sağolun varolun kader kısmet ne diyeyim allahıma şükür bununla atlattım .kardeşim biz seni kahvaltıya beklerken kaza haberin geldi.. gerçekten ilk duyduğum anda bi telaşlandım hele ki telefonuna da ulaşamayıpta bilgi alamayınca neyse ki skull(erhan) sağolsun... ondan bilgi istedim, hemen geri döndü bize... tabii kırıkta önemli bişi ama daha beteri olmadığı için sevindim ne yalan sölim... yuvada çocuklar seni sordu bana şarkıcı abigelmedi mi dediler... üzülmesinler diye kaza yaptığını söleyemedim çok çok selamları var sana.. tekrar geçmiş olsunn..:rendeer: