[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
inek hyo yu geçer...
caracal geçtiyse inek hayli hayli geçer :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 AM ----------

murat nerelerdesin be!!! murat boyar diyeyimde karışmasın malüm murat çok :) ıpılıp murat bile var..
valla ha nerelerdfe murat abi. özledik valla
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
burdayım merak etmeyin.çalışıyorum. haftasonu görüşelim ama hava yağışlı olacak gibi.
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
evet kayseri mt.su gün itibariyle çalışkan arkadaşınız komiteden 85 alarak artık stajer doktor olarak karşınızda:p
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
evet bu günden sonra haylaz arkadaşınız bi dersten kaldı diğer derslerden geçti tez ini de verdi.bundan sonra stajyer diyetisyen artık :)
yusuf hani mesaj çekecektin ne oldu???
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
valla tuni yunusla işimiz vardı onla bulusak dedik biraz geç kaldı bende hemen gideriz die sana mesaj atmadım.yarın görüşürüz zaten ortalık fırtına.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bu hava bile değil ya. başka bişey....
kıyamet mi ne geliyo. sabahtan beri bi toz bulutu içindeyiz sanki sahra çölü burası... gerçi pek farkı yok etrafta bi ağaç bile yok :) allahtan kayseriler çalışkan da şehir yeşil yinede :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 PM ----------

burdayım merak etmeyin.çalışıyorum. haftasonu görüşelim ama hava yağışlı olacak gibi.
murat abi ne oldu logo işi ne durumda çizimler?
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
bu hava bile değil ya. başka bişey....
kıyamet mi ne geliyo. sabahtan beri bi toz bulutu içindeyiz sanki sahra çölü burası... gerçi pek farkı yok etrafta bi ağaç bile yok :) allahtan kayseriler çalışkan da şehir yeşil yinede :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 PM ----------


murat abi ne oldu logo işi ne durumda çizimler?


mehmet abi bi t-shirt bastırmıs ona bakalım.herkes beğenirse tamamdır bu iş:rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
hmm ii fikir bi bakmamız lazım..
ama başkan yok ortalıklarda yine. acaba lotodan felan 6lıyı mı tutturdu ne?:)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
Selamın aleyküm :rendeer:

Yeni bir endurocu geldi kayseri mt'ye...siz beni iyi tanıyorsunuz ama neyse biraz düşünün şöyle :cherry: motorun hasosudur enduro diğerleri benim gözümde mobilet gibi durur :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 PM ----------

Unutmadan' race'cilerden hiç hoşlanmam umarım ufak cc takılıyorsunuzdur...
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Selamın aleyküm :rendeer:

Yeni bir endurocu geldi kayseri mt'ye...siz beni iyi tanıyorsunuz ama neyse biraz düşünün şöyle :cherry: motorun hasosudur enduro diğerleri benim gözümde mobilet gibi durur :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 PM ----------

Unutmadan' race'cilerden hiç hoşlanmam umarım ufak cc takılıyorsunuzdur...

Hoşgelmişsin ...
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
hoşbulduk kardeşler eyvallah :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 PM ----------

Yaww arkadaşlar erciyes üniv içinde siyah iki tane toplama motor gibi böyle bir motor gördüm (biri çakma cruiser diğeri çakma race)onlar buradalarmı acaba...
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
heleki bir tane hyocu var gezinip duruyor univ içinde !!!

birde çakma yamahacı var roadstar kullanıyo insan utanır be o motordan yamaha olurmu hiç :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
valla bende diyom adama o çin malına yamaha çıkartma yapıştırılırmı die. ama işte abimiz söz dinletemiyoz ki..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst