KAZA (VİDEOLU) Her Motorcunun Görmesi Gerek

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana zarar vermek icin degilde kendini korumak icin kendini itekler gibi yapmis neyseki sizde yok bu bizim icin yeterli bir tesellidir, agaca carpsaniz mazallah.....

Size bir motor kuralini anlatayim gordugun kadar sur belki hiziniz daha dusuk olsaydi boyle olmazdi


Gecmis olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

Aklima gerizekali gibi 100 km hizla metrobus gectigim gunler geliyor kendi kafama kuslar kaka etsin ya dussem metrobus beni karton edermis hic bilmiyordum...
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Büyük Araçların ön tarafına yaklaşınca mutlaka hızınızı düşürün,Aracın önünü görün sonra devam edin.Geçmiş olsun.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
27
Çok geçmiş olsun ucuz atlatmışssınız. Hafta içi 4 gün boyunca Cuma günleri hariç saat 6, 6.30 gibi o yolu kullanıyorum Beşiktaş'a gitmek için. Kaza yaptığınız yolu bitirene kadar her ne kadar sevmesemde sürekli korna çalarak gidiyorum. Çünkü her an ne çıkacağı belli olmuyor.

%100 hata sende, hem sağdan gidiyorsun hem gereğinden hızlısın, hemde solunda önünü göremediğin araç var, her an bir yaya yada bir çocuk çıkabilirdi. sonra motorculara laf geliyor, niye böyle gidiyorsunuz anlamıyorum? bu ne cesaret? 40 yıllık motorcuyum senin yaptığın şekilde manyakça gitmiyorum, geçmiş falan olmasın, kulağına küpe olsun, ya orada bir çocuk olsaydı? hadi adama dersin ne işi var ama , çocuğa nasıl diyeceksin?
Biraz akıllanın otur bu yaptığını yüz kere izle kendi kendine yemin et birdaha böyle kullanmayacağına, böyle gidiş, böyle motorculukmu olur?
Neye göre %100 hatalısınız diyorsunuz anlayamadım.Tutumunuz çok sert ve ayrıca o yolda yaya geçidi yok.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Bende sana hak veriyorum madem hızlı gidiyosun o anda paniklemeyip freni kitlemesen yan yatmazı adama dokunmamşsn birde hata sende

hocam adamı çok geç farkediyorum ve tepki vermek için 1 saniyenin de altında bir sürem var o anda farkedemiyorum hızalırsam adamın geçeceğini mecbur refleks olarak frenleri kitlemişim .Birde emniyet şeridinden gittiğimin farkında değilim hem şeridin çok küçük olması hemde önümde ve arkamda motorcuların olması bana gereksiz bir güven vermiş olmalı .
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Geçmiş olsun, arkadaslarin dediği gibi, yaya geçidi olmasa bile büyük araçların önünden her an yaya çıkabilirmis gibi temkinli gitmek gerek. Yayaya carpsaniz çok kötü sonuçlar çıkabilirdi. Yaya haksız olsa bile sonuçta surucusuyle birlikte 200 kilonun üzerinde bir araçla gidiyoruz, taraflar eşit değil :) gayet güzel ve temiz bir ilk dusme olmuş.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
71
En çok korkutuğum olaylardan biri.

aha aradan biri çıktı aha çıkacak diye gidiyorum şahsen..

büyük geçmiş olsun..
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Oncelikle cok gecmis olsun, umarim bir an once kaza psikolosijisinden siyrilir, motosikletinizin kirilan,cizilen yerlerini onarirsiniz. Full ekipman gezdiginiz icin sizi tebrik ediyorum AMA ;

EN cok da bu kadar sakin ve medeni olmanizi takdir ettim. Forumdaki kolpacinolari gormekten icimin daraldigi su gunlerde insanliga olan umudum artti bir nebze :wiinkk:

Inanin dustukten sonra ayaga kalktiginizda onunuze atlayan abiye saglam bir firca giydireceksiniz diye bekledim ama ayaga kalktiginizda bile cok sakindiniz. Umarim tum arac kullanicilari (iki veya dort teker) sizin gibi sogukkanli ve kendine hakim olabilecek olgunluga erisirler.

Gectigimiz cumartesi gunu yagis oldugu icin motosikleti almadim, otobus ile eve donerken sofore durak harici yerlerde inmek icin israr eden, mizmizlanan adamlari gorunce sinir oldum.

Bir tanesi trafik isiklarinda otobus durunca acik kapidan asagi indi (sag seritte isiga uzak bir yerde idi otobus) otobusun onunden yolu keserek karsiya kostu, o anda aradan gelen bir motosiklet olsaydi kesin carpmisti, ben de ayni kazayi yapabilirdim.

Tekrar gecmis olsun :rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Çok geçmiş olsun ucuz atlatmışssınız. Hafta içi 4 gün boyunca Cuma günleri hariç saat 6, 6.30 gibi o yolu kullanıyorum Beşiktaş'a gitmek için. Kaza yaptığınız yolu bitirene kadar her ne kadar sevmesemde sürekli korna çalarak gidiyorum. Çünkü her an ne çıkacağı belli olmuyor.

Çok teşekkür ederim normalde 2.köprüden giderim o gün değişiklik olsun diye oyolu tercih etmiştim pek iyibir tercih değilmiş maalesef.Korna çalmak da bence yetersiz kalıyor çünkü trafik de şöförler gerekli gereksiz her an kornaya bastığı için çoğu kişinin dikkatini bile çekmiyor . Nekadar rahatsız edici olsada gürültülü bir ekzos takmanın daha faydalı olduğuna inanıyorum .
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Çok basite indirgiyorum. Sende hatalısın o da. O seni öldürebilirdi, sen onu. Ders alarak atlattıysanız ne mutlu. Bir motor sürücüsü olarak sen her zaman en kötüsüne hazırlıklı olup onunda hatasını telafi edebilecek şekilde defansif süreceksin. Akıllı ve saygılı bir adam olduğunu düşündüğüm için geçmiş olsun diyorum.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Oncelikle cok gecmis olsun, umarim bir an once kaza psikolosijisinden siyrilir, motosikletinizin kirilan,cizilen yerlerini onarirsiniz. Full ekipman gezdiginiz icin sizi tebrik ediyorum AMA ;

EN cok da bu kadar sakin ve medeni olmanizi takdir ettim. Forumdaki kolpacinolari gormekten icimin daraldigi su gunlerde insanliga olan umudum artti bir nebze :wiinkk:

Inanin dustukten sonra ayaga kalktiginizda onunuze atlayan abiye saglam bir firca giydireceksiniz diye bekledim ama ayaga kalktiginizda bile cok sakindiniz. Umarim tum arac kullanicilari (iki veya dort teker) sizin gibi sogukkanli ve kendine hakim olabilecek olgunluga erisirler.

Gectigimiz cumartesi gunu yagis oldugu icin motosikleti almadim, otobus ile eve donerken sofore durak harici yerlerde inmek icin israr eden, mizmizlanan adamlari gorunce sinir oldum.

Bir tanesi trafik isiklarinda otobus durunca acik kapidan asagi indi (sag seritte isiga uzak bir yerde idi otobus) otobusun onunden yolu keserek karsiya kostu, o anda aradan gelen bir motosiklet olsaydi kesin carpmisti, ben de ayni kazayi yapabilirdim.

Tekrar gecmis olsun :rendeer:

bu güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim her zaman bir şeyi yapmadan önce sorgularım adamın yüzündeki ifadeyi gördükten sonra ne kadar korktugunu anladım üstüne gitmenin kimseye yarar sağlamayacağı düşünüyorum adam öyle korkmuşki yanına gidip bir şeyi olup olmadığını sorduğumda bile bir adım uzaklaştı videodada görmüşsünüzdür .Herkes eylemlerini yapmadan önce sorgulasa iletişimi bu kadar bozuk bir millet olmayız
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Ekipmanların olmasa çok büyük hasarlar alabilirdin mazallah çok tehlikeli kaldırımın köşesine çarpmışsın geçmiş olsun...
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Hiçmi tedirgin olmuyorsun o hızda otobüsün aradan yaya çıkar diye ?

Açıkcası orada pek tedirgin olduğumu söyleyemem çünkü hem yolun yayaların geçmesine engel olacak bariyerlerle kapalı olması hemde trafiğin yavasda olsa akar vaziyette olması benim için geçmeye yeterliydi fakat kazadan sonra anladımki oda yeterli değilmiş

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

Ekipmanların olmasa çok büyük hasarlar alabilirdin mazallah çok tehlikeli kaldırımın köşesine çarpmışsın geçmiş olsun...

teşekkürler bu kaza bana ekipmanlara verdiğim okadar paranın boşa olmadığını ve gerçektende ne kadar işe yaradığını anlamamı sağladı belki böyle bir kaza olmasa havaların ısınmasıyla beraber bazı ekipmanları giymemeye başlayacaktım şimdi tek eksiğim motor botuydu onuda bu hafta sonu temin edeceğim
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
393
herhalde korumalı pantolon yırtıldı ama koruma duruyor demi sanki videoda öyle gördüm.. Çok şükür sağlamsın. Soğukkanlığın ve işçiye saygından ötürü tebrik ediyorum seni. İşçide baya mahcup.. Hayırlısı buymuş
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Merhaba Maslak-Beşiktaş istikametinde sıkışık trafikte maalesef kaza yaptım videoda da görebileceğiniz gibi hareket halindeki otobüsün önünden belediye işçisi atlıyor ben adamı yaklaşık 5 metre kala farkediyorum 40km hızla fren yapıyorum fakat durmam pek mümkün değil hızım 30 km'ye düştüğünde adam ile aynı hizaya geliyorum ve belediye işçisi beni iterek deviriyor ağaca çarpmaktan son anda kurtulmuşum kaza 3 metre önde olsaydı çok daha kötü sonuçlanabilirdi. Ekipmanlarım tamdı onlar sayesinde ufak zedelenmeler ile kurtuldum motosiklet kotum (tech 90 ) görevini iyi yaptı dizimi asfalta kolumu da kaldırımın kenarına vurdum birde kazayı görenlerin dediğine göre göğsümü kaldırıma vurmuşum. Çok şükür pek hasar almadan kurtuldum eldivenlerim olmasa ellerimde yüzülmüş olacaktı büyük ihtimalle . Ekipmanın önemini tekrar vurgulamak istiyorum .Birde aralardan geçerken hiç tahmin edemeyeceğimiz yerlerden yaya fırlayabiliyor umarım bu video hepimize ders olur. Bir ömür sapasağlam motosiklet sürmeye devam edebiliriz.

https://www.youtube.com/watch?v=UArVwZ9xPX8

Hocam her gün işe gidip geldiğim güzergah, zaman zaman çom sıkışık bir trafik, araçların arası çok dar.

Çok geçmiş olsun, daha dikkatli olmak lazım demekki.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
herhalde korumalı pantolon yırtıldı ama koruma duruyor demi sanki videoda öyle gördüm.. Çok şükür sağlamsın. Soğukkanlığın ve işçiye saygından ötürü tebrik ediyorum seni. İşçide baya mahcup.. Hayırlısı buymuş

teşekkürler, darbeyi tam diz korumasının sağ köşesine almışım kotun yırtılmasıda telefon yüzünden olmuş telefon önce cebi sonrada kotu delmiş

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

Hocam her gün işe gidip geldiğim güzergah, zaman zaman çom sıkışık bir trafik, araçların arası çok dar.

Çok geçmiş olsun, daha dikkatli olmak lazım demekki.

Teşekkürler kazanın nerede nasıl olacağı belli olmuyorki belki orada düşmeseydim ileride daha büyük bir kaza yapacaktım ucuz atlattığım için şükrediyorum
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
7
Geçmiş olsun usta Allah korumuş daha önce aynı durumu yaşamış biri olarak acemi arkadaşlara ders niteliğinde bir video olmuş
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Geçmiş olsun usta Allah korumuş daha önce aynı durumu yaşamış biri olarak acemi arkadaşlara ders niteliğinde bir video olmuş

teşekkürler ders niteliğinde oldu fakat banada baya masraflı oldu telefondu grenajdı gidondu derken baya masraflı oldu öğrenci adamım sonuçta :salut:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Geçmiş olsun. Yazmak istemiyorum. Ama aklımdan çok kötü olasılıklar geçti. Ucuz atlatılmış bir kaza. Aynı durumu ben de yaşadım. Zınk diye durdum. Çünkü, sağdan geçişlerin hem hatalı hem de tehlikeli olduğunu bildiğim için yavaş gidiyorum. Hiç hata yapmıyormuyum. Yapıyorum. Yakın bir zaman önce emniyet şeridinde 110 km/h ile gitmenin cezasını az daha çok ağır bir bedelle ödeyecektim. Allah hepimize akıl ve sağduyu versin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst