benim şirketim mi vardı aaaa :cyclopsan
benim nie haberim yok?
canınız sağ ols istediğiniz çay olsun
hoşgeldiniz..slm yeni katıldım aranıza normalde pc intrnet iişim olmaz ama bi takılıyım dedm:bounce:![]()
slm yeni katıldım aranıza normalde pc intrnet iişim olmaz ama bi takılıyım dedm:bounce:![]()
slm yeni katıldım aranıza normalde pc intrnet iişim olmaz ama bi takılıyım dedm:bounce:![]()
kayseri'mt'den bir arkadaşımız zaten hyo'kullanıyor..güzel motor birde bunu almadan önce kendisine sor,danış derim ben ama!!ben sana ybr'250'yi öneririm :cat: hem boyunuda kilo'nuda kurtarır :wiinkk: pişman olmazsın sağlam motosiklet bunlar bir seçeneğin daha var honda cbf'250..seçim çok!!ama illaki race tarzı diyorsan sen bilirsin..
taaaaa ne zamandan beri kötülüyomus adam ya.şaşırmamak gerek:queen: