Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

km 18000 de temiz ferhat usta bakımlı yyağı daha yeni değişti eksiği gidiği yok alan kontağı açıp gidecek başka da birşey yok nerde olduğunuzu bilmiyorum ama bu kozyatağına gelebilirsiniz kadiköy kozyatağı orda binersiniz tur atarsınız bakarsınız dediğim temiz kulanışlı motor bn cbf 150 sıfır alacağım için satıyorum yksa sorunum yok
05068471144 ara istersn konuşalm
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
12
km 18000 de temiz ferhat usta bakımlı yyağı daha yeni değişti eksiği gidiği yok alan kontağı açıp gidecek başka da birşey yok nerde olduğunuzu bilmiyorum ama bu kozyatağına gelebilirsiniz kadiköy kozyatağı orda binersiniz tur atarsınız bakarsınız dediğim temiz kulanışlı motor bn cbf 150 sıfır alacağım için satıyorum yksa sorunum yok
05068471144 ara istersn konuşalm

Teşekkürler, önce mondialle süper light arasında son kararımnı vermeliyim.. Bu arada belki önemli değildir ama daha düşük km de bir motor düşünüyorum.. 2-3 bin gibi sıfır ayarında yani..
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

bu motorlarda bulman zor ya kararını verirsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 PM ----------

2000 tldn aşağı bulamzsın ama 3000 verince bulursun 3250 filan oda sana pahalı kaçar
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
5
evet arkadaşlar yeni bi soru daha :) keewayinizle keyifli keyifli gezmektesiniz yokuş aşağı 2 viteste viraj var karşınızda tam u şeklinde ve üstü kum ve toprak kaplı hıznız 20 veya 30 olmasına rağmen kurtaramayacağınızı farkettınız o an ne yaparsınız ?
A-) Ön fren sıkılır
B-)Arka fren sıkılır
C-)Vakit yeterse vites 1'e atılır
D-)Bi cacık olmaz dıyıp motordan atlanır(nede olsa düşecem mantığıyla :)
E-)size kalmış
Not :Custom Chopper motorların sürüş teknikleri ile ilgili bilgi belgesi olan varsa esirgemesin bizden :)
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
evet arkadaşlar yeni bi soru daha :) keewayinizle keyifli keyifli gezmektesiniz yokuş aşağı 2 viteste viraj var karşınızda tam u şeklinde ve üstü kum ve toprak kaplı hıznız 20 veya 30 olmasına rağmen kurtaramayacağınızı farkettınız o an ne yaparsınız ?
A-) Ön fren sıkılır
B-)Arka fren sıkılır
C-)Vakit yeterse vites 1'e atılır
D-)Bi cacık olmaz dıyıp motordan atlanır(nede olsa düşecem mantığıyla :)
E-)size kalmış
Not :Custom Chopper motorların sürüş teknikleri ile ilgili bilgi belgesi olan varsa esirgemesin bizden :)

Ben şahsen sadece 1 yıllık sürüş tekniğime yüksek kabiliyetime (!) istinaden direk D seçeneğini yapardım ama sonra üzerimdeki tozları silkelerken de önce yokuş aşağı inerken U şeklinde virajı oraya yapanın ardından da o virajın üzerine o kumları dökenin bayaaa bi kulaklarını çınlatırdım. :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Evet , en sonunda ben de motosiklet aldım. Yılların artçılığından kurtulup 2006 model 10.000 km'de superlight sahibi oldum. Motorun biraz bakıma ihtiyacı var. İzmir'li arkadaşların tavsiye edebileceği usta var mı? İzmirli arkadaşlarla toplanalım bi ara. Herkese selamlar.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
5
kaça aldın arkadaşım ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 PM ----------

Arkadaşlar hepinize merabalar. Aranıza katılmak üzereyim!. Çok çabalıyorum inanın ama gecikmem tamamen duygusal(( Bende bitane alcam SL150 inşallah. 440 sayfalık konuyu çok net araştıramadığım için (tecrüübeli arkadaşların)affınıza sığınarak bişey sormak istiyorum. Almak üzere bulduğum motorun nesine bakmalıyım öncelikle?? Yani bi ustaya götürdüm diyelim; "abicim motorun özellikle şurasına, burasına bak mutlaka, kontrol et" diycem ama bu motorun genel olarak dikkat edilmesi gereken hususlarını bilmiyorum. Yani canımı sıkabilecek(biraz! masraf olabilecek), sıklıkla karşılaşılan, alırken dikkat etmemi söyliyebilceğiniz sorunları nelerdir? Genel olarak bi özet geçerseniz(detaya girmeye gerek yok heralde) çok sevinirim. Hemde almayı düşünen arkadaşlara da bir kez daha hatırlatma yapmış oluruz. (bahsettiğim sorunlara ulaşabilceğim biyerlere de yönlendirebilirsiniz beni.) Şimdiden teşkkür ederim.

Birde ben ankaradayım, uygun fiyatlı bişeyden haberi olan varsa lütfen yazsın(1.500 civarı bakıyorum).

merhabalar
geçmiş sayfalarda arkadaşın isteği cevapssız kalmış rica etsek tecrübeli sl150 kullıcılarına bizim gibi 2.el alacak arkadaşlara bi yardımcı olsalar :cat:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

bende var 1500 istiyorum istanbula gelebilirmisin biner geri dönersin
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Öncelikle aramıza hoş geldin kardeşim. Biz izmirli keewayciler olarak her çarşamba bornova küçükparkta buluşuyoruz. İstersen sen de gel gerekli bilgileri seninle de paylaşırız.

Sağolun , hoşbulduk.İşten dönerken uğruyorum bazen küçükparka. Nerde takılıyorsunuz ?
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
29
selam arkadaslar bende aranıza katılmak uzereyım 250 lık almayı dusunuyorum ama 150 lık tatmın ederse alabılırım bıraz bılgıye ıhtıyacım var en fazla kac km yapabılıyo ortalama hangı hızla gıdıyor 90 gıdıp tıtrem nasıl oluyo rahat bısekılde kac km ıle yolda gıdebılırı sımdıden tesekkur ederım allah kazalardan korusun herkesı
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
selam
ben henüz almadım gerçi ama yakın takipteyim, sitede yeniyim bu 2. mesajım :)
3 gündür gece gündüz takip ediyorum siteyi ve çok okudum tabi daha çok okumam lazım..
keeway 150 daha önce Datça da görüp resmen vurulduğum motordu az daha alacaktım, hani kullanmayı bilsem Ankara ya gelmek için.. yorumlardan sonra haklı olduğumu anladım
şimdiki kararım da Keeway yönünde artık, bir çok 150 cc seçenek yanında

tabiki aklımda çok soru var ben teker teker gideyim sıkmadan :)

yeni motor alıcam daha önce birkaç kez scooter kullandım, amacım motor dünyasına girmek geliştirmek keyif almak bol bol gezebilmek şehir dışı dahil, motor aşkı çok sararsa belki bir yıl sonra 500 cc ye geçmeyi düşünürüm, artık daha uzun süreli geziler için..

bu amaçla supershadow 250 cc bana fazla mı gelir? 150 cc dahamı uygundur?
250 cc yi idare etmek, alışmak zorlarmı?
bir yandan da 250 cc alırsam sanki uzun yola daha rahat çıkarım, sonraki motorlara da alışmam kolay olur gibi geliyor
yani marka Keeway ok ama 150 mi 250 mi kararsızım
ne dersiniz arkadaşlar?
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
ya rakadaşlar benim egsoz iyice gitti yeni egsoz edirnede bulamam fiyat sizce nekadar dır bileniniz varmı internette de bulamadımda
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
12
selam arkadaşlar ben de en kısa zamanda aranıza katılıcam.ben de motorsiklet kullanıcısı olarak yeniyim daha önce vitessiz scooter kullandım ama vitesli ve daha güçlü motor kullanmak bambaşka.teknik ve sürüş olarak yukarıda da okuduğum gibi biz yenilerin paylaşımlarınıza ihtiyacımız var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst