Kaza Yaptıttırıldım( Sağ Ayak Alçıda)

Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Geçmiş olsun yürekçe kardeş, inşallah son kazan olur.Ucuz atlatmışsın korumalı kıyafetlerin önemi birkez daha ortada...Bu dikkatsiz otomobil sürücülerine çok şey diyorumda buraya yazamıyorum ne yazık ki...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sencerim büyük geçmiş olsun:salut:.şaşırdım gece vakti, sana büyük birşey olmaması sevindirici
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Sencer geçmiş olsun, seni de Allah korumuş (bugünkü kazalarda epeyce)
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
yürekçe geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış.
Bölgemizde bulunan kara noktaları belirleyip (hep aynı yerde kaza yapma olayı)3 kat daha dikkat etmemiz gerekiyor.
İnşallah 20 güne kadar motorda olursun.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abimmmm sanadaaaa büyükkkk geçmiş olsunnnn
beterin beteri var ucuz kurtulmuşsun walla
bir an önce saglıgınıa kavuşman dilegiyle
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Çok çok geçmiç olsun yürekçe. Aynı gün 15:00 sularında ben de hayatımın en ciddi motor kazasını yaptım. Gerçekten de korumalıklar olmasa ayvayı yemiştim. Tekrardan büyük geçmişler olsun, tekrarı yaşanmasın inşallah...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Sercen arkadaşım geçmiş olsun. Allah başka kaza bela vermesin. Seni en kısa zamanda tekrar aramızda görmek dileğiyle. Selamlar.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun.bi kurban kes artık.abi insan sevdiğiyle ölmek ister ama daha erken...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun abicim. Ucuz anlatmışsın.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
Kardeşim geçmiş olsun önce Allah sonra korumalıklar korumuş :rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
42
çok geçmiş olsun ,el arabası bile süremeyecek mallara ehliyet verilip bide trafiğe çıkartırlarsa böyle olur neyseki kazanın sonrası olanlar sevindirici hala iyi ve bilinçli insanların olması güzel ayağında düzelir inş.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
diyecek bişey bulamıyorum ......:pr:

geçmiş olsun......
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
geçmiş olsun arkadaşım..Allah sevdiklerine bağışlamış seni
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

Sizin sitede başka bir yazınızı okumuştum, kaza sonrası duygularınızı anlatan. Bu ikinci ciddi kazanız sanırım.
Sürüşünüz konusunda bence biraz öz eleştiri yapmalısınız.

Dilerim en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
talep ettim abi. yaralamalı kaza olduğu için mahkemeye çıkacağız. kaza yapan kişi kuzenimin samimi arkadaşı çıktı. ben sürücüye dedim ki, "hiçkimse kötü bir olay yaşamak istemez. benim zararım sadece sağlığı değil, kaskım, çantam ve botumun da karşılanmasını rica ediyorum. unutma ki, şu anda konuşabiliyor olmamı ve çok kötü sonuçlanmamasını korumalıklar sağladı. ya korumalıksız birisine çarpsaydın? o zaman sigortan bunu karşılayabilir miydi? sen beni üzme, ben de seni üzmeyeyim kardeş, anlaştık mı? " dedim. sağolsun her gün beni arıyor.

yalnız merak ediyorum, sigorta şirketleri sadece aracın zararlarını karşılayor sanırım, çünkü sadece araç sigortalı. peki ekipman zararlarını nasıl karşılatabiliriz?

trafik siğortası, sigortalı değilsen sağlık harcamasınıda karşılamak zorunda fakat koruyucu ekipman konusunu bir bilene danışmak lazım.çünki normal zamanlarda kullanılan şeyler olmadığından dolayı. mantıken karşılaması lazım. fakat nerde o mantık.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
cok gecmıs olsun ya bu nedır bu aralar ustumuzde kara bulut gıbı gezınıp duruyo herkese bişiler oldu annamadm gıttı motora binerken 2 kere düşünür oldum:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst