Kaza Yaptım Yardım Lütfen

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
tek kelıme yutacaksın buda başka bır deli benım delılerle işim olmaz dıyeceksın
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
kafanda kask yokmuydu kaskı çıkarmadan adama dalsan adamın attığı yumruklar suratında değil kaskta patlayacağı için adamın eli acıyacaktı sende kaskla bir kafa attınmı nakavt :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
buraya mesaj yazmıştım uçmuş mesaj herhalde mesajda kaza yaptı :p
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
yada en mantıklısı nı anltıcam sana tamam bi özür dileirm kusura bakma diceksin giderken tam lastiğinin hareket ettiği noktalrı taş vs işaretle at motoru yere çarptı kaçtı de o ona yle bi patlarki hatta lümle tehdit etti üstüme kırdı de sürüm sürüm sürünür emin ol
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
herşeyden önce geçmiş olsun, ciddi bir hasar almadığına şüşkür et :)

bir arkadaşın dediği gibi, yere yatacaktın, elim bacağım, kaburgam diye, iki feryat :queen::flower:
bak herkes etrafına toplanırdı, polisi aramana bile gerek yoktu, ararlardı toplananlar, hele bak kaçmaya cesaret edermiydi!!
tanıdık polis varsa öncelikle ona anlat, yoksa karakola git, ama karakoldaki poliside bilirim, iş yapmamak için seni vazgeçirmeye çalışır.
savcalık var birde, oraya baş vurabilirsin son çare :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merak Eden Arkadaşın Bilgisi Olsun Diye Söylüyorum Yaşım 19 Ehliyetim Ruhsatım Muayenem Sigortam Var.
Ben Dediginiz Gibi Kendimi Yere Atıp O Tarz Numaralar Yapmayı Beceremem :) Motorumda Ve Bende Bi Hasar Olmadıgı İçin Herhangi Bisi Yapmadım Pek Muhattap Olmak İstemedigim Bi İnsan Tipiydi Adam O Yüzdende Biraz Uzatmıyorum Gerçi Adanada Böyleleri Çok Var Ama Allahından Bulsun Benim Gibi Sessiz Sakin Birine Denk Geldi Bi Dahaki Sefere Kendi Gibi Birine Denk Gelmesini Ümit Ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emir yaşın 19 daha yıllarca motor sürüceksin sana abi tavsiyesi bunu iyi dinle.trafikte kurallara uy ve arabalarla asla dalaşma sonunda sana olan olur onlar araba çünkü.Ve adam indiyse sana bagırmaya başladıysa hiç oralı olma ve polisi arıyorum de inan tırsıp giderler.Motoru dikkatl ikullan konsantreni bu olay yüzünden kaybetme ve sessiz sakin kullanmana devam et.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Biber gazı diyorum , alayına gider diyorum , ikinci kez sıkmanıza gerek kalmaz diyorum :) Ondan sonra evire çevire dövmekte vicdanınıza kalmış diyorum :p
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
kafanda kask yokmuydu kaskı çıkarmadan adama dalsan adamın attığı yumruklar suratında değil kaskta patlayacağı için adamın eli acıyacaktı sende kaskla bir kafa attınmı nakavt :mrgreen:
kask kafada ıken kavgaya girişirsen boynunu kırdırma olasılıgınıda arttırmış olursun.

bu arada bu arkadas daha yenı uye olmasına ragmen neden uzaklastırıldı? yoksa konu fake mi?
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
kask kafada ıken kavgaya girişirsen boynunu kırdırma olasılıgınıda arttırmış olursun.

bu arada bu arkadas daha yenı uye olmasına ragmen neden uzaklastırıldı? yoksa konu fake mi?

aynen bende onun için mesajlarına bakıyordum nerde hata yaptı diye ama bulamadım vardır mutlaka bir sebebi merak ettim açıkcası
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mükrrer Üyelik Diyo Arkadaşlar Anlamıorm Ne Zaman Hesap Açsam Banlanıyorum Form Kurallarına Aykırı Biside Yapmadım Ben. Konuda Fake Degil Lütfen Mod Veya İlgili Arkadaş Bana Mesaj Atarsa Sevinirim Bu Konu Hakkında Bisi Yapıyorsamda Sözlü Uyarıda Bulunulmasını Rica Ediyorum.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Biber gazı diyorum , alayına gider diyorum , ikinci kez sıkmanıza gerek kalmaz diyorum :) Ondan sonra evire çevire dövmekte vicdanınıza kalmış diyorum :p

bende onu diyorum:mrgreen: artık yaptığı artislik ve sarfettiği kelimelere göre bir vicdan muhasebesi yapıp dövmek yada dövmemek evire çevire yada evirmeden çevirmeden direkt nasıl olursa:p
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Biber gazı diyorum , alayına gider diyorum , ikinci kez sıkmanıza gerek kalmaz diyorum :) Ondan sonra evire çevire dövmekte vicdanınıza kalmış diyorum :p

Aslında sıkıcan biber gazını sonra atıcan adamları arabanın içine sonra birde arabanın kaloriferini yakıp oda parfümü gibi boşaltcan biber gazını arabanın içine ondan sonrada alacan kontak anahtarını tarla bayır yol dere ne varsa etrafda savuracan uzağa kıvransın dursun şerefsizler :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst