Kawasakilerin Efendileri , ER6N Kardeşliği

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ohhh ohhhh güzelliğe yaaaaaaaaaaa, turuncu çıkmamış şekerim motorun, kıpkırmızı olmuş be ya :p Ne güzeller ya ::blushani Maşallah nazar değmesinnnn :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
gerçekten güzel duruyorlar. masallah.

bu arada rodajını tamamlayan arkadaşlar yakıt tüketimi konusunda biraz bilgi verse :silent::)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
ne güzel mobilet la bunnarrr...
bende istrerük...
peki benim motoru neden koymadınız bakem onların yanına ayıp deel mi...
hem er6n in sarısını da koymuş olurduk oraya...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ergin sen de ne görsen istiyorsun kardeşim :)

elint kilometre başı 130 - 140 ykr yakıyor yanlış hesap etmediysem
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
ergin sen de ne görsen istiyorsun kardeşim :)

elint kilometre başı 130 - 140 ykr yakıyor yanlış hesap etmediysem


dostum siz nasıl sürüyosunuz da o kadar az yakıyor yaa, bana da öğretin :mrgreen:

ben 160ykr falan yakıyorum km.de normalde, devirli kullanıyorum ama, bir de arka tekeri dansettirmeyi sevince böyle oluyor sanırım :)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
dostum siz nasıl sürüyosunuz da o kadar az yakıyor yaa, bana da öğretin :mrgreen:

ben 160ykr falan yakıyorum km.de normalde, devirli kullanıyorum ama, bir de arka tekeri dansettirmeyi sevince böyle oluyor sanırım :)

evet abicim bende onu sorcaktım sana...
önde giderken senin motor bi sağ bi sol hopladı noluyo dedim...
kendin isteyerek ve bilerek yaptın yanii..
korkuttun beni valla...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bölücüler sizi:pr:
yanlış bilmiyorsam alp kardeşimde ankarada ve kawasakisi var.niye aranıza almadınız.


ayıp vallaa...siz alpimi,er5 imi beğenmiyorsunuz söyleyin bakalım.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bölücüler sizi:pr:
yanlış bilmiyorsam alp kardeşimde ankarada ve kawasakisi var.niye aranıza almadınız.


ayıp vallaa...siz alpimi,er5 imi beğenmiyorsunuz söyleyin bakalım.

arayı kızıştırmayalım :p :cherry: o gün bizle beraberdi zaten , yazmış alacağın olsun diye hehe,

yakıt konusuda yanlış hesap etmişim acele yazmaktan :cherry: 35-40 ytl alıyorum 240-250 km gidiyorum yani 150 - 160 ykr :) devir aralığı 3000 - 4000 uygun şehir içinde
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
ben diger topicde gayet guzel yazdim ne kadar yaktigini 130bin i gecmedi daha ama sehir içi olarak tekrar hesaplayacam...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Arkadaşlar bu işte bi gariplik yok mu :silent: Benim motorlada mı var bir bozukluk.. Cygnus'um 116 Falcon'um 200 yakıyor.. Cygnus otomatik vites olduğu için o kadar yakması normalmiş :silent: Ona öyle dediler diye Falcon'da artık yaksın o kadar canım dedim ve üstüne düşmedim :silent: Şimdi bunları okuyunca acaba motorumda bir arıza mı var diyorum.. Hesaplamada bir hata yok :silent:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar bu işte bi gariplik yok mu :silent: Benim motorlada mı var bir bozukluk.. Cygnus'um 116 Falcon'um 200 yakıyor.. Cygnus otomatik vites olduğu için o kadar yakması normalmiş :silent: Ona öyle dediler diye Falcon'da artık yaksın o kadar canım dedim ve üstüne düşmedim :silent: Şimdi bunları okuyunca acaba motorumda bir arıza mı var diyorum.. Hesaplamada bir hata yok :silent:

kankü tek sorun enjeksiyon. er6n çift silindir enjeksiyonlu:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bölücüler sizi:pr:
yanlış bilmiyorsam alp kardeşimde ankarada ve kawasakisi var.niye aranıza almadınız.


ayıp vallaa...siz alpimi,er5 imi beğenmiyorsunuz söyleyin bakalım.


O akşam yalvardılar bizide alın aranıza diye..Dayanamadık aldık....İşte sonuç....

İnsan YAŞASIN ANKARA KAWASAKİ KARDEŞLİĞİ falan der....Yok abi bunlarda iş yok.....

Yakında er-8 çıksın bak....Görücez onları....:p:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
alp sen bi misilleme yap.
ankaradaki er5 leri topla bi arada bolbol estetik resimler çekin.:)
er6 cıları almayın:cherry::cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak yau hala kızıstırıyolar :p ankarada ki kawaların en büyük efendisi alp_tunaydır :p :cherry: en büyük efendilik delikanlılıktır :cherry: nasıl alper abi oldu mu :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp sen bi misilleme yap.
ankaradaki er5 leri topla bi arada bolbol estetik resimler çekin.:)
er6 cıları almayın:cherry::cherry:

Yokki tanıdık er5 ci...Haa var....1 tane...Ama o da bizle takılmıyor.....Boşver...Tek olunca karizma artıyor .....:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Er-6 ymış....Pöh...3 -3 geziyolar herkes baka baka bıkıyor....Ama tek olmak güzel şey....:p:p:p:p

bak yau hala kızıstırıyolar :p ankarada ki kawaların en büyük efendisi alp_tunaydır :p :cherry: en büyük efendilik delikanlılıktır :cherry: nasıl alper abi oldu mu :cherry:

Söyle ne ısmarlayacaz sana...Bu kadar yalakalıktan sonra:wiinkk::wiinkk::p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst