- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #1
Merhaba dostlar
Malesef ki önceki gün aracimla mahalle arasında tek yön bir yolda ilerlerken ters yöne giren bir kamyon kasasiyla aracımın çamurluk ve kapisini derin bir şekilde çizdi.
Ters yöne girdiği için ben %100 haklıyım tutanak tutucaz dedim eleman tutamam araç benim değil emanet ağzı yaptı bende farketmez tutucaz dedim yoksa polis çağırırız dedim elaman uzadı gitti plakasini falan aldım fotoğrafları çektim.
Numaralarimizi almistik konuşma arasında eleman telefonda hasarı karşılayacağını söyledi sonradan kıvırdı şu an yok sen yaptır ben öderim falan..
Bu tip bi durumu yasayan var mı aramizda kaçan kurtuluyor mu bu durumda aracımda 1000 TL ilk hasar var.
Karakola gittim şikayetçi olmak için maddi hasarlı kazalara biz bakmıyoruz trafik mahkemelerine gidip dava açacaksın dedi İnternette baya bi baktım sonuca ulaşan yok.
Orta da tutanak yok bişey yok bu nasıl saçmalıktır. Aynı şey motorla da başımıza gelebilir böyle vurup kacmali kazalarda ne yapmak gerekiyor karşı tarafı kactigina pişman edecek bir yaptırım yok mu ?
Şimdiden cevaplariniz için teşekkürler
Herkese iyi forumlar
Malesef ki önceki gün aracimla mahalle arasında tek yön bir yolda ilerlerken ters yöne giren bir kamyon kasasiyla aracımın çamurluk ve kapisini derin bir şekilde çizdi.
Ters yöne girdiği için ben %100 haklıyım tutanak tutucaz dedim eleman tutamam araç benim değil emanet ağzı yaptı bende farketmez tutucaz dedim yoksa polis çağırırız dedim elaman uzadı gitti plakasini falan aldım fotoğrafları çektim.
Numaralarimizi almistik konuşma arasında eleman telefonda hasarı karşılayacağını söyledi sonradan kıvırdı şu an yok sen yaptır ben öderim falan..
Bu tip bi durumu yasayan var mı aramizda kaçan kurtuluyor mu bu durumda aracımda 1000 TL ilk hasar var.
Karakola gittim şikayetçi olmak için maddi hasarlı kazalara biz bakmıyoruz trafik mahkemelerine gidip dava açacaksın dedi İnternette baya bi baktım sonuca ulaşan yok.
Orta da tutanak yok bişey yok bu nasıl saçmalıktır. Aynı şey motorla da başımıza gelebilir böyle vurup kacmali kazalarda ne yapmak gerekiyor karşı tarafı kactigina pişman edecek bir yaptırım yok mu ?
Şimdiden cevaplariniz için teşekkürler
Herkese iyi forumlar