Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
yaz bitiyor. bizim gibi kaç deli kaldı motosiklet alacak. hem de chooper. fiyatlar bence daha önceden abartılıydı. bu 3600 fiyatlar normal olan bence. hatta seneye de artacağını sanmam. belki dolar filan Allah göstermesin artarsa bilmem ama bu fiyatlar bence oturmuş fiyatlar. bundan sonra bu şartlarda bu fiyatlardan daha yukarıya makine satacak bayi göremeyiz sanırım.

herkesin kandilini kutluyorum. Allah sağlık, mutluluk ve kazasır sürüşler versin hepimizi. hoşça kalın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chopper-cruiser motorlar ömürlüktür yaw, yazlık diil sadece.. ben Türkiye'de kalan son sıfır ss i almak icin 2 haftadır uurasiom, yarın son gün, yarına kadar alamazsam satılıcak.. sonra ikjinci el aramaya başlarım alamazsam.. millet dua edin alayım yoksa cidden kafayı sıyırıcam..

millet son kefilim de kredi kartından mimli çıktı.. son ss i alma şansım kalmadı.. :(
bi şekilde banka kredisi denkleyebilirsem temiz bi ikinci el almaya çalışıcam.. benim de bir gün ss im olacak.. umudumu kaybetmiyorum, işime taş koyanları asla affetmiyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
İşlerinin ters gitmesine üzüldüm :pale: 2. el alacaksan ya bildiğin olsun yada güvendiğin bir ustaya gösterirsen başın ağrımaz. Benim ss için 2. el 3700 ytl teklif etmişlerdi 2 ay önce! Bir hesap yaptım parası çok ideal ama yerine alacağım kesinlikle bir gömlek üstün olmalıydı. Buna gv 250 uyar. Ama her özelliğine rağmen 7750 ytl benim ss den 2 kat fazla olunca kesinlikle değmez dedim ve takas işlerini kafamda anında bitirmiş oldum. :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
haklısın viceroy 7750 + bakım ve parça masrafları,buna değmez gerçekten,hem bizim motorları şöyle karşıma alıp baktığım zaman yaw gerçekten çok güzel alet bunlar diyebiliyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
chopper-cruiser motorlar ömürlüktür yaw, yazlık diil sadece.. ben Türkiye'de kalan son sıfır ss i almak icin 2 haftadır uurasiom, yarın son gün, yarına kadar alamazsam satılıcak.. sonra ikjinci el aramaya başlarım alamazsam.. millet dua edin alayım yoksa cidden kafayı sıyırıcam..


son sıfır ss mi? hem de Türkiye'deki... :silent:

bisan roadstar al dostum. çok baba makine. ss'le aynı zayen sen de biliyorsun. ss'te ısrar etme bence... ki bisa daha akıllıca bir seçim olur diye düşünüyorum. çok köklü bir kuruluş. ileriki zamanlarda servis açısından daha güven veriyor diye düşünüyorum. motomax'ın durumu ise bana pek güven vermiyor... ne dersin? bence bir daha araştır... roadstarlar çok ucuza gidiyor bu aralar. ben 3600'e aldım. plaka hariç.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
chopper-cruiser motorlar ömürlüktür yaw, yazlık diil sadece.. ben Türkiye'de kalan son sıfır ss i almak icin 2 haftadır uurasiom, yarın son gün, yarına kadar alamazsam satılıcak.. sonra ikjinci el aramaya başlarım alamazsam.. millet dua edin alayım yoksa cidden kafayı sıyırıcam..

millet son kefilim de kredi kartından mimli çıktı.. son ss i alma şansım kalmadı.. :(
bi şekilde banka kredisi denkleyebilirsem temiz bi ikinci el almaya çalışıcam.. benim de bir gün ss im olacak.. umudumu kaybetmiyorum, işime taş koyanları asla affetmiyorum...
bisan duruken ss niye.motomax servislerinden kazık yemek içinmi.gerçektende motomaz servisleri ister bakım olsun ister parça değişimi fiyat çok pahalı.
değmez bence.gel seni roadstarcı yapalım:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Motomax'ta fiyatların dolar üzerinden olup ss kopyaları içerisinde en pahalısı olduğu bir gerçektir. İthalatının durduğu bir ürünün parça teminatında sorun yaşanması da olası bir sorun buna da katılıyorum.
Herzaman söylediğim gibi nekadar çok firma bu kopyaları satarsa parça teminatı konusunda bir o kadar şansımız artıyor demektir.Super light 150 modeli piyasada benzeri olmaması ve başka motorlarla birçok parçasının uyuşmaması konusunda şanssız kalmıştır.
Serviste ustamız diplomalı bir bmw ustası olunca şans bizden yana oldu burada. Monero,Bisan ve super shadow modelleri yan yana koyup inceleme,kıyaslama ve bakımlarda parça kalitelerini bizzat test etme şansımız da oldu. Gözün gördüğü,kulağın duyduğu ve 32 yıllık deneyimin ve diplomanın konuştuğu ortamda kanaat ss parçalarının daha kaliteli olduğu doğrultusunda birleşti. Aradaki tek fark jant farkı değil arkadaşlar, hele sıralama yapılsa monero kesinlikle sonuncu oluyor. Dolayısıyla parça fiyat farklılıkları kesinlikle kalite ile doğru orantılı. Hepimizin çok iyi bildiği artık neredeyse çin ata sözü haline gelen :) ne kadar ekmek o kadar köfte bu durumu destekliyor. :bounce:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
arkadaşlar ben bu motoru almayı düşünüyorum size iki şey sorucam birincisi, titreşim varmı varsa kaç km. den sonra,ikincisi benzin göstergesi varmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet.. bisana sonuna kadar guvenirim.. su an zaten motor alana kadar benim emektar bisan a binicem..
16 yasinda hala 200 km lik yollara cikiyorum ve sehir icinde de her turlu istediim yere cok cabuk ulaiyorum.. kredi denkleyebilirsem ikinci el ss ya da bisan dusunuyorum.. ayrica edirne de seris korkum olmaz. motor konusunda uzman bi tanidik var.. 54 model javadan 1007 goldwing e kadar herseyi her turlu tamir ediyo ucuza.. hem de bana extradan indirimli..
bu arada benim bisanı tanıtayım..
1991 model Bisan ART725.. ilk 21 vitesli dağ bisikletlerinden..
isterseniz fotosunu da koyarim.. harbi halen en kral bisiklete taş çıkartır.. ben ki 110 kiloyum.. o bisikletle 180-200 kmlik yollara cikiyom.. hava kararmadan ulaşıyom :D
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
bisan duruken ss niye.motomax servislerinden kazık yemek içinmi.gerçektende motomaz servisleri ister bakım olsun ister parça değişimi fiyat çok pahalı.
değmez bence.gel seni roadstarcı yapalım:cat:

Arkadaşım SS inde Monero nunda servisi aynı servis... SS inki kazık moneronunki ucuz diyemezsin. Yanlış bir tespit yapmış olursun... Birde En güzeli bakım için servisin kendisi değil ustasını bulmak lazım yoksa garantiymiş servismiş hikaye....

arkadaşlar ben bu motoru almayı düşünüyorum size iki şey sorucam birincisi, titreşim varmı varsa kaç km. den sonra,ikincisi benzin göstergesi varmı?

titreşim 100 km hızda başlıyor ancak yinede çok rahatsız edici değil... Benzin göstergesi yok... Km hesabıyla benzinini dolduruyorsun çok rahat alışılıyor...

Ben motorumu daha büyük cc li bir motora geçmek istediğimden satıyorum...
9000 km de hiç bir arıza vermedi motor, uzun yolda gittim 1200 km hiç bir sorun yaşamadım saat gibi çalışıyor...

9000 km de bir tek vida dahi düşürmedi motor... yakıt olarakta 90-120 kuruş arasında şehir içi ve şehirdışına göre değişiyor... tok bir sesi var...

taliplisi olmak istersen mail:[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
boğazkesen, şu an motorumu satmaya uğraşıyorum satınca hemen seninle irtibata geçerim. bu arada verdiğin bilgilere teşekkürler.::asker::
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bogazkesen,bu motorun bir üstü Honda 750 shadow olabilir. Kilosu ağır,manevrası zor ama her yönüyle kalite. :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
vıceroy;790700' Alıntı:
Bogazkesen,bu motorun bir üstü Honda 750 shadow olabilir. Kilosu ağır,manevrası zor ama her yönüyle kalite. :)

evet bu motorun abileri suziki intruder, yamaha dragstar ve honda shadow... tabi en alınabilecek fiyatları 8.000 ytl'den başlıyor bu motorların...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boğazkesen.. gazeteciyim, gazetenin sahibiyle gelsem kefil olarak senetle taksit yaparmisin? aylik ödeme gücüm 250 ytl ama imkanlari zorlar 300 yaparim.. istedigin fiyata resmi vade farkini da kat anlaşalım.. (bizim köyün şarabı fransada dünyanın en iyi şarabı seçildi, ekim sonunda olcak.. sana helalinden 100 litre de şarap :D tabi şarap seversen)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
Murat81; dostum sen daha önceki yazılarında motorunun tekleme yaptığını yazmıştın yanlış hatırlamıyorsam. Aynı sorun ben de var buji değiştirmeme ve karbüratör ayarı yaptırmama rağmen geçmedi. Ön piston çalışmıyo bazen tekleme yapıyo ve buji çapak atar gibi egzozdan patlama sesi geliyor. Sen bu problemi nasıl çözdün veya çözebildin mi_?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arbetus dostum selam :bounce:
Zeykannet,eksozdan duyduğun ses motor benzini yakmak için tam alamyınca olabilir. Bujileri NGK 7 numara platin veya iridyum ile değiştir,standart olan modellerde piyasada sahte kaynıyor. Arkadaşlardan birisinde bu sorun farklı boyuttaydı beyni değiştirdi bir dahada sorun yaşamadı.
Genel bilgi olsun : :cherry:
** Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) ve performans karbüratorü olarak anılıyormuş ...
** Beyin kesinlikle ve kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına bile taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi ...Gözümle Suzuki 1000'lik Racing üzerinde gördüm aynı beyini serviste ve hatta benim beyin sıfır Suzuki'den sökülüp takıldı ...Garantiden yeni beyin gelince o Suzukiye takılacak...
**CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
** Tek kötü tarafı şanzıman maalesef buz gibi 100% Çin ...
Arkadaşlar bizim motora uyan kaliteli (honda,yamaha,suzuki..) parçaları bu sayfada toparlayalım derim. En azından Motomax artık getirmediğine göre bize kaliteli parça alternatifleri doğar bu vesile ile.
Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirin arkadaşta farkı farketti. Artık çekiş düştü,yakıt arttı veya arada stop ediyor derdiniz biter.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
boğazkesen.. gazeteciyim, gazetenin sahibiyle gelsem kefil olarak senetle taksit yaparmisin? aylik ödeme gücüm 250 ytl ama imkanlari zorlar 300 yaparim.. istedigin fiyata resmi vade farkini da kat anlaşalım.. (bizim köyün şarabı fransada dünyanın en iyi şarabı seçildi, ekim sonunda olcak.. sana helalinden 100 litre de şarap :D tabi şarap seversen)

hocam nakite ihtiyacım var, alacağım motoruda nakit alacağım için... bana taksitlenmek yerine bankaya da taksitlenebilirsin bu arada... sağolasın şarap teklifin içinde ancak benim mezhebime uygun şarap imalatı henüz yapılmıyor:):)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
Murat81; dostum sen daha önceki yazılarında motorunun tekleme yaptığını yazmıştın yanlış hatırlamıyorsam. Aynı sorun ben de var buji değiştirmeme ve karbüratör ayarı yaptırmama rağmen geçmedi. Ön piston çalışmıyo bazen tekleme yapıyo ve buji çapak atar gibi egzozdan patlama sesi geliyor. Sen bu problemi nasıl çözdün veya çözebildin mi_?

dostum bu yüzden 4 buji değiştim alt eksozuda kararttım ama usta karbüratör ayarı yaptı şimdi iyi son 2000 km dir,ayrıca tek silindirle motoru hareket ettirme hemen çek kenara bujiyi değiştir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst