Kawasaki Ninja 250R veya S&T Kanuni GT250R

Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
36
Arkadaşlar son konumdan sonra seceneklerimi kawasakiden yana kullanacaktim ki s&t kanuni nin uygun fiyati ve goruntusu beni cezvetti...

Sorularim;
1)Motoru 1-2 sene kullanicam sifir alicam hangisi secmeliyim daha dogrusu s&t sorun cikarir mi bana bu 1-2 sene icin?

2)Egzos sesi nasildir karsilastirirsak?

3)Yakit tuketimleri nasil s&t nin

4)Yeni basliyan biri bu motora hakim olabilir mi?
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Arkadaşlar son konumdan sonra seceneklerimi kawasakiden yana kullanacaktim ki s&t kanuni nin uygun fiyati ve goruntusu beni cezvetti...

Sorularim;
1)Motoru 1-2 sene kullanicam sifir alicam hangisi secmeliyim daha dogrusu s&t sorun cikarir mi bana bu 1-2 sene icin?

2)Egzos sesi nasildir karsilastirirsak?

3)Yakit tuketimleri nasil s&t nin

4)Yeni basliyan biri bu motora hakim olabilir mi?



İlk 3 soru için benim önerim kısa ve net Ninja 250 R al derim. Ninjanın gidonu biraz daha dik bir oturuş pozisyonu sağlar GT250R biraz daha yatık bir gidona sahip dolayısıyla kontrol açısından yeni başlayacaksan sana sıkıntı yaratabilir.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
1)S&T sorun cikarir mi bana bu 1-2 sene icin?

1)Bilinçli Kullanım ve düzenli bakımlar ile uzun sürelerce kullanırsın; sorun yasamazsın...

2)Egzos sesi nasildir karsilastirirsak?

2)İkisinin de egzoz sesi hemenhemen aynı. youtube'da bakabilirsin...4 Silindir Sesi cıkmaz; ama tatminkar bir sesi var bu motorların; şahsen cok beğeniyorum.

3)Yakit tuketimleri nasil s&t nin

3)100 km'de 3.5 ile 5 litre arasında bir tüketim mevcut. kullanıma bağlı...

4)Yeni basliyan biri bu motora hakim olabilir mi?

4)Hakimeyet Konusunda Ninja daha rahattır. oturusu dik olduğundan dolayı, hakimiyeti hyosunga göre daha kolaydır :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
git google a yaz youtube a yaz bak biraz araştırın ya inek topluma döndük .ha dur şuraya yazimde 2-3- kişi bişey der zaten ona göre baharık
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
iyiler herzaman biraz daha pahalıya kaçar çünkü iyidir.ben st kanuni hayasun diye bir marka tanımıyorum :D kawa alırsan king olursun:p
 
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
36
Kawasakide karar kıldım arkadaşlar şimdi alacağım yerde modelin 3 rengide var hangisini önerirsiniz bi arkadaşla beraber 2 motor alıcazda bide

motor renginde kask modelide önerirseniz sağlamlardan teşekkürler
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
kawasaki'nin gerçek rengi yeşildir :)

şaka bir yana yeşil renk bu modele çok yakışıyor ama zevkler ve renkler tartışılmaz tabiki :cat:

yeşil renk çizik ve kir gizleme konusunda oldukça başarılı.

diğer yandan çok fazla ilgi çekiyor. motosikletini park edip geri geldiğinde her an üzerine oturup fotoğraf çektiren birisini görmen mümkün.

yeşil alacaksan park ettiğin yerde üzerine örtmen için yaz aylarında lastikli çarşaf almanı öneririm.

kışın soğuk yada ıslak olduğundan zaten kimse üzerine oturmuyor.
 
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
36
Hocam yeşil kask hangi marka önerirsiniz ve hangi modeli?

Birde beyaz da alabilirim gibi geliyo arkadaşla biz beyaz siyah alalım diye düşünüyoruz yeşil dediğiniz gibi çok sırıtır :D

Birde xenon far ve gösterge olayını nasıl halledebilirim?Göstergeleri çok eski gibi ninjanın
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
yeşil renk ninjalarda efsane olmuş diyebiliriz motoru gösteriyor. bende sıfırlarına göz atiyim dedim internetten, siyahı hoşuma gitti. ilerde param olursa alırım dedim. :)
 
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
36
Birde orjinal 250R beyazı bu mudur jantlar ve egzoz hariç?

22895d1268469041-kawasaki-ninja-250r-whiteninja.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Beyazı'da çok hoş. 2 makinayı alırsanda pişman olmazsın. Yan yana getirip seslerini dinledik. Hyosung V motor olduğundan daha tok bir ses veriyor. Ancak ne de olsa kawasaki. Alabilecek durumun varsa japondan şaşmamalısın. Ama dediğim gibi Hyo'da seni üzmezdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hyo kaç para?Kawa kaç para?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Kawasaki hala ötv deki düşüşü yansıtamamış sanırım. Ayrıca yeni CBR250 ilede Hyo arasında pek fark yok fiyat olarak. Ötv düşmüşken Honda almakta fayda var. Kawasakiyi 11 bin tl'ye alıyorsun. Honda 8,900 olması lazım. Hyosung'da bin lira düşüktür peşinde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine en mantıklısı honda görünüyo.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Birde orjinal 250R beyazı bu mudur jantlar ve egzoz hariç?

22895d1268469041-kawasaki-ninja-250r-whiteninja.jpg

Beyazlar artık böyle değil.

kuyruk siyah, depo ve yan grenajlar beyaz, ön çamurluk siyah. yamalı bohça gibi yani :p

ninja'da xenon fara ihtiyacın olmayabilir, standard aydınlatması çok başarılı.

hoş ben xenon kullanıyorum ama otomobil kullanıcılarından baya bir küfür yemekteyim.

göstergeler için çeşitli alternatifler var ama 450$ civarında ve amerikadan getirtmen lazım. ben standard gösterge aydınlatmasını mavi ampullerle değiştirdim ve gayet hoş oldu, tavsiye ederim. ancak bunun yapılabilmesi için kafa grenajını kopmle sökmek gerekiyor (yer çok dar ve eller sığmıyor).

kaskı yeşil alma bence. illa motor ile aynı renk olcak diye bir şey yok.
ben mor kask kullanıyorum mesela, iridium vizörlü gayet güzel görünüyor. birde siyah kaskım var içinde ayrı bir güneş vizörü olan.

@muratcan: 11bin'lik fiyat ötv indirilmiş hali, daha önceleri 12bin500tl idi.

honda cbr250r ile aradaki fiyat farkını yuksek bulan arkadaşlar ninja'nın iki silindirli olduğunu unutmasın lütfen, hatırlarsanız vfr250'nin satış fiyatı 12bin TL idi.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
ben st kanuni hayasun diye bir marka tanımıyorum :D

öyle bir marka yok çünkü hayasun diye :D

iyiler her zaman pahallı olanlar değildir..evet kawasaki markadır tabi ama her modelinin de kalitesi bir değildir..emin olun ki kawasaki ninja250 de işçilik kalitesi dışında asla o parayı hakeden bir kawasaki makinası değildir..bu benim şahsi görüşüm olmakla birlikte görünen köy de kılavuz istemez gerçeği var..
cbr125 in tamamen kalıplı hali..bunun dışında hiçbir ayrıntısı artısı yok hyosung a göre..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
öyle bir marka yok çünkü hayasun diye :D

iyiler her zaman pahallı olanlar değildir..evet kawasaki markadır tabi ama her modelinin de kalitesi bir değildir..emin olun ki kawasaki ninja250 de işçilik kalitesi dışında asla o parayı hakeden bir kawasaki makinası değildir..bu benim şahsi görüşüm olmakla birlikte görünen köy de kılavuz istemez gerçeği var..
cbr125 in tamamen kalıplı hali..bunun dışında hiçbir ayrıntısı artısı yok hyosung a göre..

o kadar çok var +'sı var ki..

herşeyden önce kendisine özgü bir tasarımı var ve başka motorları anımsatan çizgileri yok..

adamlar 1992'de tasarlayıp zaman içinde iyileştirdiği motoru hala kullanmaktalar.

Sıralı çift silindir olmasına rağmen titreşimden eser yok ve 1992'de ilk tasarlandığında tam 40bg güç üreten bir motordu. zaman içinde önce 36, sonra dünya genelinde güç sınırlandırması gelmesiyle birlikte 33bg'e düşürdüler motoru. 2008'de tamamen yenilendi ve asya/avrupa'da satılan modellerine enjeksiyon eklendi. 2008'de amerikada satılanların bir kısmı karburatörlüydü. bildiğim kadarıyla şu an dünya genelinde tamamı enjeksiyonlu olarak üretilmekte.

neyse uzun uzun yazmayacağım burda. ninja'yı almadan önce 0km gt250r almak için bende çok heves etmiştim ama gt250r konu başlığında her iki sayfada bir ufakta olsa bir arıza, bir sıkıntı yazısı okumaktan yoruldum ve ikinci el ninja aldım. seleye her oturduğumda iyiki almışım diyorum.

motor denilince illa kalıp olması gerekmiyor. evet cbr125r'dan biraz daha kalıplı ama bir o kadarda dengeli, kullanması kolay ve sürücüsünü yormayan bir motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
öyle bir marka yok çünkü hayasun diye :D

iyiler her zaman pahallı olanlar değildir..evet kawasaki markadır tabi ama her modelinin de kalitesi bir değildir..emin olun ki kawasaki ninja250 de işçilik kalitesi dışında asla o parayı hakeden bir kawasaki makinası değildir..bu benim şahsi görüşüm olmakla birlikte görünen köy de kılavuz istemez gerçeği var..
cbr125 in tamamen kalıplı hali..bunun dışında hiçbir ayrıntısı artısı yok hyosung a göre..

dikkat edersen eskiki yazılarımda da yazı yazarkenki fazla özen göstermeyişimin etkilerine rastlarsın ki bununlada alay etmek söylicek bişeyin olmayışının bi göstergesidir:)

söylediklerin zaten tamemn kendi şahsi fikrindir:queen::queen: onu geç:p
bunlar eziklik piskolojisi arkadaşlar kimse kimseyi kandırmasın kawasaki kingg:cat::mrgreen::mrgreen: birde gt250r a sanki saf kan racing tasarımı varmış gibi konuşulmuyo mu allhımm :pr: bunların ata markaları büyük markalar değilmiydi arkadaşlar o markalar daha hayatta yokken eski cbr 250 ler peynir ekmek gibiydi piyasada onların hepsi sonradan geliştirilmiş asıl çakma motorlar bunu kabul edin herkez bi gt250r dan bahsediyo ama kimse gt600r dan bahsetmiyo 77 bg olan 600 lük bi rr varmıdır şu dünyada:queen::queen::queen: işte st kanuni markasını zaten bu yuzden hiç tercih etmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst