kaza geldi iyiyim

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla gene fazla duymaya başladık kaza haberlerini, sonumuz hayır olsun:pale:
büyük geçmiş olsun,en büyük kazan bunla kalsın,tez zamanda iyileşmen dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
desperadost çok geçmiş olsun dostum, önemli bir şey olmaması sevindirici, kendine iyi bak.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ALLAH korumuş vallahi çooook geçmiş olsun.tez zamanda iyileşirsin umarım.
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
65
büyük geçmiş olsun.Sizi de görmek isterdik yuvada aramızda nasip değilmiş.Bİr an önce iyileşmeniz dileğiyle
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım, ayağına üzüldüm. umarım çabuk iyileşirsin
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Çoook geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
Bir an evvel iyileşmenizi dilerim.
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
kardeşim biz seni kahvaltıya beklerken kaza haberin geldi.. gerçekten ilk duyduğum anda bi telaşlandım hele ki telefonuna da ulaşamayıpta bilgi alamayınca neyse ki skull(erhan) sağolsun... ondan bilgi istedim, hemen geri döndü bize... tabii kırıkta önemli bişi ama daha beteri olmadığı için sevindim ne yalan sölim... yuvada çocuklar seni sordu bana şarkıcı abi :) gelmedi mi dediler... üzülmesinler diye kaza yaptığını söleyemedim çok çok selamları var sana.. tekrar geçmiş olsunn..:rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
115
çok geçmiş olsun valla çınar altında öğrendik çok üzüldük allah beterinden saklasın
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
kardeşim biz seni kahvaltıya beklerken kaza haberin geldi.. gerçekten ilk duyduğum anda bi telaşlandım hele ki telefonuna da ulaşamayıpta bilgi alamayınca neyse ki skull(erhan) sağolsun... ondan bilgi istedim, hemen geri döndü bize... tabii kırıkta önemli bişi ama daha beteri olmadığı için sevindim ne yalan sölim... yuvada çocuklar seni sordu bana şarkıcı abi :) gelmedi mi dediler... üzülmesinler diye kaza yaptığını söleyemedim çok çok selamları var sana.. tekrar geçmiş olsunn..:rendeer:
sağolun varolun kader kısmet ne diyeyim allahıma şükür bununla atlattım .
çocuklarımızı gözlerinden öpüyorum canlarım benim''' iyileşeyim gene buluşuruz çocuklaımızla inşallah herkeze selam olsun erhancım sağolsun defalarca aradı hepiniz sağolun varolun...
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
dostum geçmiş olsun, yapılmış hayrın varmış ucuz yırtmışsın. bir an önce iyileş bekliyoruz yine poyrazlara.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ogün abi büyük geçmiş olsun tez zamanda iyileşir aramıza dönersin inş..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst