- Katılım
- 17 Kas 2005
- Mesajlar
- 441
saykoshey' Alıntı:Vallah merak ediyorum, sizler bizim gibi 52,5% OTV birde ustune 19% KDV odeseydiniz neler olacakdi.
Sizin oradaki ücretleri bizede versinler , ben razıyım o kadar ötv ödemeye....
Burada asgari ücret sınırı 330 mio gibi... yani sizin para ile 200 euro.... :farao: