[Kayseri - MT]

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yemek ısmarlayamam ama !!! simit ısmarlarım plaka masrafları için bilene param yok bi destek çıksanız bana :queen: :p
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ferhat abi kusur abakma bu gün gelemdim dükkanın oraya. işlerim vardı.. e bi foto koyda gözümüz gönlümüz açılsın. bakalım kuyruğu yamuk mu değil mi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 PM ----------

pazar 6 da görüşürüz:cat:

o0oo murat abi seni buralarda görürmüydük:) özlettin kendini yaw

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 PM ----------

la oglum amca oglunun dügünü var ben nasıl geliyim

düğün gündüz değil ya. akşama yetişirsin inşallah :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motorun hayırlı olsun Ferhat Bey Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin...

Çok çok teşekkürler aslan daha iyisi sana olsun ama,lütfen bey demiyelim birbirimize çok resmi oluyor ferhat diyebilirsin bana :) :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------

ferhat abi kusur abakma bu gün gelemdim dükkanın oraya. işlerim vardı.. e bi foto koyda gözümüz gönlümüz açılsın. bakalım kuyruğu yamuk mu değil mi :p

Valla tuni bende gelemedim o saatte,gelsende beni bulamazdın zaten ancak mehmetle akşam saat 20:00 da toparladık motoru,resimler mehmet'te..
Hep benim kuyruk birazda senin kuyruğu düzeltsek ne olur yanii :mrgreen: :)
durumu düzelteyim size benden parmak tatlısı söz :p pardon şeker pare diyecektim....selamlar

Mehmet sana ayrıca teşekkür yardımların için :rendeer:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
valla gel dedin geldim ferhat abi 2 saat bekledim gelmedin bende saya saya geldim geri eve hatta o sinirle full dolu sigaramı unutmusum.:p
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla gel dedin geldim ferhat abi 2 saat bekledim gelmedin bende saya saya geldim geri eve hatta o sinirle full dolu sigaramı unutmusum.:p

Yaww insan bir telefon açar gelmeden önce,neyse yusuf telafi ederiz,sana bende bir adet puaça :mrgreen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Ben biliyodum gelmeyecegini o yuzden evden cikmadim. Hava da amma kotu ya bi isinamadi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst