çıkmadı kimseden.. syglr..:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst