talep ettim abi. yaralamalı kaza olduğu için mahkemeye çıkacağız. kaza yapan kişi kuzenimin samimi arkadaşı çıktı. ben sürücüye dedim ki, "hiçkimse kötü bir olay yaşamak istemez. benim zararım sadece sağlığı değil, kaskım, çantam ve botumun da karşılanmasını rica ediyorum. unutma ki, şu anda konuşabiliyor olmamı ve çok kötü sonuçlanmamasını korumalıklar sağladı. ya korumalıksız birisine çarpsaydın? o zaman sigortan bunu karşılayabilir miydi? sen beni üzme, ben de seni üzmeyeyim kardeş, anlaştık mı? " dedim. sağolsun her gün beni arıyor.
yalnız merak ediyorum, sigorta şirketleri sadece aracın zararlarını karşılayor sanırım, çünkü sadece araç sigortalı. peki ekipman zararlarını nasıl karşılatabiliriz?