- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 64
- Konu Yazar
- #1
Sabah işe gitmek için Pizza Pizza nın yanından ODTÜ ye dönmek için durdum gelen aracın geçmesini bekliyorum. Hafif bir itme hisettim anlamadım sonra sağıma baktım bi tampon dibimden geçti. Vatandaş bilerek sürttürdü diye kaskla kendisini tanıştırmak ve kaynaştırmak için motordan indim ama açılan camın içinden suratın yarısını kaplayan gözlükleri olan bir bayan arkadaş çıktı. Şimdi tartaklayamadım içimde kaldı. Dialog şu ;
-Ablacım napıyosun görmüyomsun burnunun dibini.
_ya ben duruyodum ileri bakıyodum sonra ....
-Sonra nee
- ...
- Fesupanallah .... mır mır mır.
Plaka sağ alt köşesi eğilmiş lastiğin sağ tarafında 1/5 ine yayılan bir sürtme izi. Gerçekten çok ucuz atlattım. Allah kimseye nasib etmesin.
-Ablacım napıyosun görmüyomsun burnunun dibini.
_ya ben duruyodum ileri bakıyodum sonra ....
-Sonra nee
- ...
- Fesupanallah .... mır mır mır.
Plaka sağ alt köşesi eğilmiş lastiğin sağ tarafında 1/5 ine yayılan bir sürtme izi. Gerçekten çok ucuz atlattım. Allah kimseye nasib etmesin.