- Katılım
- 9 Nis 2009
- Mesajlar
- 84
ya bırak ne özürü
ferhat bey sana göre bişi yok kardeşim üstüne alınma ben hepinize diyorum küfür niyetli degil bu laf biliyorsunuz seviyeli konuşun lafına bozuldum ben eger zoruna gidecek biri varsa oda ben olmam lazım benim zoruma gitmiyorsa kimseler karışamaz sanki biz adama sövüyoz gibi seviye diyonuz ona bozuldum mehmetimde bozuldu girmaz oldu
ya bırak ne özürü
Cucugu gectiniz bebesiniz heehavalar sicak o yuzden geriliyirsunuz ondan herhalde
![]()
Bana da cay ismarlarsan gelirim yoksa gelmem
Arkadaşlar bu tür tartışmalar da güzel ama bazen özele giriyor. Özel meseleleri aramızda halletsek ve foruma yazmasak daha iyi. Aslında tartışma samimiyetten ileri geliyor ki bir çok forumda bu samimiyeti yakalamak çok zor ama yine de özel problemleri aramızda yüzyüze tartışalım. Seviyede bir bozulma yok bence yeni katılan arkadaşların da foruma zenginlik katacağını düşünüyorum. Herkese kazasız sürüşler...
istersen resimleri bana atabilirsin :silent:
[email protected] :rendeer:
yazsanda bizde ögrensek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 PM ----------
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 PM ----------
<a href="http://img229.imageshack.us/i/cimg3314.jpg/" target="_blank"><img src="http://img229.imageshack.us/img229/1189/cimg3314.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a><br /><br /><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img229/1189/cimg3314.jpg" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
sagol gönderdim sanada