Keeway Land Cruiser 250 mı? Kanuni Tiger 250 mi?

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
tigerı kullanıyorum

arkadaslr ben tıgerı 2005 den berı kullanıyorum ıdslıyı 15 cıkarın sankı hondanın ustundesınız cok rahat cok dengelı o agır kasaya ragmen motoru kesınlıkle suzıkı gn 250 parcalarının ustunde made ın japan yazıyor buna ne dıyecksınız ozellıklede karburatorunde cok heybetlı bı motor su yorumları yapanlardan kacı bu motora bınmıs acaba kanunının adı duyulmamıs felan arkadasım kanunı esıttır mz mz zın ustune motor varmı o 301 ler en kıral kevayı osurtur uatelık parca bakımından cok avantajlı adamların sıtesıne gırıyosun butun modellerın parca fıyatları tek tek karsında alttada grafık var nasıl takacanı gosterıyo dunyada hangı markanın boyle bı hızmetı var bana 1 tane soyleyın
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Bencede tiger al arkadaşlar ısrar ediyor sonra değiştirir land cruiser alırsın:mrgreen:
Neden mi tiğer la kaç km yapmış arkadaşlar merak ediyorum.
Bende motorumu almadan önce tigera bakmıştım.Kullanan arkadaşların yorumlarını aldım.Tabi ki şu anda kullanan arkadaşlar büyük bir ihtimalle kötü demeyecek.
Duyduğum kadarı ile vibrasyonu fazla bir makina öyle abartılı bir güç yok uzun yol performansı sıkıntılı.Kesinlikle şekil olarak land cruiser kadar hoş değil.
Land cruiser kullananı görmedim motoruda görmedim,ama üzerindeki motor V motor vibrasyon sorunu yok Keeway'ı Türkiye'ye artık EFSANE MOTOR getiriyor MOTOMAX değil.EFSANE MOTORU sanırım biliyorsunuz HARLEY Türkiye distürübütörü.
Belki japon motorlar kadar kaliteli olmayabilir ama kesinlikle kendi emsalleri arasındaki markalardan daha kaliteli.
V motormu yoksa tek silindirmi?
Bunu iyi seçmek lazım
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
ustekı arkadas vıvrasyonu var demıs vıbrasyonun cozumunu yazdım ben tak 15 lık dıslısını bırak vıbrasyonu kıpırdarsa ben burdayım bırde tek sılındır bı motor cıf sılındırden daıma daha az bakımlı daha masrafsızdır v mtor dıyıp duruyon gıt sr bakıyım o v motorun sılındırı kac para cıf sılındır 250 ıle tek sılındır 20 arasında performans olarak ne fark var benmkınde tek sılndır koca bı pıston var senın dedıgınde kucuk ıkı tane var bı rektefeye sokmaya kalksan motoru 2 sılındır alacak 2 pıston alacak 2 takım segman alacan bı hesap et bakayım ne kadar tıgerın pıstonsuz sılındırı 100 lıa 25 lırada pıston 50 de ıscılık desen 200 lıraya motoru sıfırlarsın bıde onu hesapla goruntu bakımından tıger daha heybetlı daha guzel motorunun suzukının zamanında cok tutulan gn 250 motoru oldunuda unutmayın parca ve servıstede kesınlıkle ustun butun parcaları sıtede fıyatlarıyla beraber gosterıyo motordan hıc anlamayan bı adam bıle alttakı grafıklerler parcayı yerıne takar
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
keeway de o dediğiniz sıfırlama olayı kaça mal oluyor?

ben bu landcruser'ı alıyorum galiba pek yakında:) bayi ile de anlaştım, son kararımı vericem ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
land cruiser kaba goruntulu
ss yada rs al.
daha zarif ve kullanışlı.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
ustekı arkadas vıvrasyonu var demıs vıbrasyonun cozumunu yazdım ben tak 15 lık dıslısını bırak vıbrasyonu kıpırdarsa ben burdayım bırde tek sılındır bı motor cıf sılındırden daıma daha az bakımlı daha masrafsızdır v mtor dıyıp duruyon gıt sr bakıyım o v motorun sılındırı kac para cıf sılındır 250 ıle tek sılındır 20 arasında performans olarak ne fark var benmkınde tek sılndır koca bı pıston var senın dedıgınde kucuk ıkı tane var bı rektefeye sokmaya kalksan motoru 2 sılındır alacak 2 pıston alacak 2 takım segman alacan bı hesap et bakayım ne kadar tıgerın pıstonsuz sılındırı 100 lıa 25 lırada pıston 50 de ıscılık desen 200 lıraya motoru sıfırlarsın bıde onu hesapla goruntu bakımından tıger daha heybetlı daha guzel motorunun suzukının zamanında cok tutulan gn 250 motoru oldunuda unutmayın parca ve servıstede kesınlıkle ustun butun parcaları sıtede fıyatlarıyla beraber gosterıyo motordan hıc anlamayan bı adam bıle alttakı grafıklerler parcayı yerıne takar

bilgilendirme iyide şu türkçeyi katlettin bu nedir ya..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
land cruiser kaba goruntulu
ss yada rs al.
daha zarif ve kullanışlı.

ben o motorun kaba görüntüsüne hayran kaldım :)

haftasonu motorcusu olucam, araba var zaten, ehliyet olmadığı ve motor sürmeyi bilmediğim için bu yazı istanbul içinde trafiğe kapalı ya da geceleri boş olan ana caddelerde geçireceğim :) sizce bu motor ne kadar yakar? ss250 nin güçlendirilmiş bir versiyonu motor olarak kullanılmış,

uzun süre satmayacağım düşünülürse yıllar sonra parça sıkıntısı çekmem mümkün mü acaba ?

motoru dışarıda yağmur almayan bir merdiven altında naylona sararak saklamayı düşünüyorum, paslanma olması mümkün mü acaba ?

bugünlerde alırsam temmuz vergisi ne olacak? o vergiyi benim mi vermem lazım? o vergiyi vermemek için beklemem mi lazım? nasılsa acelem yok ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben o motorun kaba görüntüsüne hayran kaldım :)

haftasonu motorcusu olucam, araba var zaten, ehliyet olmadığı ve motor sürmeyi bilmediğim için bu yazı istanbul içinde trafiğe kapalı ya da geceleri boş olan ana caddelerde geçireceğim :) sizce bu motor ne kadar yakar? ss250 nin güçlendirilmiş bir versiyonu motor olarak kullanılmış,

uzun süre satmayacağım düşünülürse yıllar sonra parça sıkıntısı çekmem mümkün mü acaba ?

motoru dışarıda yağmur almayan bir merdiven altında naylona sararak saklamayı düşünüyorum, paslanma olması mümkün mü acaba ?

bugünlerde alırsam temmuz vergisi ne olacak? o vergiyi benim mi vermem lazım? o vergiyi vermemek için beklemem mi lazım? nasılsa acelem yok ..
1-o motor ss250 nin motoru ile aynı.Güçlendirilmiş motor sadece Yamaha V Star 250 için üretiliyor.
2-kullanılan motor Lifan 250. Ancak çeşitli markalar için hassas farklılıklarla üretilmiş bu yüzden bazı parçalarını lifan'dan,bisan'dan tedarik etme sansın zayıf.Ama bir çok sarf malzemesi de uyuyor .
3-Şaşesini bilemem ancak motor için genellikle"sağlam"diyebiliriz.
4-Temmuz vergisini vermemek için motoru Ocak 2009 da almalısın:)
5-Tüm metaller gibi Motor nylon a sarılırsa küflenir.
6-Acemi isen istanbulda ve geceleri boş olan caddelerde kullanma.Motorundan daha az km yapabilirsin Motorculuk hayatında.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu topic gecen sene açilmiştir muhatemelende arkadaş bi motor almıs ve bi daha MT ye gitmemiştir bilginize.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
ayrıca bu motor daha bu ay içinde stoklara girdi, daha çok konuşulacak :)

hocalarım ben bu motoru (landcruiser) alayım mı almayayım mı:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alma.
git standart bir keeway al,bisan al.
3000 e peşin,3500 e 12 ay vadeli motor al.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kanuni caracal 10.000 km , rokko en son 17.000 deydi 4 ay önce , tiger 15.000 bınde olanı gordum ve yedek parca sorunu kanuni de 0 ,,, keeway sl 150 nın alarm sıstemını 1.5 ay bekledık ve sl 150 yi hiç sevmiyorum 10 km yol yap vibrasyon dan her yerın uyusuyor ben bunu ne tiger ne caracal ne de seyhanda gormedım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşim git landcruiser al 4.750 12 ay vadeli fiyatı ben sl kullanıyorum o kasaya o motor olmamıs o yuzden landcruiser al derim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
kanuni de peşin fiyatına taksit olsa onu da düşünücem ama adamlar çok kararlılar, fazi farkı almadan bir miktar nakitle taksit olsa ...
keeway de parça bekleme durumu canımı sıktı şimdi

arkadaşim git landcruiser al 4.750 12 ay vadeli fiyatı ben sl kullanıyorum o kasaya o motor olmamıs o yuzden landcruiser al derim.

kim direk 12ye bölüyor, ben yarısı peşin kalanı 10'a böldürüp +200 ytl plaka olarak kabul ettirmiştim ...

http://www.superevariders.com/html/...opic&t=3736&postdays=0&postorder=asc&start=10
yukarıdaki linkteki olayı okudum, daha almadan içim karardı ...

http://www.raptorriders.net/forums/showthread.php?t=3480
bu hikaye de genel olarak morelimi bozdu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
ulan ıkı kelıme yanlıs yazdık adam turkceyı katlettın dedı bıze be ıkı harf eksık yazmıssak mantıgın yerıne koysun sende mantık yoksa ben ne yapayım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye kavga edip ulanlı filan konusuyosunuz
agresif olacaksanız motora da binmeyin
başkalarının canını yakmayın
bı konuda seviye yukselmedikce yazmıyorum
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
keeway land cruiser

arkadaşlar bende keeway s.l 150 kullanıcısıyım motorumdan çok memnunum keewaylar çok sağlam ancak aklım bu land cruiser a fena takıldı ve almak istiyorum bendeki ve diğer tanıdığım arkadaşlardaki keeway 150 lerin son hızı 110 km/h bunu geçen yok ayrıca 60 - 80 km/h dan sonra titreşim başlıyor bu yeni modelin maksimum hızı ve bu titreşim mevzusu nasıl? aydınlatırsanız teşekkür ederim şimdiden çok saolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst