Kazadan sonra tutanak tutmadan giden taraf

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Merhaba dostlar

Malesef ki önceki gün aracimla mahalle arasında tek yön bir yolda ilerlerken ters yöne giren bir kamyon kasasiyla aracımın çamurluk ve kapisini derin bir şekilde çizdi.
Ters yöne girdiği için ben %100 haklıyım tutanak tutucaz dedim eleman tutamam araç benim değil emanet ağzı yaptı bende farketmez tutucaz dedim yoksa polis çağırırız dedim elaman uzadı gitti plakasini falan aldım fotoğrafları çektim.

Numaralarimizi almistik konuşma arasında eleman telefonda hasarı karşılayacağını söyledi sonradan kıvırdı şu an yok sen yaptır ben öderim falan..

Bu tip bi durumu yasayan var mı aramizda kaçan kurtuluyor mu bu durumda aracımda 1000 TL ilk hasar var.

Karakola gittim şikayetçi olmak için maddi hasarlı kazalara biz bakmıyoruz trafik mahkemelerine gidip dava açacaksın dedi İnternette baya bi baktım sonuca ulaşan yok.

Orta da tutanak yok bişey yok bu nasıl saçmalıktır. Aynı şey motorla da başımıza gelebilir böyle vurup kacmali kazalarda ne yapmak gerekiyor karşı tarafı kactigina pişman edecek bir yaptırım yok mu ?

Şimdiden cevaplariniz için teşekkürler
Herkese iyi forumlar
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Bir yaptırım olsaydı zaten kaçmazdı. Tecrübeliler ve biliyorlar ki bir şey yapamayacaksın. Ancak kamera kaydı olması gerekiyor.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Bu tip seylerde adalet islemiyor. Ben 2 sene once benzer bi kaza yasadim, dava hala devam ediyor kazanacagiz ama ne zaman belli degil.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Geçmiş olsun dostum,


Aracında kasko varmı?

Var ise,kasko şirketi avukatları bir şekilde olayın maddi tanzim boyutu ile uğraşıyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Kasko eksperinle durumu görüşmeni tavsiye ederim,büyük ihtimalle hasarın kaskodan yapılacak ve diğer süreçlerde şirket avukatları devreye girecek.

Yarın kasko şirketimle detaylı bi şekilde gorusucem teşekkürler kaza pazar günü saat 15 sularında gerçekleşti
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
Polise başvur. Benzer bir durum bir arkadaşımızın başına gelmişti. Plakasız, ters yönden gelen motosiklet bir arkadaşın aracına çarpıp kaçmış. Çarpan: Yemek dağıtımı yapan motosikletli. Motorun üzerindeki reklamı takip eden arkadaşımız yemek satan mekanı bulup polis çağırmış. Olay yerine gelen polis tutanağı tutmuş. Çarapn motosikletin ruhsatı yok, adamın ehliyeti yok...
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bana vurup kaçtı mini cooperlı biri şikayet ettim karakola mahkeme 2 ay ceza vermiş paraya çevrildi cezası.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Benim bildiğim anlaşıp tutanak tutuluyorsa sıkıntı yok. Anlaşılamıyorsa, tek taraflı kazaysa veya yaralanmalı kaza ise 155 i aramanız gerekiyordu.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bu gün hiç bir şey olmamıs gibi kazanın olduğu yere gidin, ve 155'i arayın, aracıma ters yönden gelen bir araç çarptı ve tutanak tutmuyor, üzerime yürüyor şeklinde ihbarda bulunun, 5 dk içinde yanınıza gelirler ve geldiklerinde kaçtı, plakası bu şeklinde bilgiyi verin, gerisi çorap söküğü gibi gelecek. Tarihin pek bi önemi yok.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Bu gün hiç bir şey olmamıs gibi kazanın olduğu yere gidin, ve 155'i arayın, aracıma ters yönden gelen bir araç çarptı ve tutanak tutmuyor, üzerime yürüyor şeklinde ihbarda bulunun, 5 dk içinde yanınıza gelirler ve geldiklerinde kaçtı, plakası bu şeklinde bilgiyi verin, gerisi çorap söküğü gibi gelecek. Tarihin pek bi önemi yok.

Levent bey mantıklı bir fikir ancak dediğiniz ana cadde vb gibi bir yer olsa bu gerçekten işe yarar ama kazanın olduğu yer bir sokak pastane falan ve hemen 1 mt yanında oradaki esnaf burada bugün kaza olmadı falan dese polise bri de bana devletin memur unu yalan ihbarla meşgul etmekten ceza keserler diye düşünüyorum
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Bu nasıl iş ya.
10 yıl önce, ben emanet motorla arabanın birine sürtmüştüm. Şikayet ettiler. Ruhsat sahibini (emanet aldığım adamın babası 65 yaşında) polisler evden alıp karakola götürmüştü. Tabi bende ehliyet yoktu o zamanlar. Fena bindilerdi üstümüze. Adamla görüşüp şikayeti geri çekip, arabasını yaptırmıştım.
Şimdi koskoca kamyon arabanın yanını yarıp geçecek, kaçacak. Polis'te mahkemeye başvur diyecek. Vay yavrum vay.

Geçmiş olsun hocam. En güzeli o arkadaşların dediği gibi kasko eksperiyle veya sigortacınızla görüşmek en doğrusu gibi. En azından bu işi en çok onlar bilir gibi.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Hemen bir polis buluyorsun eş dost arkadaşın arkadaşı hiç fark etmez.
Yardımına ihtiyacım var diyorsun ve olayı anlatıyorsun.
Seve seve ayağına getirir sizden yüz bulmuş basmış gitmiş.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
TRAFİK KAZASI SONRASINDA KARŞI TARAF TUTANAK TUTMAYI REDDEDİYORSA ARABAYI YERİNDEN OYNATMAYIN

Trafik kapansın, o zaman polis nasıl olsa gelecek. Geldiği zaman da el mahkum tutanak tutacak. Maddi hasarlı kazaya biz bakmıyoruz, mahkemeye git diyen polis için yanında şahit bul dava aç. Gerizekalı düzgünce okusun kanunu.

Kaza sonrası aranızda anlaşma sağlamış olsa bile MUTLAKA TUTANAK TUTUN, adama diyin ki, sen tutanağı doldur kardeşim. Eğer Pazartesi benim paramı ödersen ben de sana bu tutanağı geri veririm. Eğer sen benim paramı ödemezsen ben de bu tutanağı işleme koyarım.

------------------0------------

Geçmiş tarihle ilgili polis falan çağırmayın oraya, polis tek taraflı olduğu için esnafa soracak, kamera görüntüsü arayacak vs. Şüphelendiği an polis tutanağa bunu yazar. Kasko ödeme yapmaz. Kaskodan para almak için dava açman gerekir. Adam sana vurup kaçınca senin polisi beklemen lazımdı. Şimdi şahit yada kamera kaydı yoksa tek çıkar yolun kasko ile görüş, bazen tutanak olmadan masraf küçükse ödeme yapıyorlar.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Hemen bir polis buluyorsun eş dost arkadaşın arkadaşı hiç fark etmez.
Yardımına ihtiyacım var diyorsun ve olayı anlatıyorsun.
Seve seve ayağına getirir sizden yüz bulmuş basmış gitmiş.

Bizim işyerini trafik polisleri sürekli çay vs içmeye geliyorlar arada sohbet ediyoruz falan onlar gelince onlardan bi yardım isticem inşallah bişey yaparlar

TRAFİK KAZASI SONRASINDA KARŞI TARAF TUTANAK TUTMAYI REDDEDİYORSA ARABAYI YERİNDEN OYNATMAYIN

Trafik kapansın, o zaman polis nasıl olsa gelecek. Geldiği zaman da el mahkum tutanak tutacak. Maddi hasarlı kazaya biz bakmıyoruz, mahkemeye git diyen polis için yanında şahit bul dava aç. Gerizekalı düzgünce okusun kanunu.

Kaza sonrası aranızda anlaşma sağlamış olsa bile MUTLAKA TUTANAK TUTUN, adama diyin ki, sen tutanağı doldur kardeşim. Eğer Pazartesi benim paramı ödersen ben de sana bu tutanağı geri veririm. Eğer sen benim paramı ödemezsen ben de bu tutanağı işleme koyarım.

------------------0------------

Geçmiş tarihle ilgili polis falan çağırmayın oraya, polis tek taraflı olduğu için esnafa soracak, kamera görüntüsü arayacak vs. Şüphelendiği an polis tutanağa bunu yazar. Kasko ödeme yapmaz. Kaskodan para almak için dava açman gerekir. Adam sana vurup kaçınca senin polisi beklemen lazımdı. Şimdi şahit yada kamera kaydı yoksa tek çıkar yolun kasko ile görüş, bazen tutanak olmadan masraf küçükse ödeme yapıyorlar.

kesinlikle haklısın ama o an basiretim bağlandı olan oldu diyip adam gittikten sonra bende açtım yolu. Kaskomdan yaptırabilirim ama hasarsızlığım bozuluyor aradım kaskoyu trafik mahkemesine gitmelisiniz dediler..

sanırım tek çarem bu olacak elimden geldiğince koşturucam peşini bırakmıcam fazla fazla alıcam ücreti hasar faturasını fazla kestircem kdv sini ödeyip bi şekilde o paranın fazlasını çıkartıcam o heriften ..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Levent bey mantıklı bir fikir ancak dediğiniz ana cadde vb gibi bir yer olsa bu gerçekten işe yarar ama kazanın olduğu yer bir sokak pastane falan ve hemen 1 mt yanında oradaki esnaf burada bugün kaza olmadı falan dese polise bri de bana devletin memur unu yalan ihbarla meşgul etmekten ceza keserler diye düşünüyorum

Ben sanmıyorum, herkes herşeyi takip edemez, kamera kaydı olan bir yer ise, evet biraz sıkıntı doğurabilir, ama bunun dışında çözüm bulmak zor gibi duruyor, bahsettiğim şey cok doğru değil, fakat maalesef insanlara başka çare bırakmıyorlar.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
Aracı kıpırdatman hata olmuş, benim başıma da benzer bir olay gelmişti. Aracıma kamyonetin açılan kapısı zarar vermişti. Aracı hiç kıpırdatmadan polisi aradım polis geldi olay yerinde görgü tanıkları vardı. Onlardan kimin çarptığını öğrendik araca sonra polisler adamı bulup getirdiler olay yerine sonra hep birlikte karakola gittik polisler anlaşın dedi zaten adam da tırstı anlaşma yoluna gitti olayı canlandırdık ve foto çektik tutanak tuttuk. Durum hallloldu senin yapman gereken aracı kıpırdatmadan polisi aramak olmalıydı. Vurdu kaçtı diye söylemeliydin varsa plakası nı söylemen gerekirdi bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst