Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
selam arkadaşlar,
benim shadow da vitesteyken yüksek hızda gaz kestiğimde tak tak tak diye bir ses gelmekte ama zincir sesine benziyor KID333 arkadaşım dediğin seste böyle bir ses mi acaba bu ses beni de rahatsız ediyor ama çok iyi anlamadığım için ne olduğu hakkında pek bi fikrim yok.Bir de motorun yağını değiştirmem gerek yalnız alttaki tapayı açamıyorum yeri çok terste şaseyle motorun arasında kalıyor nasıl açılır bu cıvata veya başka bir yeri mi vardır? saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
merhaba ss ciler ben keeway landcruiserle ilgileniyorum motor blogları aynı gibi geldi son sürat olarak kaç yaptığını öğrenmek için topiğinizi ziyaret ettim hızlıca gezdim 120 diyende var 140 ta bunun son sürati nedir?birde haç beygir (hp)? landcruiser alıpta sıkıntı yaşamak istemiyorum şimdiden tşkler
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
selam arkadaşlar,
benim shadow da vitesteyken yüksek hızda gaz kestiğimde tak tak tak diye bir ses gelmekte ama zincir sesine benziyor KID333 arkadaşım dediğin seste böyle bir ses mi acaba bu ses beni de rahatsız ediyor ama çok iyi anlamadığım için ne olduğu hakkında pek bi fikrim yok.Bir de motorun yağını değiştirmem gerek yalnız alttaki tapayı açamıyorum yeri çok terste şaseyle motorun arasında kalıyor nasıl açılır bu cıvata veya başka bir yeri mi vardır? saygılar.

bendeki motordan gelen şırıltı gibi bir ses gaz kesince tak tak diye ses gelen yer büyük ihtimal ile arka dişli takozlarından kaynaklanmaktadır, bende de öle bi sorun wardı 5 ytl ye aldıgım arkda dişli takozlarını 20 ytl ye :pr: değiştirmek suretiyle sorunu halletim.:pale:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
selam arkadaşlar,
benim shadow da vitesteyken yüksek hızda gaz kestiğimde tak tak tak diye bir ses gelmekte ama zincir sesine benziyor KID333 arkadaşım dediğin seste böyle bir ses mi acaba bu ses beni de rahatsız ediyor ama çok iyi anlamadığım için ne olduğu hakkında pek bi fikrim yok.Bir de motorun yağını değiştirmem gerek yalnız alttaki tapayı açamıyorum yeri çok terste şaseyle motorun arasında kalıyor nasıl açılır bu cıvata veya başka bir yeri mi vardır? saygılar.

dostum o duyduğun ses zincirin şase ye değme sesi biraz gerersen kaybolacaktır. motorda iki tane tapa görğnüyor o açılmayan tam altta olan onla hiç oynama yağ değişimini yan ayak tarafındaki tapadan yapacaksın
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
landcruser alan olmadımı henüz! :silent:

sahibinden.com'da sadece bir tane 2.el vardı, istanbul beşiktaşta çıktı çıkalı bir tane park halinde gördüm o kadar, pek satılmıyor izlenimi oldu bende de, fiyatı pahalı geliyor olmalı millete, bakalım gardlarını ne zaman indirip indirimler yapacaklar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahibinden.com'da sadece bir tane 2.el vardı, istanbul beşiktaşta çıktı çıkalı bir tane park halinde gördüm o kadar, pek satılmıyor izlenimi oldu bende de, fiyatı pahalı geliyor olmalı millete, bakalım gardlarını ne zaman indirip indirimler yapacaklar :)

fiyat yuksek o motorun fiyatı 3500-4300 aralıgında olmadıgı surece fazla satamazlar
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Haklısın savaskayan kardeşim. Motorun fiyatı yuksek bende motoshow fuarında bayıldım ve almak istedim. fakat mayısda gelecek ve fiyat 5 bin ytl olacak denince "belki seneye fiyat düşer ve birileri alıp bi yorum yapsın bakalım" düşüncesi ile seneye almaya karar verdim.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
selam arkadaşlar,
istanbul da havalar biraz serinledi ya benim shadow kelek yapmaya başladı :)
biraz da haklı canım heralde çünkü açık otoparkta yağmur altında bırakıyoruz sabah gelince de çalışana kadar bayağı bi direniyor. Yazın tek marşta çalışan motor havalar serinleyince akü bitme derecesine gelinceye kadar marşa basarak zor çalışıyor :) bu sabah epey uğraştırdı beni kerata genede seviyorum shadowumu. ama seneye R6 yada 600F-RR gibi bir manita yapabilirim bilmiyorum biraz çapkınım galiba :D
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Sabah hepimizin motorları nazlanmaya başladı tabiki ve jikle açmam ve ilk marş anında hafif gaz kolunuda çevirmem gerekiyor ama sorun yok hemen alıyor. Bu arada arkadaşlar bileniniz varsa "Virago 250" nin yağ filtresi bizim motora uyuyormuydu? viceroy arkadaş kesin yazmıştır bunu biryerlere ama bulamadım.

Saygılar.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Sabah hepimizin motorları nazlanmaya başladı tabiki ve jikle açmam ve ilk marş anında hafif gaz kolunuda çevirmem gerekiyor ama sorun yok hemen alıyor. Bu arada arkadaşlar bileniniz varsa "Virago 250" nin yağ filtresi bizim motora uyuyormuydu? viceroy arkadaş kesin yazmıştır bunu biryerlere ama bulamadım.

Saygılar.

Debriyaj balataları ve yağ filtresi (virago 250) uyuyor.yeni değiştirdim.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
Arkadaşlar serviste bir ss dağıttık, sözde değil gerçek anlamda hangi markanın hangi parçaları sorunlara çözüm olabilir diye!!
Her kullanıcının alternatif gördüğü Bisan,Monero,YAMAHA VS... şanzıman dişlileri,vites dişlileri(grup dişli 5'li),eksantrik dişlisi(ÖMRÜ 30.000 KM ORTALAMA) zinciri,marş dişlisi gibi olmazsa olmaz dediğimiz parçalar ya birkaç milim büyük yada birkaç milim küçük geliyor. Motomax'tan başka yerden parça alma şansını sıfırlıyor!!!
LAND CRUSER aynı parçalarımı taşıyor bilmiyorum,BUNU TÜRKİYE'DE BİLEN DE YOK.içini açmış ustada yok,kullanıcısı da yok!Özü lifan bile olsa keewayde başka parça kullanımını engellemek üzere birkaç milimlik farklılıklar mevcut!
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar hepinize merhabalar. uzun zamandır takip edemiyordum sizleri. Ama sizlere yeni bir haberim var. motorumu sattım. ve sattıktan tam 15 gün sonra yani geçen hafta perşembe günü yeni motorum cbf250 yi aldım.

aslında artık cc yükseltme zamanı gelmişti benim için. cbf500 bakıyordum. Ancak bu cbf250 öyle güzel bir fırsatla çıktı ki karşıma kaçırmam aptallık olurdu. şehir içinde çok kıvrak, kullanması rahat, benim boyumdakiler için yeterli büyüklükte (170cm boyum var ;)), 140 km hız yapıyor ve az yakıyor.
ama cbf 500 den vazeçmemi sağlayan asıl noktalar şunlar;
-2008 20 nisan trafiğe çıkışlı, ve ruhsatta 2008 model görünüyor
-1,5 yıl garantisi, 2011 e kadar muayenesi devam ediyor,
-1000, 3000 ve 6000 km bakımları zamanında Honda servislerinde yaptırılmış (Honda yı arayarak servis teyidi aldım)
-Puik marka ön cam, gidon yükseltme aparatı, orta sehpa ve koruma demiri takılı
-çok az bulunan sax mavi renginde. ayrıca cbf 250 lerin jant rengi gri ama benimkinin siyaha yakın bir füme. motor bloğu da yine gri değil füme. çok daha havalı görünüyor. işin ilginci benim ss bordoydu ama kaskım ve montum siyah-mavi renklerdeydi. bu motorla çok uydu teçhizatım da ;)
-motor 6500 km de idi.
-vee son olarak fiyatı... 5100 ytl.. daha da ilginci bu paraya bana noter satış ve ruhsat işlemleri dahil mal oldu :) şimdi sadece motora 6000 ytl veren var..

Arkadaşlar bunları sizle detaylı olarak paylaşıyorum. çünkü bu topic te hep yaşadığım şanssızlıkları ve sıkıntıları paylaşmış ve sizlerden yardım istemiştim. şimdi de bu şansımı ve benim için güzel olan haberi paylaşmamak olmazdı ;)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Valla helal olsun kardeşim allah kazasız belasız sürmeni nasip etsin. Anlattığına göre çok temiz motormuş ve hani derler ya "cuk oturmuş"

Güle güle kullan. Bizden ayrılma ve sorulan sorulara tecrubelerinle cevaplarını bekleriz.:cat:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
whitehair teşekkürler kardeşim. tabii ki ayrılmam bu topicten. elimden geldiğince de herzaman yardımcı olurum sizlere.. ama burda Viceroy hocamız varken bana laf bile düşmez ;)
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
2500 bakımında arka dişli takozlarımı değiştirtmiştim bugun kontorl etmek amaçlı baktım feci hallde sallanıor dişli takozları yıne yemıs heralde hemde nerdeyse 1 yada 1 bucuk ay gıbı bır surede 3900 de suan motorum pff
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Arkadaşlar hepinize merhabalar. uzun zamandır takip edemiyordum sizleri. Ama sizlere yeni bir haberim var. motorumu sattım. ve sattıktan tam 15 gün sonra yani geçen hafta perşembe günü yeni motorum cbf250 yi aldım.

aslında artık cc yükseltme zamanı gelmişti benim için. cbf500 bakıyordum. Ancak bu cbf250 öyle güzel bir fırsatla çıktı ki karşıma kaçırmam aptallık olurdu. şehir içinde çok kıvrak, kullanması rahat, benim boyumdakiler için yeterli büyüklükte (170cm boyum var ;)), 140 km hız yapıyor ve az yakıyor.
ama cbf 500 den vazeçmemi sağlayan asıl noktalar şunlar;
-2008 20 nisan trafiğe çıkışlı, ve ruhsatta 2008 model görünüyor
-1,5 yıl garantisi, 2011 e kadar muayenesi devam ediyor,
-1000, 3000 ve 6000 km bakımları zamanında Honda servislerinde yaptırılmış (Honda yı arayarak servis teyidi aldım)
-Puik marka ön cam, gidon yükseltme aparatı, orta sehpa ve koruma demiri takılı
-çok az bulunan sax mavi renginde. ayrıca cbf 250 lerin jant rengi gri ama benimkinin siyaha yakın bir füme. motor bloğu da yine gri değil füme. çok daha havalı görünüyor. işin ilginci benim ss bordoydu ama kaskım ve montum siyah-mavi renklerdeydi. bu motorla çok uydu teçhizatım da ;)
-motor 6500 km de idi.
-vee son olarak fiyatı... 5100 ytl.. daha da ilginci bu paraya bana noter satış ve ruhsat işlemleri dahil mal oldu :) şimdi sadece motora 6000 ytl veren var..

Arkadaşlar bunları sizle detaylı olarak paylaşıyorum. çünkü bu topic te hep yaşadığım şanssızlıkları ve sıkıntıları paylaşmış ve sizlerden yardım istemiştim. şimdi de bu şansımı ve benim için güzel olan haberi paylaşmamak olmazdı ;)


hayırlı ugurlu olsun....iyi bir seçim olmuş,güle güle kullanın
iyi günlerde işallah
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlar herkese iyi akşamlar.ya ben hyo gv 250 almayı planlarken land cruiser 250 yi gördüm.bu motor hakkında bilgi verebilecek olursa yardımcı olabilirmi?viceroy dostum nasılsın?umarım iyisindir,baya görünmedin sanki forumda.neyse land cruiser nasıl motor arkadaşlar,çinliler arasındaki yeri nasıl?iş görür mü yarı yolda bırakır mı ilerleyen zamanlarda öğrenmek istiyorum.şimdiden çok sağolun.iyi akşamlar.
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
3
Arkadaşlar herkese merhaba.2006 Ağustostan beri Supershadow kullanıcısıyım.İzmir/Karşıyakada oturuyorum.Şuanda 6500 km de ,bordo,kazasız ve temiz durumda motor.Satıp 650 cc Aprilla Pegaso benzeri birşey almak istiyorum.Bu ilk motorum olduğundan bu işlerden çok anlamıyorum(al-sat işleri).Yardımcı olursanız sevinirim.(Neler Yapılabilir,Kaça satılır?)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst