- Katılım
- 12 Ağu 2015
- Mesajlar
- 2,367
Neyse birimiz daha tecrübelerden istifade ederek değil bizzat kendisi tecrübe ederek öğrenmiş oldu.
Fazla değil 1 hafta önce aynı pozisyonda trafik pert otobüsün kuyruğunda gidiyorum.
Ama benden yüksek araçları ş.içinde sağlayıp sollarken bunları hesaba katarım. Önden bir cisim fırlar mı ?
Otobüsün kapısı açık ilerliyor bende kuyruğundayım. Bir ara yavaşladı bende senin gibi önüm boş olmasına rağmen gideyim demedim ve açık olan arka kapıdan hooop diye biri giden araçtan atlayıverdi önüme. Bunu öngördüğüm için zınk diye adamın paçasının dibinde ön tekerim durdu ama adam altına sıçtı orda.. Dondu kaldı madem acelen var otobüsün durmasını bile beklemedin atladın yola şimdi neden duruyorsun diyerek geç bakalım diyerek elimle işaret ettim.
Adam benim geleceğimi hiç düşünmedi ama ben düşündüm
İstenmeyen bir durum olsaydı kameram açık ve seyir halindeki araçtan önüme atlıyor. Kime ne faydası olacaktı ?
Olay burada bitiyor işte.
Dediğim gibi herkes bir şekilde öğrenecek.
Fazla değil 1 hafta önce aynı pozisyonda trafik pert otobüsün kuyruğunda gidiyorum.
Ama benden yüksek araçları ş.içinde sağlayıp sollarken bunları hesaba katarım. Önden bir cisim fırlar mı ?
Otobüsün kapısı açık ilerliyor bende kuyruğundayım. Bir ara yavaşladı bende senin gibi önüm boş olmasına rağmen gideyim demedim ve açık olan arka kapıdan hooop diye biri giden araçtan atlayıverdi önüme. Bunu öngördüğüm için zınk diye adamın paçasının dibinde ön tekerim durdu ama adam altına sıçtı orda.. Dondu kaldı madem acelen var otobüsün durmasını bile beklemedin atladın yola şimdi neden duruyorsun diyerek geç bakalım diyerek elimle işaret ettim.
Adam benim geleceğimi hiç düşünmedi ama ben düşündüm
Olay burada bitiyor işte.
Dediğim gibi herkes bir şekilde öğrenecek.