[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Ohh ulen hayat size guzel yasayin ben varken hic organizasyon yapmiyordunuz alacaginiz olsun ben gittim hep geZiyoraunuz
ben vardim parsie valla simdiden ozledim memleketi
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çiğ köfte partisi için teşekkür ederiz,mehmet ellerine sağlık...Ayrıca köftenin üstüne birde dansöz olunca süper oldu :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Çiğ köfte partisi için teşekkür ederiz,mehmet ellerine sağlık...Ayrıca köftenin üstüne birde dansöz olunca süper oldu :)

rica ederim ferhat abi nedemek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:59 AM ----------

eline sağlık ünlü motor center ceo'su sayın mehmet altınoluk bey

afiyet olsun yusuf cuğum sizin ellerinize sağlık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:59 AM ----------

fotolar geliyor birazdan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:09 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:09 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:10 AM ----------

ferhat abi hayırdır yüzünde acı bir tebessüm var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:11 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:13 AM ----------

şimdilik bu kadar katılan bütün arkadaşlara tşklr
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
oooh masallah süpersiniz arkadaslar orada olamasamda sağolsun yusuf ve selçuk eve kadar servis yaptılar ellerinize sağlık çiğ köfte süper olmuş.mehmet elin kolun dert görmesin.tuni nin ağzında bulunsun.:queen:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
mehmet abi eline sağlık çok güzel bir akşamdı gerçekten kesene bereket:)

afiyet olsun barış ne demek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 PM ----------

Hiç bir şey mükemmel değil:salut:. Sağlık olsun.

hayırdır ne için mükemmel değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 PM ----------

Afiyet olsun arkadaslar ama ben aci yiyemiyordum zaten gelsemde sadece kola icerdim

kolada yoktu zaten onun yerine ayran içtik
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
yapımda emeği gecen arkadaşlara teşekkür ederiz.ayrıca mehmet abi eline sağlık çok güzeldi ciğ köfte ....
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
işin rast gelsin abim.
racingci,hyocu,dr. vs.vs. dün akşam çok sinirlerimi bozdun yaptıklarını yazıyımmı buraya bi ayıplasınlar mı seni..
kanuniye bakalitten grenaj yaptırdım haberin olsun artık bizide tanın demi?
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Yosid ne yaptin len yine?

tuni nerelerdesin lan gel artık özledik yaa en çok yusuf özledi seni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:07 PM ----------

işin rast gelsin abim.
racingci,hyocu,dr. vs.vs. dün akşam çok sinirlerimi bozdun yaptıklarını yazıyımmı buraya bi ayıplasınlar mı seni..
kanuniye bakalitten grenaj yaptırdım haberin olsun artık bizide tanın demi?

eyvallah gardaşım
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
olm yunus varya hem o kadar lafı sayıyon hemde gelip abi motoru 5 dakka verinni işim var falan filan diyon.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
6
selam millet kayseride motorlar toplanmayacak mı hiç????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:39 AM ----------

selam
kayseri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst