Ohh ulen hayat size guzel yasayin ben varken hic organizasyon yapmiyordunuz alacaginiz olsun ben gittim hep geZiyoraunuz
ben vardim parsie valla simdiden ozledim memleketi
Çiğ köfte partisi için teşekkür ederiz,mehmet ellerine sağlık...Ayrıca köftenin üstüne birde dansöz olunca süper oldu![]()
eline sağlık ünlü motor center ceo'su sayın mehmet altınoluk bey






oooh masallah süpersiniz arkadaslar orada olamasamda sağolsun yusuf ve selçuk eve kadar servis yaptılar ellerinize sağlık çiğ köfte süper olmuş.mehmet elin kolun dert görmesin.tuni nin ağzında bulunsun.:queen:
mehmet abi eline sağlık çok güzel bir akşamdı gerçekten kesene bereket![]()
Hiç bir şey mükemmel değil:salut:. Sağlık olsun.
Afiyet olsun arkadaslar ama ben aci yiyemiyordum zaten gelsemde sadece kola icerdim
yapımda emeği gecen arkadaşlara teşekkür ederiz.ayrıca mehmet abi eline sağlık çok güzeldi ciğ köfte ....
Yosid ne yaptin len yine?
işin rast gelsin abim.
racingci,hyocu,dr. vs.vs. dün akşam çok sinirlerimi bozdun yaptıklarını yazıyımmı buraya bi ayıplasınlar mı seni..
kanuniye bakalitten grenaj yaptırdım haberin olsun artık bizide tanın demi?