valla ha nerelerdfe murat abi. özledik vallamurat nerelerdesin be!!! murat boyar diyeyimde karışmasın malüm murat çokıpılıp murat bile var..
murat abi ne oldu logo işi ne durumda çizimler?burdayım merak etmeyin.çalışıyorum. haftasonu görüşelim ama hava yağışlı olacak gibi.
bu hava bile değil ya. başka bişey....
kıyamet mi ne geliyo. sabahtan beri bi toz bulutu içindeyiz sanki sahra çölü burası... gerçi pek farkı yok etrafta bi ağaç bile yokallahtan kayseriler çalışkan da şehir yeşil yinede
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 PM ----------
murat abi ne oldu logo işi ne durumda çizimler?
Selamın aleyküm :rendeer:
Yeni bir endurocu geldi kayseri mt'ye...siz beni iyi tanıyorsunuz ama neyse biraz düşünün şöyle :cherry: motorun hasosudur enduro diğerleri benim gözümde mobilet gibi durur :bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 PM ----------
Unutmadan' race'cilerden hiç hoşlanmam umarım ufak cc takılıyorsunuzdur...
valla bende diyom adama o çin malına yamaha çıkartma yapıştırılırmı die. ama işte abimiz söz dinletemiyoz ki..