Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
nahzuvay teşekkür ederim öncellikle...peki çift silindirin avantajı nedir pek ilgili olmadığım için

evet uzun araştırmalarım sonucu 3 seçeneğim var...2008 model 600km regal dd125e 2000tl 2006 model keeway sl150 1000km 2000tl ve 2006 model zealsun 3500 km 1750...sizce hangisi :) aaa bi de flying hellfish abimizin 2007 sl150 11000 km 1500 tl :)

çift silindirde kullanımda titreşim daha az olur, uzun yolda daha kullanışlı olur ancak yakıtı daha fazladır.

bence 2006 keeway hiç inandırıcı degil km telini çekmek zor bişey deil 1000 km nediir ya :) zealsuna bn olsam o parayı vermem. helfishin motoru temiz ise en mantıklısı o bnce :) tabii bu bnm kanaatim, karar tabii ki kendinin içine en cok sineni gönül rahatlıgıyla al.

eveeeeeet arkadaşlar gel geliim bnm karakaçan, ilk göz agrım, bni hic yolda bırakmayan vefakar arkadasım artık siyahatmaca nickli YÜCE abimizin altında yollarda olacak. umarım belasız kazasız kullanır bni üzmedigi gibi yüce abimizide hiç üzmez. artık kewaay iim olmamasına ragman her zaman takip edecegim bir topic olacak burası, herkese kazasız sürüşler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Evet bu güzel site sayesinde uzun zamandır aradığım motorumu hem buldum hem de aldım Nahzuvay'dan. Artık benim de bir ARAP ATIM var.
Lakin herşeyden önemlisi artık benim Yavuz adında bir KARDEŞİM var..
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun her ikinizede arkadaşlarım
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
Evet bu güzel site sayesinde uzun zamandır aradığım motorumu hem buldum hem de aldım Nahzuvay'dan. Artık benim de bir ARAP ATIM var.
Lakin herşeyden önemlisi artık benim Yavuz adında bir KARDEŞİM var..

ALLAH razı olsun abim, senin gibi bir insanla tanışmak ticaretten çok daha öte kesinlikle. bir ticaretle dogan ve inşallah sonu olmayacak olan dostluk için çok teşekkürler YÜCE abim, en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.

eywallah saolasın bilgiler ve tavsiyen için nahzuvay hayırlı olsun buarada

rica ederim kardes, bnde bu siteden öğrendim bildiklerimi, bu arada teşekkür ederim :)

hayırlı olsun her ikinizede arkadaşlarım

eyvallah facia darısı başına artık :)

hastanede nöbetteyim şimdilik cıkıyorum boşluk buldukca sekreterliğin bilgisayarından giriyorum tekrar görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
hayırlı olsun.. kazasız belasız gunlerde kullanirsiniz umarim..

bnmde sl le 10. ayım bitti.. 10bin km oldu.. cok sukur mutluyuz simdilik.. tabi bi zaman sonra keske biraz daha buyuk cc li olsa diyor insan ama yinede cok muluyum..
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Teşekkür ederim ersinpolat. Ben de senin nezlinde bütün motorcu arkadaşlara kazasız belasız hayırlı ve keyifli sürüşler diliyorum.
Bu sabah erkenden arap atıma ilk kez bindim hem alışmak hem de test etmek için...
Sonuç olarak bundan önceki motorum Suzuki DR 650 idi. Ancak şehir içinde inanın ki hiç farkı yok.. Ayrıca daha rahat bir kullanım, hakimiyet ve akıcılık var.. Buna bir de benzin tasarrufunu eklersek oldukça akıllı bir seçim.. Tork ve ivme açısından daha az tabii ki, ama bu da sizi kaza yapma riskinden yine de olumlu olarak artı hanesine kaydettiriyor. Arabalar da bunu nasıl olsa geçerim diyerek başınıza bela olmaktan da çıkıyo.. Çıtı pıtı fındık kurdu hoştur... Selamlar.
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
6
keeway'imi satıyorum

Selam arkadaşlar... Forumumda çok görünmesemde takip ettiğim bir yer..
2006 model Keeway'im var ve 1900-2000 TL'ye satıcam.. 2000 km anca olmuştur... Bu model bu km olur mu diyenler var... walla oluyor... kullanmak için fazla fırsatın olmayınca oluyor... almayı düşünen varsa özelden detayları ögrenebilirler.... Bu arada İstanbulda'yım... herkese iyi günler.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
ya bakıyorum da forumun eski sayfaları ne kadar güzelmiş millet bilgi alış verişi yapıyormuş şunu şöyle yaparsak daha iyi olur gibisinden ama şimdi anca motor satıolar:mrgreen::pr:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Yok baska nedenlerden dolayi burada degiller. Zamaninda 10 motor uzeri SL Istanbul bulusmalarimiz olurdu. Herkes de ayni motor olunca, goruntude bir baska oluyordu tabii :)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım hava filtresini ben hiç açmadım bi ara bende bi bakcam yaw aklımda, performansta biraz bi düşüş var 100ü zor geçiyo,içindeki benzin 2 hafta önceden kalma olduğu için olurmu acaba yani oktanda uçmalar mı oluyo artık?? belki hava fitresi kirlenmştir diye bi ara bakcam oraya da.

bleki sim siyah kir akıyodur sana yağ gelmiştir badtothebone
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
herkese slm

arkadaşlar bende sl 150 sahibiyim 2006 model motorumdan memnunum ancak titreşim derdini herkes gibi yaşıyorum tanıdığım bir arkadaşım arka zincir dişlisini küçülterek bunu azalltığını söyledi rampalarda azda olsa devir kaybı oluşmuş ama düzlüklerde azda olsa hız artışı olmuş sizlerin fikri nedir?
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende sl 150 sahibiyim 2006 model motorumdan memnunum ancak titreşim derdini herkes gibi yaşıyorum tanıdığım bir arkadaşım arka zincir dişlisini küçülterek bunu azalltığını söyledi rampalarda azda olsa devir kaybı oluşmuş ama düzlüklerde azda olsa hız artışı olmuş sizlerin fikri nedir?

arkdaşım benimkinde ole rahatsız edecek bi titreşim yok 90-95 gitsem hiç bi yer titremiyo motordan motora farkediyo artk bu topicde anladık bunu:) birde orjinalinden asla şaşma derim ben şahsen yani dişli deiştirme konusunda,dişli ile titreşimin pek ilgisi olacağını sanmıyorum
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
bendede cok azdi titresim.. ama son 2 haftadır falan artti sanki... normalde azalması gerekmezmi? benimki artti sanki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst