- Katılım
- 22 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,096
Hey maşallah Ankara MTme be ya 
ergin sen de ne görsen istiyorsun kardeşim![]()
elint kilometre başı 130 - 140 ykr yakıyor yanlış hesap etmediysem
dostum siz nasıl sürüyosunuz da o kadar az yakıyor yaa, bana da öğretin :mrgreen:
ben 160ykr falan yakıyorum km.de normalde, devirli kullanıyorum ama, bir de arka tekeri dansettirmeyi sevince böyle oluyor sanırım![]()
bölücüler sizir:
yanlış bilmiyorsam alp kardeşimde ankarada ve kawasakisi var.niye aranıza almadınız.
ayıp vallaa...siz alpimi,er5 imi beğenmiyorsunuz söyleyin bakalım.
Arkadaşlar bu işte bi gariplik yok mu :silent: Benim motorlada mı var bir bozukluk.. Cygnus'um 116 Falcon'um 200 yakıyor.. Cygnus otomatik vites olduğu için o kadar yakması normalmiş :silent: Ona öyle dediler diye Falcon'da artık yaksın o kadar canım dedim ve üstüne düşmedim :silent: Şimdi bunları okuyunca acaba motorumda bir arıza mı var diyorum.. Hesaplamada bir hata yok :silent:
bölücüler sizir:
yanlış bilmiyorsam alp kardeşimde ankarada ve kawasakisi var.niye aranıza almadınız.
ayıp vallaa...siz alpimi,er5 imi beğenmiyorsunuz söyleyin bakalım.
alp sen bi misilleme yap.
ankaradaki er5 leri topla bi arada bolbol estetik resimler çekin.
er6 cıları almayın:cherry::cherry:
bak yau hala kızıstırıyolarankarada ki kawaların en büyük efendisi alp_tunaydır
:cherry: en büyük efendilik delikanlılıktır :cherry: nasıl alper abi oldu mu :cherry: