KAZA (VİDEOLU) Her Motorcunun Görmesi Gerek

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Geçmiş olsun. Video gerçekten tüm motor sürücülerine ders niteliğinde. Seni ayrıca sakinliğin ve efendiliğinden dolayı tebrik ediyorum.
Hiç canını sıkma kardeşim. Hepimizin başına gelebilecek bir kazayı ucuz atlatmışsın. Her işte bir hayır vardır. Bu kaza, belki de ileride olabilecek çok daha büyük bir kazayı önleyecektir. Zira sürüş karakteristiğini mutlaka değiştireceksin.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
212
geçmiş olsun istanbulda yaşamıyorum ama hayatta sağdan geçmem ne olacağı belli olmuyor ama istanbulda da sağdan gitmeyince gidemiyorsun sanırım
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
geçmiş olsun duran trafikte aralardan önünüze birinin çıkabileceğini ve duramıyacağınızı bilmeliydiniz. hergün bu şekilde süren en az 50 motor görüyorum bunların 40 tanesi sizden çok çok daha hızlı gerisini düşünün :) başlık o yüzden yerinde olmuş bencede her motorcunun görmesi gerek :cat:
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Ben gerekli dersi aldığımı düşünüyorum umarım yeni başlayanlara ve hala bir şeylerin farkında olmayanlara ders olmuştur.

Bence hic ekipman olmasa bilr bisey olmazdi

Emin ol ekipman olmasa sol dizim ve dirseğim ağır hasar alır ellerim de yüzülürdü hala ekipmansız binmeyi nasıl savunuyorsunuz
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
175
herkes yayalara atmış tutmuşta,
çoğuda boş konuşmuş
ışıklarda uzayan trafikten 150 metre yürüyüp ısıklardan mı karısya geçiyor bu zatı muhteremler
ha dielim öyle yapıyorsunuz genelde, ama 1 kez dahi olsa kesin yapmışsınızdır aralardan geçmişsinizdir karsıya
ki zaten filtering serbest düşüncesinde takılan adam o 150 metreti hayatta yürümez
karısya geçerken o sırada motorcu size çarparsa hayvan mı oluyorsunuz?
trafiğin akısını öngöremeyen, bütün arabalar durmus geçeyim kafasında olan, trafik eğitimi olmayan yaya haksız; şehir içinde bütün arabalar dururken yandan yandan yapıştıran motorcu haklı geçin bunları ya
e5 desen neysede oradan gidersin emn. şeridinde
ama yaya cıkabilecek bir yerde ya cok cok yavas gidersin ya sıraya girersin
YADA BOŞ BOŞ KONUŞMAZSIN

herkes sizin gibi zeki olmak zorunda değil
arabaların durduğunu gören trafik dersi almamış ortaokul öğrencisi ışıklara kadar yürümez arabaların arasından geçer karsıya unutmayalım

düzenleme: konu sahibine değil yazdıklarım o hatasının farkında
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
en sağdaki aracın sağından gidiş iki büyük tehlike

yaya atlaması ve kapı açılması

yayalar atlar çünkü fabrika ayarları ve trafik bilgisinde motosiklet yok.

o kapı açılır çünkü ordan araba gelme ihtimali yok:)

Tebrikler. olaydan sonra sinirine, kendine, cevresine duyarlı motorcu çok azdır.

ağaça çarpmak veya vurulan yayanın bacakları ve kollarının kırılması işten bile değil. düşünmeden hareket eden biri yayanın kasıtlı ittiğini sanıp kıyameti kopara bilirdi kavga edebilirdi. kazanın olacağını anladığı anda yayanın yaptığı hareketler tamamen refleks. yoksa gidon veya kafa kısmı rahatlıkla ön kolunu kaburgasını falan kırabilirdi
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Ben gerekli dersi aldığımı düşünüyorum umarım yeni başlayanlara ve hala bir şeylerin farkında olmayanlara ders olmuştur.



Emin ol ekipman olmasa sol dizim ve dirseğim ağır hasar alır ellerim de yüzülürdü hala ekipmansız binmeyi nasıl savunuyorsunuz

savunmuyorum'da sağa düşmüssün neden sol diz dirsek, düşen sensin daha iyi bilirsin ama incinirdi bence sadece pek bişey olmazdı küçük kazalarda bişey olcağını sanmıyorum ya
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
bu hanzoları işe alıp yollara salan buyukşehir belediyesinin taaaa ... koyim. orda karşıdan karşıya geçiş yok belediyeye dava aç.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
savunmuyorum'da sağa düşmüssün neden sol diz dirsek, düşen sensin daha iyi bilirsin ama incinirdi bence sadece pek bişey olmazdı küçük kazalarda bişey olcağını sanmıyorum ya

Özür diliyorum yanlış yazmışım sağ olacaktı. Ekipmalarda da darbe izleri çok net bir şekilde görünüyor emin olun o düşük dediğiniz hızda şort tişört ile biniyor olsam fazlasıyla hasar alırdım . Şuanda sadece montumun çekilmiş fotoğrafı var onu gönderiyorum bir bakın ,aynışeyin kolumda olduğunu düşünün ...

aE3B9g.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
28 Nis 2016
Mesajlar
77
Gecmis olsun kardeşim.
Yalniz bu surat ile araba lari sagdan geçmek tehlikeli oluyor.Adamın yoldan kosar adim gecmesi ayri bir hata.
Otobuslere dikkat etmek sart.
Araba ile isiklarda duz gitmek icin bekleyen belediye otobüsünun arka kapisindan , ben sag tarafa donerken arabamin kaputuna adam atladi.Allahtan bisi olmadi.Gidip soforu durdurup hesap sordum isikta neden adam indiriyorsan diye ozur diledi adam.Sanki ozur ile hersey kapanacak.
Tekrar gecmis olsun ikinizide
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
bu hanzoları işe alıp yollara salan buyukşehir belediyesinin taaaa ... koyim. orda karşıdan karşıya geçiş yok belediyeye dava aç.

Onu bende düşündüm fakat hem emniyet şeridinde olmam hemde adamın belediye işçisi olması yani büyük ihtimalle parası yoktur birde dava açsam adamı işinden ederler . çok şükür o hasar bana dokunmaz da adamı zor duruma sokar zaten kazanın sonrasındaki tepkisi nekadar korktuğunu ve suçluluk duyduğunu gösteriyor bu onada çok iyi bir ders olmuştur

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Gecmis olsun kardeşim.
Yalniz bu surat ile araba lari sagdan geçmek tehlikeli oluyor.Adamın yoldan kosar adim gecmesi ayri bir hata.
Otobuslere dikkat etmek sart.
Araba ile isiklarda duz gitmek icin bekleyen belediye otobüsünun arka kapisindan , ben sag tarafa donerken arabamin kaputuna adam atladi.Allahtan bisi olmadi.Gidip soforu durdurup hesap sordum isikta neden adam indiriyorsan diye ozur diledi adam.Sanki ozur ile hersey kapanacak.
Tekrar gecmis olsun ikinizide

teşekkürler. trafiğin yavaşda olsa akıyor olması ve yolun yayaların geçemeyeceği şekilde bariyerlerle çevrili olması bana güvenvermiş olsa gerek yoksa kesinlikle duran araçların özellikle belediye otobüslerininyanından bukadar hızlı geçmem
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
84
merhaba geçmiş olsun, şanslısınız daha kötüde olabilirdi, bende soğuk kanlı ve efendiliğinizden dolayı sizi tebrik ederim.
Ama unutmayın bir kazaya karışıyorsanız mutlaka haksızsınızdır,
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
aynısı benim başıma geldi, beylikdüzü'nden kağıthane'ye giderken trafiğin yavaş ilerlediği bir anda ben emniyet şeridindeydim ve hızım 50 civarıydı.

solumu göremiyordum ve bir baktım ilerde iki öğrenci atladı emniyet şeridine ve onlar beni gördü çekildi ama bir kişi daha varmış ve tam karşımdayken 3 metre falan vardı. ben istifimi hiç bozmadım ve frene falanda basmadım. Ne olucak bitecek onu merak ediyordum sadece ve merakım uzun sürmedi. çocuk öyle bir reflex ile bir adım geri çekildiki sürtme geçtim yanından.

o andan sonra elim ayağım titremeye başladı, katil olacaktım ve trafik sigortam da yok.. o günden beri trafikte hep yavaş giderim. Gençler hatalıydı ama benimde milletin hata yapabileceğini düşünmem gerekirdi, bu yüzden bende hatalıydım. Öğrenci geri atılmasaydı iyi çarpacaktım orası kesin.

bu arada geçmiş olsun, ilk olarak soğuk kanlılığın için tebrik ederim. Kesinlikle trafikte kızmayacaksın, ne olursa olsun. Aynı hatayı yapan kişi eşimiz dostumuz da olabildiği için ben karşıdakini kıracak şekilde uyarmıyorum ve ne olursa olsun aşırı tepki göstermiyorum.

Geçmiş olsun arkadaşım,
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Forumdaki kaza konularının büyük çoğunluğunun sebebi aynı. "En sağ şerit fetişzmi"


Açın inceleyin konuları hak vereceksiniz. Sağ şeritin en sağı her türlü süprize gebe.istanbuldaki motor sürücülerinin bence kötü bir alışkanlığı. Geçmiş olsun ucuz yırtmışsın en büyük kazan bu olsun.
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
Geçmiş olsun kardeşim verilmiş sadakan varmış yanlız işçi kardeşte çok tırsmış elini tutuyordu canı yanmış belli
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
345
Çok geçmiş olsun usta Allah başka kaza bela vermesin inşallah yalnız arabadan inip gelen kişi de çok sakin maşallah diyor ağaca vurursun diye bekledim profesyonellik budur :) gülüyorum da adama yanlış anlama geçmiş olsun tekrardan en azından adama çarpmaman çok iyi olmuş.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Çok geçmiş olsun usta Allah başka kaza bela vermesin inşallah yalnız arabadan inip gelen kişi de çok sakin maşallah diyor ağaca vurursun diye bekledim profesyonellik budur :) gülüyorum da adama yanlış anlama geçmiş olsun tekrardan en azından adama çarpmaman çok iyi olmuş.

orasına benimde gülesim geldi, "iyi attın kendini yere" deyince zaten komik video izliyorum moduna girdim kazayı unutup :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
ARKADAŞIM GEÇMİŞ OLSUN ! böyle bir kaza hepimizin başına gelebilir,yorumlara biraz baktım,iyi konuşanda var ,kötü konuşanda var, aslında ben kendi adıma şu suçlu ve ya bu suçludan ziyade,izleyenlerin ders çıkarmalarını beklerdim,kimse kimseye saygı göstermiyor bu devirde en iyisi kendimiz dikkat etmeliyiz diye düşünüyorum,ALLAH beterinden korusun ,büyük geçmiş olsun ,eskişehirden selamlar...
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Çok geçmiş olsun usta Allah başka kaza bela vermesin inşallah yalnız arabadan inip gelen kişi de çok sakin maşallah diyor ağaca vurursun diye bekledim profesyonellik budur :) gülüyorum da adama yanlış anlama geçmiş olsun tekrardan en azından adama çarpmaman çok iyi olmuş.

teşekkürleri,sağolsunlar çok yardımcı oldular . ben kaz anında fark etmedim ağaca çarpma tehlikesi olduğunu sonra kamera kaydını izleyince fark ettim ucuz atlattığımı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst