- Katılım
- 28 Eki 2008
- Mesajlar
- 62
Öncelikle herkese hoşgeldiniz diyorum. İnşallah istediğiniz gibi bi motora sahip olursunuz. Öncelikle bu motorlar (sl150) 90'ın üzerine nadiren çıkıyo ve o zamanda titreşim bayaa bi yoğunlaşıyo. Ben 90, 90 giderim zaten bana yeter diyosanız özellikle de otobana fazla çıkmayacaksanız 150 yeter ama uzun yolda (ben şahsen çıkmadım ama) şişme yaptığı söyleniyo. Birinci elden şahidi Badtothebone dir
) Bu arada sana da selam kardeşiim. İnşallah bu çarşamba buluşluruz. Sözün özü bol bol uzun yol yapacak arkadaşlar ya da ben zaten ileride daha büyük motor alıcam diyen arkadaşlar 250 lik sizin için daha ideal olur kanısındayım ama benim için şekil daha önemli zaten fazla uzun yola da çıkmam kısa mesafeli (150-200 km) geziler yaparım maksat keyif almak diyenler varsa o zaman bu motor tam size göre. Şimdiden herkese bol şans. Kazasız sürüşler.