Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Taylo adres doğru belli ki gitin oraya,diğer adı kayacı vadisi.:cat:
Batis modeli tavsiye ederim ama motomaxta kalmadı bisandan alırsın.
zeykannet sağol. :bounce:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
viceroy cevabın için teşekkür ederim. 2. el almayı düşünüyorum.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
2. el alacaksan bulduğun motosikleti servisinin haricinde kaliteli bir ustaya ayrıca kontrol ettirmeyi unutma! :bounce:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Tabii kesinlikle unutmam , zaten motor ustası bi arkadaşımla gidecem motoru görmeye :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Batis,250 cc çift silindir vfr motora sahip super shadowu 150 lik tek silindir alternatif modellerle kıyaslamak sağlıklı olmaz gibi geliyor bana. :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Kıyaslamak değil de ona marka , model , fiyat , performans araştırması diyelim :)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
15
Uzun zamandır girmiyordum siteye.. Pek birşey ilerlememiş. Ama Viceroy fotolar harika. Bu arada Savaşkan ve Supershadow a teşekkür ediyorum soruma verdikleri cevaplar için.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy baska foto yokmu abı hep aynı fotoları koyuyorsun :mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece dostum en sevdiğim resim bu :)
Kapmışsın 200 cc makinayı keyfin yerinde :cat: Güle güle kullan. :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahahha eyw kardeş :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet .. ss kalmadi diyenlere inat Edirne bayii Ekol Motor'da hala ss var. (1 tane kaldı) o benim aylardır uğraşıp alamadığım motor.. üstelik Ekol Motor'da 20 günlük bir kampanya var. tüm modeller kredisiz peşin fiyatına 10 ay taksitle... haberiniz ola.. 1 tane ss 1 tane sl kaldı.. kefilini kapan senedini imzalayan motorunu alıp gider.. benden soylemesi kaçırılmaz bu fırsat.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy merak ettım sızın motorlar kaç basıyor bakalım ? :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece dostum,düz yolda seri şekilde hızlanarak max. 135 yapıyor. Rodajı ve bakımları düzgün yaptım, iridyum ngk bujilerin katkısı vardır. Tüm gezilerimde 2 kişi ortalama 150 kg ile dik rampalarda bile sorun yaşamadım. Yalnız 15 gündür MoTOMAX'TAN ARKA FREN BALATASINI GETİRTEMEDİM!!! Yamaha yada Bisandan temin edeceğim. :bounce:
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*vfr motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Batis resmen hediyelik eşya gibi. Ben sl 150 fiyatlarının 3999 ytl açıklandığı dönemde 3000 ytl den aldığım sl 150 motosikletimi 2500 ytl den 3000 km de satmıştım. ss 250 herşey dahil 4000 ytl ye bitmişti. Fiyat yarı yarıya ne zararın olabilirki! temizse kaçırma derim. :bounce:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Teşekkür ederim.Ciddi olarak düşünüyorum , bu hafta içi gidip göreceğim.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
arkadaşlar istanbulda hadımköy deki motomax fabrikasına bireysel olarak gidebilen we perakende olarak yedek parrça alabilen war mı acaba haftasonu kapalı olduğu için pazartesi gitmeyi düşünüyorum hangi yoldan gitmem konusunda yardımcı olabilecek warsada sewinirim .......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst