oldukça zaman geçti... en son 2 adet motorsikletim vardı (suzuki gsxr 750 ve keeway sl. 150 cc) uzun zaman önce ikisinide sattım yeni bir otomobil aldım. ama aaah nerde motor keyfi... dün buradaki bir bayi nin önünden geçiyordum keeway 250 land cruiser hala bayide duruyorlar ve fiyatta hala aynı

5.400 tl. 2009 model ama 0 km de. almayı düşünüyorum. keeway reklamı yapmıyorum ama satmış olduğum eski motorum şu anda 38.000 km de ve alan kişi arkadaşım memnuniyetle kullanıyor. bu 250 cc den kullanan birçok arkadaşla görüştüm memnunlar. galiba bir kaç ay sonra satın alacağım. aklım yattı