[Kayseri - MT]

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tünaydın millet öğlen şerifleriniz hayırlı uğurlu neyim olsun :p

Akşam çey içecez diimi saat 18:00'da unutmayalım :rendeer: çaylar şirketten yani tuni bey'den hehehhhh :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
benim şirketim mi vardı aaaa :cyclopsan
benim nie haberim yok?
canınız sağ ols istediğiniz çay olsun
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim şirketim mi vardı aaaa :cyclopsan
benim nie haberim yok?
canınız sağ ols istediğiniz çay olsun

Tanesi 25'kuruş be tuni :) ben en fazla 25 tane içerim:mrgreen: çay bahcesinin önünde buluşuyoruz 18:00'da haberiniz olsun...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ben 5 aydır kontür lüklemiyom. arama yapmam kapatıldıu. sadece dışardan aranabiliyom :)
parasızlığın gözü kör olsun be:pr:
yine de buna şükür
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motorunu pembe'ye boyatana 2500'kontör veriyorlarmış bilginize :queen:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
yuh ya altındaki motorla hyo yu geçiyosundüşün artık cebinde para yok.bi gariplik var bunda.bi günde gözleme yeme de 20 kontor al kendine
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yok ben almıyayım. 2 kontür için adımızı şöyle böyleye çıkartmayalım :mrgreen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
slm yeni katıldım aranıza normalde pc intrnet iişim olmaz ama bi takılıyım dedm:bounce::)

Hosgeldin. Intertte isin olmasa bile buraya goz atmani oneririm. Organizasyonlarimizi felan hep burdan duyururuz. Mesela 1 saat sonra talas osmanli evinde cay icmeye gidez. Herkesi bekleriz
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm yeni katıldım aranıza normalde pc intrnet iişim olmaz ama bi takılıyım dedm:bounce::)

Hoşgeldin :rendeer:

çay bahcesinde'ki muhabbet için herkese teşekkür,tuni'ye ayrı bir teşekkür çayları o'ısmarladı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
afiyet olsun abi. yine bekleriz :)
yusufa da teşekkürler gözleme yi o ısmarladı :)
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
kayseri'mt'den bir arkadaşımız zaten hyo'kullanıyor..güzel motor birde bunu almadan önce kendisine sor,danış derim ben ama!!ben sana ybr'250'yi öneririm :cat: hem boyunuda kilo'nuda kurtarır :wiinkk: pişman olmazsın sağlam motosiklet bunlar bir seçeneğin daha var honda cbf'250..seçim çok!!ama illaki race tarzı diyorsan sen bilirsin..

taaaaa ne zamandan beri kötülüyomus adam ya.şaşırmamak gerek:queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taaaaa ne zamandan beri kötülüyomus adam ya.şaşırmamak gerek:queen:

araştırmacı çılgın gazeteci yusuf :mrgreen: ama haklı değilmiyim :)

hem ferotr ben değilim kuru iftira bunlar beni karalama çalışmaları :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst