- Katılım
- 14 Ağu 2007
- Mesajlar
- 66
yaz bitiyor. bizim gibi kaç deli kaldı motosiklet alacak. hem de chooper. fiyatlar bence daha önceden abartılıydı. bu 3600 fiyatlar normal olan bence. hatta seneye de artacağını sanmam. belki dolar filan Allah göstermesin artarsa bilmem ama bu fiyatlar bence oturmuş fiyatlar. bundan sonra bu şartlarda bu fiyatlardan daha yukarıya makine satacak bayi göremeyiz sanırım.
herkesin kandilini kutluyorum. Allah sağlık, mutluluk ve kazasır sürüşler versin hepimizi. hoşça kalın.
herkesin kandilini kutluyorum. Allah sağlık, mutluluk ve kazasır sürüşler versin hepimizi. hoşça kalın.