- Katılım
- 9 Mar 2009
- Mesajlar
- 20
arkadaşlar selam,
2006 model bir motorun 1000 km olması bana pek mantıklı gelmiyor açıkcası..
abi bana da dümen gibi geldi ama pek kullanılmamış diye geçiyo :silent:
arkadaşlar selam,
2006 model bir motorun 1000 km olması bana pek mantıklı gelmiyor açıkcası..
nahzuvay teşekkür ederim öncellikle...peki çift silindirin avantajı nedir pek ilgili olmadığım için
evet uzun araştırmalarım sonucu 3 seçeneğim var...2008 model 600km regal dd125e 2000tl 2006 model keeway sl150 1000km 2000tl ve 2006 model zealsun 3500 km 1750...sizce hangisiaaa bi de flying hellfish abimizin 2007 sl150 11000 km 1500 tl
![]()
Evet bu güzel site sayesinde uzun zamandır aradığım motorumu hem buldum hem de aldım Nahzuvay'dan. Artık benim de bir ARAP ATIM var.
Lakin herşeyden önemlisi artık benim Yavuz adında bir KARDEŞİM var..
eywallah saolasın bilgiler ve tavsiyen için nahzuvay hayırlı olsun buarada
hayırlı olsun her ikinizede arkadaşlarım
arkadaşlar bende sl 150 sahibiyim 2006 model motorumdan memnunum ancak titreşim derdini herkes gibi yaşıyorum tanıdığım bir arkadaşım arka zincir dişlisini küçülterek bunu azalltığını söyledi rampalarda azda olsa devir kaybı oluşmuş ama düzlüklerde azda olsa hız artışı olmuş sizlerin fikri nedir?
bendede cok azdi titresim.. ama son 2 haftadır falan artti sanki... normalde azalması gerekmezmi? benimki artti sanki?