- Katılım
- 26 May 2008
- Mesajlar
- 3,547
tabi canım senin hiç motorun olmadı... senin motorların oldu:queen:o zaman senin motoru ben alsam benim hiç motorum olmadıki:salut::queen::queen:
tabi canım senin hiç motorun olmadı... senin motorların oldu:queen:o zaman senin motoru ben alsam benim hiç motorum olmadıki:salut::queen::queen:
tabi canım senin hiç motorun olmadı... senin motorların oldu:queen:
uzun zmndır gıremıorum nasılsnz mıllet mehmet abi bu arada tanıstıgıma memnun oldum gercekdenmusaıt bı zamanda yanına ugrarım...2 sohbet ederz senn de vaktınn oldugu bı zmn !
slm arkadaşlar ismim ayda kayseri talas ta oturuyorum motorsiklet hastası biriyim ama motorum yok motoru olan arkadaşlar varsa onlarla takılmak ve gezmek isterim şimdilik bu kadar