Yeni motorun hayırlı olsun Ferhat Bey Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin...
Çok çok teşekkürler aslan daha iyisi sana olsun ama,lütfen bey demiyelim birbirimize çok resmi oluyor ferhat diyebilirsin bana

:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------
ferhat abi kusur abakma bu gün gelemdim dükkanın oraya. işlerim vardı.. e bi foto koyda gözümüz gönlümüz açılsın. bakalım kuyruğu yamuk mu değil mi
Valla tuni bende gelemedim o saatte,gelsende beni bulamazdın zaten ancak mehmetle akşam saat 20:00 da toparladık motoru,resimler mehmet'te..
Hep benim kuyruk birazda senin kuyruğu düzeltsek ne olur yanii :mrgreen:
durumu düzelteyim size benden parmak tatlısı söz

pardon şeker pare diyecektim....selamlar
Mehmet sana ayrıca teşekkür yardımların için :rendeer: