Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Öncelikle herkese hoşgeldiniz diyorum. İnşallah istediğiniz gibi bi motora sahip olursunuz. Öncelikle bu motorlar (sl150) 90'ın üzerine nadiren çıkıyo ve o zamanda titreşim bayaa bi yoğunlaşıyo. Ben 90, 90 giderim zaten bana yeter diyosanız özellikle de otobana fazla çıkmayacaksanız 150 yeter ama uzun yolda (ben şahsen çıkmadım ama) şişme yaptığı söyleniyo. Birinci elden şahidi Badtothebone dir :)) Bu arada sana da selam kardeşiim. İnşallah bu çarşamba buluşluruz. Sözün özü bol bol uzun yol yapacak arkadaşlar ya da ben zaten ileride daha büyük motor alıcam diyen arkadaşlar 250 lik sizin için daha ideal olur kanısındayım ama benim için şekil daha önemli zaten fazla uzun yola da çıkmam kısa mesafeli (150-200 km) geziler yaparım maksat keyif almak diyenler varsa o zaman bu motor tam size göre. Şimdiden herkese bol şans. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
arkadaşlar tekrar soruyorum bana egzoz lazım acaba fiyatınıu bilen varmı edirnede yok servis zaten yok internette de bulamadım yardımcı olabilirseniz sevinirim
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
arkadaşlar tekrar soruyorum bana egzoz lazım acaba fiyatınıu bilen varmı edirnede yok servis zaten yok internette de bulamadım yardımcı olabilirseniz sevinirim

Kardeşim şu ana kadar egzosla ilgili bi problemim olmadığı için fiyatını da bilmiyorum ama 232-2566831 bu numara izmirdeki servisin numarası (özgül motor) istersen bi konuş fiyatı uygun gelirse kargoyla gönderirler heralde şimdiden bol şans sana.
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
29
Bu ne arkadaşlar

Bu ne arkadaşlar 441 sayfa keşke konuları ayrı başlıklar altında paylaşsaydınız, herkes istediğini daha rahat bulurdu...

Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

bu başlık altında binibir çeşit konu var. :pale:
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
12
evet forum da baya bi konu var ama keeway sl150 kullanıcıları buraya yazıyo işte.ben de bugün aldım motorumu ama vitese alışamadım bir türlüdurduktan sonra boşa atmakta zorlanıyorum.yumuşak mı geçiricez yoksa yavaş mı yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
evet forum da baya bi konu var ama keeway sl150 kullanıcıları buraya yazıyo işte.ben de bugün aldım motorumu ama vitese alışamadım bir türlüdurduktan sonra boşa atmakta zorlanıyorum.yumuşak mı geçiricez yoksa yavaş mı yardımcı olursanız sevinirim.

Arkadaşım hafif gaz vericen vitesi geçirmek için. Daha önceki sayfalarda da bi arkadaşın dediği gibi "sudoku gibi motor" :) çözmek biraz zaman alıyo :mrgreen:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
slm arkadaslar.. 5 aydir aranizda diildim.. askere gitmistim persembe gunu dondum..
motorumu abimin kapali garajina birakmistim dun gidip aldim.. kendisi pek ilgilenmemis.. calistir dememe ragmen sadece 1-2 kere calistirmis.. neyse, yagini kontrol ettim tam.. marsa bastim ses yok.. aku bitmis.. ayak marsıyla bi yarım saat ugrastıktan sonra anca calıstı.. ama sanki eski hali yoktu.. bi 10 dk fln calistirdiktan sonra yola cıktım.. bi 30 km fln gittim.. sesi ve performansı eskisi gibi diil gibi geldi.. aku dısında nelerine baktırmam gerekiyo soylerseniz sevinirim..
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
bugün Ankara- Bahçeli 4. caddeye gittim, Motomax için Keeway lere bakmak niyetiyle. Fakat Keeway 3 yıldır gelmiyormuş Türkiye'ye. Getiren aracı kimse iptal olmuş yani.
Kimsenin de haberi yok galiba, forumda o kadar yazılıyor ama söyleyen yok. Sıfır alacakların haberi olsun. Yani bana verilen bilgi bu. Belki bir yerlerde İstanbul'da getiren vardır bilmiyorum.
Motomax diye bir bayi filan da yok artık yani adı değişmiş Kanuni bayisi olmuş. Batıkentte de aradım bulamamıştım zaten dün.

2 motora heves ettim. Keeway chopper yada Kanuni enduro. Biri tamamen gelmiyormuş diğeri de üretimi durdurmuş, şansa bak! Fakir oynayacağı zaman davulun ipi kopması meselesi. Artık yeni modellere yelken açma araştırma zamanı.
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
slm arkadaslar.. 5 aydir aranizda diildim.. askere gitmistim persembe gunu dondum..
motorumu abimin kapali garajina birakmistim dun gidip aldim.. kendisi pek ilgilenmemis.. calistir dememe ragmen sadece 1-2 kere calistirmis.. neyse, yagini kontrol ettim tam.. marsa bastim ses yok.. aku bitmis.. ayak marsıyla bi yarım saat ugrastıktan sonra anca calıstı.. ama sanki eski hali yoktu.. bi 10 dk fln calistirdiktan sonra yola cıktım.. bi 30 km fln gittim.. sesi ve performansı eskisi gibi diil gibi geldi.. aku dısında nelerine baktırmam gerekiyo soylerseniz sevinirim..

motor 5 ay durduysa içindeki benzin bozulur benzini değiştir motorun tüm aksamlarını yağla ustaya göstersen daha iyi olur.
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
53
ankaralı arkadaşlar...2.el keeway aldım (2500 km.de) ama hangi periyotlarla (kaç kilometrede bir) hangi servise bakıma götüreceğimi bilmiyorum. siz nereye götürüyorsunuz?
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
ankaralı arkadaşlar...2.el keeway aldım (2500 km.de) ama hangi periyotlarla (kaç kilometrede bir) hangi servise bakıma götüreceğimi bilmiyorum. siz nereye götürüyorsunuz?
hayırlı olsun, güle güle kullan

motorun performansından, sorunlarından ve fotoğraflardan bizleri mahrum etmezsin umarım :wiinkk:

sevgiler..
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
12
benim keeway sl150 direk çalışmıyo.jigleyi açıp kızdırıp öle çalışıtıyorum.böyle devam edeyim mi yoksa ne yapmalı?
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Öncelikle bütün arkadaşlara selam. Forumu fazla okuma zamanım olmadığı için anlayışınıza sığınarak 3-4 soru sormak istiyorum. Belki daha önce verildi ama bilgisyarın başında geçirecek fazla vaktim yok kusura bakmayın.

bende yeni bir keeway kullanıcısıyım. ikinci elde olsa 19.000 km de bir superlight aldım.
1-İstanbul fatihte oturuyorum. Motorun bakımlarını yaptırabileceğim sağlam ve güvenilir bir usta var mı?
2-sissy bar, ön arka çamurluk, yan kapakları değiştiricem. Bide xenon takıcam. Bunların fiyatlarını ve nerden temin edebileceğimi bilen var mı?
3-bakım periyotları ne şekilde? hangi yağı kullanıyosunuz? zincir germe işlemi gibi işlemlere kaç km de bir ihtiyaç var?
4-ayak koyma yerinde ve artçının ayak koyma yerindeki titremeleri giderme şansımız var mı?
5-egsoz olayına girsem motordan daha çok ses gelmesi için ne tavsiye edersiniz ve zararlı mı?

Arkadaşlar biraz uzun oldu ama gerçekten bu bilgilere ihtiyacım var özellikle ilk ikisi. Anlayışınız için teşekkürler. Burda güzel dostlar kazanmak dileğiyle. Tabi bukadar sorudan sonra benden sıkılmazsanız :)
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
hayırlı uğurlu olsun resimlerini atarsan hem görelim motorunu hemde fikir paylaşımı yapalım
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
sss

bilmiyordum tanımadım
bu arada 50 ytl borcun var bana motor 200 tl tuttu 50 tl borç aldım biyerden yaptırdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst