KAZA (VİDEOLU) Her Motorcunun Görmesi Gerek

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun ucuz atlatmışssınız. Hafta içi 4 gün boyunca Cuma günleri hariç saat 6, 6.30 gibi o yolu kullanıyorum Beşiktaş'a gitmek için. Kaza yaptığınız yolu bitirene kadar her ne kadar sevmesemde sürekli korna çalarak gidiyorum. Çünkü her an ne çıkacağı belli olmuyor.


Neye göre %100 hatalısınız diyorsunuz anlayamadım.Tutumunuz çok sert ve ayrıca o yolda yaya geçidi yok.

Yaya geçidi olup olmaması önemli değil, insanımızı tanıyamadınızmı? ne kanun ne kural tanır, otobanda bile karşıya geçer,bizler bilinçli insan olarak her zaman hatayı karşıdan beklemeliyiz, Her an herşey olabilir mantığı ile gitmeliyiz. Orada yaya geçidi yok, yol benim, otobanda karşıya geçilmez, yeşil ışık yanıyor , bunlara takılırsanız HAKLI VE ÖLÜ yada HAKLI VE KATİL olursunuz. Burası Kanada değil.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Hem sana hem yayaya bir şey olmamasına çok sevindim. Yalnız video acayip gerdi çok ucuz atlatmışsınız.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Yaya geçidi olup olmaması önemli değil, insanımızı tanıyamadınızmı? ne kanun ne kural tanır, otobanda bile karşıya geçer,bizler bilinçli insan olarak her zaman hatayı karşıdan beklemeliyiz, Her an herşey olabilir mantığı ile gitmeliyiz. Orada yaya geçidi yok, yol benim, otobanda karşıya geçilmez, yeşil ışık yanıyor , bunlara takılırsanız HAKLI VE ÖLÜ yada HAKLI VE KATİL olursunuz. Burası Kanada değil.

Haklısınızda sizin gibi düşününcede olduğunuz yerden kıpardamamız lazım. buna bir an önce bir çözüm bulunması gerekiyor ben 18 yaşındayım ve çevreme baktığımda dahi hala bilinçsiz insanlar görüyorum ve herzamanda gerekli uyarıyı ve hatırlatmayı yapıyorum okullarda hiçbir insanın aklı almayacağı yoğunluk da dersler verilmesi yerine sosyal açıdanda öğrenci yetiştirilse böyle bir sorun kalmayacak.
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
573
Geçmiş olsun iyi olmana sevindim, iyi ki adama bir şey olmamış, yoksa mahkemelerde...
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
Öncelikle geçmiş olsun ama kazayı davetiye göndererek çağırmışsınız. Allah bir daha yaşatmasın.
 
Katılım
2 Haz 2015
Mesajlar
173
Öncelikle geçmiş olsun, o yolu hergün ben de kullanıyorum, tek kelimeyle bu kazanın olacağı varmış ve olmuş. Sizde ve işçi de birşey olmaması ise size verilmiş bir uyarı gibi algılayın. Hem kendisi bir daha böyle birşey yapmayacak hem de siz kendinize bir takım dersler çıkaracaksınız. Yalnız bu Ada'm dersini aldı fakat bunlardan binlerce var. Bu tür kazalar olumsuz olsa da emin olun ki verdiği dersler hem sizi hem de bizi daha güvenli sürüşlere yönlendirecektir. Allah başka kazalardan korusun, soğukkanlı olarak yapılabilecek herşeyi yapmışsınız, tebrikler.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Biraz daha öngörülü kullanmak gerekiyor. Bizim ülkemizde maalesef araçların arasında yırttık dondan çıkar gibi yaya çıkıyor. Bu güne kadar hiç hayvan çıktığını görmedim ama hep insan çıkıyor. Önünü görmediğimiz araçları geçerken tamponun önünde duracakmış gibi geçelim. Varsın 5 dk geç gidelim, pert olmaktan iyidir. Geçmiş olsun :rendeer:

öngörülük birşey yok karşısı 3 şerit ortası korkuluk geçtiği yolda 3 şerit orada yayanın ne işi var. Birde koşuyor. Arkadaşın yapması gereken adamın kimliğinin resmini çekip telefon numarasını almak. Ardından servis masrafını adama ileteceksin ödemezse video ve kimlik bilgileriyle dava açabilirsin.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
kıssadan hisse; büyük araçları sollarken dikkat etmek gerekiyor, sadece sağ tarafında da değil solundan geçerken de dikkatli olmak gerekiyor çünkü yine yaya ya da bir araç vs çıkabilir.
dibini göremediğin suya dalmayacaksın, sonunu göremediğin yolda basmayacaksın, bu kadar basit.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öngörülük birşey yok karşısı 3 şerit ortası korkuluk geçtiği yolda 3 şerit orada yayanın ne işi var. Birde koşuyor. Arkadaşın yapması gereken adamın kimliğinin resmini çekip telefon numarasını almak. Ardından servis masrafını adama ileteceksin ödemezse video ve kimlik bilgileriyle dava açabilirsin.

Al işte bir tane daha; Türkiye Cumhuriyetinde yaşadığını unutan vatandaş daha.
Sana diyorum ki otobanda bile insan çıkıyor ,sen hala yaya geçidi diyorsun, Mahkemeler ve ceza işleyişi hakkında bir örnek vereyim yakınımdan belli ki böyle şeylerden haberin yok. Çevre yolunda firma aracıyla giden arkadaşım, yaşlı bir amcaya çarpıyor, çevre yolu girişinden 500m sonra,adam kaçtıkça eceli gelir gibi üstüme geldi diyor, hız sınırırın 120 olduğu yerde 120 ile bile gitmiyorken, adam öldü, arkadaş tutuklandı, mahkeme mahkeme üstüne, işinden atıldı, adamların ailesi peşini bırakmadı oğulları, evden taşındılar, 2 yıl boyunca şapkayla kılık değiştirerek dolaştı, en sonunda paranın para olduğu devirde 40 milyar tl tazminat verdi ozamanki para ile.

sen neden bahsediyorsun, halen hayal dünyasında ucuyorsun..
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Al işte bir tane daha; Türkiye Cumhuriyetinde yaşadığını unutan vatandaş daha.
Sana diyorum ki otobanda bile insan çıkıyor ,sen hala yaya geçidi diyorsun, Mahkemeler ve ceza işleyişi hakkında bir örnek vereyim yakınımdan belli ki böyle şeylerden haberin yok. Çevre yolunda firma aracıyla giden arkadaşım, yaşlı bir amcaya çarpıyor, çevre yolu girişinden 500m sonra,adam kaçtıkça eceli gelir gibi üstüme geldi diyor, hız sınırırın 120 olduğu yerde 120 ile bile gitmiyorken, adam öldü, arkadaş tutuklandı, mahkeme mahkeme üstüne, işinden atıldı, adamların ailesi peşini bırakmadı oğulları, evden taşındılar, 2 yıl boyunca şapkayla kılık değiştirerek dolaştı, en sonunda paranın para olduğu devirde 40 milyar tl tazminat verdi ozamanki para ile.

sen neden bahsediyorsun, halen hayal dünyasında ucuyorsun..

Bu arkadaş ağaca çarpıp boynu kırılsa, o dediklerinin aynısını o yayada yaşayabilir. Ülkede adalet sorunlu ve masraflı onu biliyoruz zaten. Ama bu durumda yapılabilecekler bunlar.
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
132
Gecmis olsun 2 yil evvel arkadasimin arabasini kullanirken saga döneceğim bir yol ayrımında gene bir otobüsün önünden atlayan çocuk önüme çıktı 30 la gittiğim için frene basıp saga kırdım ve çocuğun üzerindeki ceketin tozunu alarak durdum ve çocukça olanca hızıyla sürücü kapısındaki cama kafa atarak durdu. Birşeyi yoktu ama o vakitten beri hep büyük araçların ardından çocuk çıkar diye korkarım. Ekipmaninizin tam olması korumuş sizi. Herkese ders olsun.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Geçmiş olsun motosiklet kullanıp ordan gitmeyen çok az insan vardır.gecen yıldız yokuşundayım otobüsün ortalarımda kornaya basa basa gidiyorum önüne gelince zart çıktı biri durdum şükür.genç bir arkadaş takmış kulaklıklığını çıkmış uzaya sen istediğin kadar kornaya bas git.artık otobuslerın yanından gecerken önüne yaklaşımca birisi çıkarsa durabilecek hızda oluyorum.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
133
Geçmiş olsun. Şu bir gerçek ki yayalar motosiklet kullanmıyorsa bu tarz aralardan geçerken motor çıkabileceğini düşünemezler. Yayada da suç var tabi. Bunu bilerek sürmek lazım. Gerçi geçen pazar boş yolda bir baba ve iki tane küçük çocuğu beni göre göre önüme atladı. Yayalar her durumda tehlike. Birine vurmak istemem şahsen. Mahkemesi vs bilememde o vicdan azabıyla yaşamak zor olur.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
36
Tabiki hep böyle kullanıyorsunuz diye bir şey yok, kazalar anlık dikkatsizlik veya dalgınlık sonucu gerçekleşiyor malesef çoğu zaman. Çok geçmiş olsun. Motorcu dayanışmasını da görmüş olduk tekrar.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Etrafı tam göremediğiniz yerlerde en azından korna kullanın, geçmiş olsun.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Öncelikle geçmiş olsun cana gelecegine mala gelsin herşey yerine gelir ama insan sağlığı geri gelmiyor malum bende kaza geçirip kaburgalarımı kırmıstım aşağı yukarı 1 sene olacak iyileştim ama eskisi gibi olmadı kışın ufacık rüzgarda göğüs ağrım oluyor yazın bile ekipmanın içinde pişip fermuarı az biraz açım göğüs ağrısı oluyor o yüzden far kırılır gidon yamulur bunlar yerine gelir tekrardan öok geçmiş olsun
Benim asıl takıldığım konu arkadaşa burası turkıye kimse kural tanımıyor sen hatalısın diye gereksiz yüklenme görüyorum neticede bolunmuş yol 3 şerit gerizekalının biri bir anda fırlıyor üstelik hızıda öyle abartılı değil adam korkudan refkles olarak itiyor arkadasın tek hatası korna calmaması ben bile ne olursa olsun böyle durumlarda korna calarak yavaslıyorum şehir içinde bolca karşılasıyorum çünkü 2 tarafta hatalı hakkıda olsa haksızda olsa olan sana oluyor netıcede yere dusen sen oluyorsun
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Bn2GnhFiXTU
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst