Kaza yaptım

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugunku toplantıdan işlerim yüznden erken ayrılmak durumundaydım.yolda yagmur yüzünden güzergahımı degiştirdim acıbadem den aşagı inerken önümdeki siyah jip u dönüşü yapılmayan yerden u dönüşü yaptı. çarpmamak için frene asıldım çarpmaya az mesafe kalada motoru yana yatırdım yere dustuk.arkada eşim vardı .ikimizde iyiyiz bi sorun yok cok sukur.motorun farı kırıldı sadece.
neyse ben motoru kaldırıp kenara gectim kendimizi toparladık.kaza anından yaklasık 2 dk gectikten sonra aracın soforu ancak yanıma geldi.muhterem zat su an ismini vermiyorum.unlu bir sanatcı arabadan gec ismesinin sebebini ancak o zaman anladım(funda abla ve diger bayan arkadaslar kusura bakmayın)yanımıza geldiginde pantolonunun dugmeleri acıktı, ve gayet bariz hersey belliydi.neyse bana beni tanıdınızmı diye sordu,sonra 1 dk yanımızda takıldı ve gitti. durum bu bilgilerinize.
Bu arada desperadost abimde kaza yapmış geçmiş olsun.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
dostum geçmiş olsun ünlü veya değil aptalca bir hareket yapmış belli

yanlız yazdığın diğer şeylerden bişi anlamadım
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
nası yanı pantalon acıktı :silent: sanatçı ismini merak ettim

çok geçmiş olsun.. en kotu kazan bu olsuın..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun allah korumuş .. ogün abime ne oldu ya ??????
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
çok geçmiş olsun arkadaşım sanatçının isminide verirdim yerinde olsam
çok sevisiz şeyler bunlar:farao:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Geçmiş olsun, funda ablada ünlü değil önce insan olsun pls..
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Büyük geçmiş olsun, en büyük kazanız bu olsun. Olay bizim kazamıza benziyor ama ünlü olması ve pantalonunun düğmelerinin açık olması? Nasıl yani yaa? Manyak mı bu? :silent:
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazanın şoku ne bilim daha kendime yeni geldim bacagımı vurmuşum yeni farkettim
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
şu an evdeyim ayağım alcıda küçük kırık var sizede çok geçmiş olsun çok üzgünüm kendime geleyim anlatacağım sevgilerimle
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
svd ve desperadost her ikinizede çok geçmiş olsun...:pale:


Şu bahsi geçen ünlü şahısıda içimden çok güzel dileklerle andım, ama yerinde olsam heralde kendime hakim olamayıp kafasına kaskı geçirmeye kalkardım...:pr:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
svd ve desperadost ikinize de geçmiş olsun, gönül her kazadan sonra bir tecrübe olmuştur, bir ders çıkmıştır demek istiyor ama, böyle de damdan düşen kazalarda eli kolu bağlı kalıyor insanın...Bir daha başınıza böyle şeyler gelmemesi dileğiyle..

 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Düşüncelerimizi, hislerimizi ve hatta öfkemizi belli etmenin küfür etmekten daha medeni yolları var. Küfür içeren mesajları siliyorum ve tekrarı halinde daha ciddi sonuçlar doğurabileceğini söylemek istiyorum.

Saygılarımla...

FORUM KURALLARI MADDE 22. Mesajlarda küfür (sansürlenerek de olsa), maksadi asan argo, satasma, asagilama vb. içerikler bulunamaz. Tehdit edici, küfürlü, örf ve adetlere karsi, müstehcen, kaba, nefret dolu yada çok miktarlarda istenmeyen mesajlar göndermek; din, dil, irk ayrimina yönelik iletiler göndermek ve materyaller kullanmak; forum yöneticilerini ve kullanicilarini küçümser davranislar sergilemek, tiksindirici veya herkes tarafından hoş karşılanmıyacak resimler göndermek yasaktir. Forum sayfalarına gönderilecek resimlerin boyutu max : 640X480 pixelden daha büyük olamaz.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
içinizden gelen herşeyi söylememeniz dogru olur arkadaşlar ben hepnizi anlıyorum kaza degil ama kazaya vesile olan neden benimde sinirlerimi zıplatıyor.hele kaza soku ile bide adam bastı gitti bisey diyemedim kızıyorum kendi kendime yapacak bişi yok
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Geçmiş olsun arkadaşlar. Verilmiş sadakanız varmış, diyelim. Geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
geçmiş olsun svd u dönüşü yapılmaz ama dönenler çok kırmızıda geçilmez ama geçenler çok çok basit trafik kurallarına bile uyamayan binlerce dengesiz var sokaklarda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eşinize ve size geçmiş olsun, abla çok korkmuş olmalı :salut:
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sagol tesekkur ederim kardesim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst