ALLAH ALLAH MESAJ yerine gelmiş yad a hiç gitmemiş kafayı yedım ya akşam akşam :silent:buraya mesaj yazmıştım uçmuş mesaj herhalde mesajda kaza yaptı![]()
kask kafada ıken kavgaya girişirsen boynunu kırdırma olasılıgınıda arttırmış olursun.kafanda kask yokmuydu kaskı çıkarmadan adama dalsan adamın attığı yumruklar suratında değil kaskta patlayacağı için adamın eli acıyacaktı sende kaskla bir kafa attınmı nakavt :mrgreen:
kask kafada ıken kavgaya girişirsen boynunu kırdırma olasılıgınıda arttırmış olursun.
bu arada bu arkadas daha yenı uye olmasına ragmen neden uzaklastırıldı? yoksa konu fake mi?
Biber gazı diyorum , alayına gider diyorum , ikinci kez sıkmanıza gerek kalmaz diyorumOndan sonra evire çevire dövmekte vicdanınıza kalmış diyorum
![]()
Biber gazı diyorum , alayına gider diyorum , ikinci kez sıkmanıza gerek kalmaz diyorumOndan sonra evire çevire dövmekte vicdanınıza kalmış diyorum
![]()