Kaza atlattım

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun .. bayanlarda suç yok ... miletimiz aşırı aceleci ve dikkatsiz (((:) heyecanlı tiplere uyuz oluyrum
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
64
Sağolun arkadaşlar.:rendeer:

geçmiş olsun .. bayanlarda suç yok ... miletimiz aşırı aceleci ve dikkatsiz (((:) heyecanlı tiplere uyuz oluyrum
Kesinlikle katılıyorum sanırım arabanın durduğunu sandı . sağından geçip giderim ben modunda 1 motosiklet boyu kar edicem diye sağa bakarken ayağını firenden çekti ve araç ilerlemeye başladı , tahminim bu yönde. İlginç bir milletiz arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst