[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
ferhat bey sana göre bişi yok kardeşim üstüne alınma ben hepinize diyorum küfür niyetli degil bu laf biliyorsunuz seviyeli konuşun lafına bozuldum ben eger zoruna gidecek biri varsa oda ben olmam lazım benim zoruma gitmiyorsa kimseler karışamaz sanki biz adama sövüyoz gibi seviye diyonuz ona bozuldum mehmetimde bozuldu girmaz oldu

yaa olay bozulma olayı değil murat olayı unutalım gitsin bilader böyle bişey olmamış gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 PM ----------

ya bırak ne özürü

tamam bilader kapatalım olayı bitsin yaaa
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
sen bana diyon ferhatgil karışıyor ben bişi demiyosam başkası hiç diyemez
bozulup küsme yok ama herkez hadtini bilecek sen iş çıkışı gel buraya ferhat bey sana zahmet bizim dükkanda buluşalım yoksa küsecez darılacaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:03 PM ----------

memo çay içek gelde
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kimseyle küsmedim yine gelirim,giderim yanınıza...Özellikle murat yanlış cümleler kuruyon buda ister istemez soğukluk yaratıyo...Yoksa ben kimsenin kalbini kıracak değilim...Eğer beni tanıyamadıysanız kimseyi tanıyamazsınız... Mehmet özür dilemene gerek yok... Bizim hatamız varsa affola...
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
özüra tamam bütün suç bende tamammı geline elini öper barışırız ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:12 PM ----------

ferhat abi 4.5 yaş büyksün ben üzgüüm özür diliyorum lütfen affet kanka gelince çay ısmarlar barışırız gelecekmisin saygılar
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
kanka tamamdır sen yeterki gel ben ana kahve bile ısmarlarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 PM ----------

ferhat abi geliyonmu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 PM ----------

Bana da cay ismarlarsan gelirim yoksa gelmem

gel gardaımsen gerisi kolay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:43 PM ----------

akşam aç msn ni de gönderem şu resimleri
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Arkadaşlar bu tür tartışmalar da güzel ama bazen özele giriyor. Özel meseleleri aramızda halletsek ve foruma yazmasak daha iyi. Aslında tartışma samimiyetten ileri geliyor ki bir çok forumda bu samimiyeti yakalamak çok zor ama yine de özel problemleri aramızda yüzyüze tartışalım. Seviyede bir bozulma yok bence yeni katılan arkadaşların da foruma zenginlik katacağını düşünüyorum. Herkese kazasız sürüşler...
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
Arkadaşlar bu tür tartışmalar da güzel ama bazen özele giriyor. Özel meseleleri aramızda halletsek ve foruma yazmasak daha iyi. Aslında tartışma samimiyetten ileri geliyor ki bir çok forumda bu samimiyeti yakalamak çok zor ama yine de özel problemleri aramızda yüzyüze tartışalım. Seviyede bir bozulma yok bence yeni katılan arkadaşların da foruma zenginlik katacağını düşünüyorum. Herkese kazasız sürüşler...

bu yazının altına imzamı atar, kaşemi basar üzerine mühür vururum izninizle :)

Abim can alıcı noktayı yakalamış :rendeer:
" Aslında tartışma samimiyetten ileri geliyor ki bir çok forumda bu samimiyeti yakalamak çok zor ama yine de özel problemleri aramızda yüzyüze tartışalım. Seviyede bir bozulma yok "
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
amrin olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 PM ----------

ferhat fotoları atacam aç artık msn yi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 PM ----------

http://imageshack.us/

hata verip duruyor başka varmı site oradan ekleyim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 PM ----------

http://img90.imageshack.us/img90/1189/cimg3314.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 PM ----------

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 PM ----------

cimg3314.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 PM ----------

cimg3314.th.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------

cimg3314.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 PM ----------

[url = http://img329.imageshack.us/i/cimg3314.jpg/] [=] [/ url] http://img329.imageshack.us/img329/1189/cimg3314.jpg img ismiyle bir dizin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 PM ----------

95cimg3314j
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
sagol

istersen resimleri bana atabilirsin :silent:
[email protected] :rendeer:

yazsanda bizde ögrensek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 PM ----------

content.php


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 PM ----------

<a href="http://img229.imageshack.us/i/cimg3314.jpg/" target="_blank"><img src="http://img229.imageshack.us/img229/1189/cimg3314.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a><br /><br /><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img229/1189/cimg3314.jpg" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
yazsanda bizde ögrensek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 PM ----------

content.php


---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 PM ----------

<a href="http://img229.imageshack.us/i/cimg3314.jpg/" target="_blank"><img src="http://img229.imageshack.us/img229/1189/cimg3314.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a><br /><br /><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img229/1189/cimg3314.jpg" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Buyur Burayı incelersen yapabilirsin :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
tünaydın kayseri mt nin güzel insanları:rendeer:
bu akşam tellioğluna gidecekmiyiz yardım please:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst