Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun ucuz atlatmışssınız. Hafta içi 4 gün boyunca Cuma günleri hariç saat 6, 6.30 gibi o yolu kullanıyorum Beşiktaş'a gitmek için. Kaza yaptığınız yolu bitirene kadar her ne kadar sevmesemde sürekli korna çalarak gidiyorum. Çünkü her an ne çıkacağı belli olmuyor.
Neye göre %100 hatalısınız diyorsunuz anlayamadım.Tutumunuz çok sert ve ayrıca o yolda yaya geçidi yok.
Yaya geçidi olup olmaması önemli değil, insanımızı tanıyamadınızmı? ne kanun ne kural tanır, otobanda bile karşıya geçer,bizler bilinçli insan olarak her zaman hatayı karşıdan beklemeliyiz, Her an herşey olabilir mantığı ile gitmeliyiz. Orada yaya geçidi yok, yol benim, otobanda karşıya geçilmez, yeşil ışık yanıyor , bunlara takılırsanız HAKLI VE ÖLÜ yada HAKLI VE KATİL olursunuz. Burası Kanada değil.